Oldies Radio vysílající z Prahy a Tábora přistoupilo ke změně svého loga i webových stránek. Zatímco nový logotyp je jednoznačně zdařilejší, o novém webu to tvrdit nelze. Zatím postrádá zcela základní údaje o programovém schématu, personálním obsazení vysílání a především velmi užitečnou hudební databázi. Ta na původní www prezentaci obsahovala zajímavé údaje o tom, kdy přesně konkrétní skladba naposledy odezněla. Díky ní bylo možné sledovat i postupný vývoj playlistu, průběžné vyřazování titulů, omezování tuzemské produkce v nočních hodinách a jiné trendy.
Stanice je se svým formátem obsahujícím i množství neohrané a jedinečné hudby (znáte např. skupinu Violinski?) na pražském trhu poměrně úspěšná, přestože není nijak propagována. Za posledních cca pět let jsem v Praze zaregistroval pouze jedinou billboardovou kampaň založenou na prostém zobrazení loga a sloganu na černém pozadí. Jinak Oldies není vidět ani na pouličních plakátech v roli mediálního partnera společenských akcí.
Netrvalo dlouho a je tu další nový web, tentokrát Radia Hey! První dojem je dost špatný. Nehezká grafika, žádné informace o frekvencích či adrese.
Dalším rozhlasem, který pro podzimní sezónu vyrukoval s novým webem, je Radio 1. Redesign přišel po dlouhých devíti letech. Zřejmě nejstarší www stránky má Country Radio. Jejich podoba je v zásadě stejná neuvěřitelným třináctým rokem, na druhou stranu dobře zapadá do silně konzervativního stylu tohoto rádia.