Nejnovější komentáře

  • H.: To je tak, když dynamicky mění PS na těch starých francouzských nebo italských kodérech, které mají paměť s omezeným počtem…
    13:51 21.04.2025
  • Oviradio.cz: Hezkým příkladem je nastavení dvojičky FM vysílačů v Plzni ze stejného stanoviště RTI cz. Ač jeden provozovatel, vysílače se liší:…
    07:54 21.04.2025
  • Oviradio.cz: Už před časem jsem lidi z Expresu a Classicu upozornil, že absence příznaku TP obě rádia (pravidelně vysílající dopravní info)…
    07:30 21.04.2025
  • Oviradio.cz: Radio Kiss má v Břeclavi na 107,1 nestandardní PS ___KISS_. V sousedním Hodoníně na 101,1 svítí _KISS___, hlavní jihomoravská frekvence…
    07:10 21.04.2025
  • Noobish: Jihlavský radiožurnál má problém so zobrazovaním RDS PS. Tento problém v minulosti špecificky u staníc ČRo nastal už aj na…
    22:26 20.04.2025
  • Václav: Dnes jsem nejen tuto trasu sledoval z rozhledny na Hostýně, po cestě tam jsem naladil 92 kterou mi přerušili Rakušané,…
    22:38 19.04.2025

Všechny komentáře

Komentáře

Ivo Harvánek

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
27.8K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Lukas
12. 5. 2019 10:23

Na radiu Jih oprasili kdysi slavny Klub 90 co byl na Rubi. Od nedele do stredy hraji od deviti vecer 90 minut nejvetsich hitu 90.let. A ve ctvrtek je Taneční klub 90, kde se hraje jen tanečně. Naposledy tam hrali Bacon Popper, Brooklyn Bounce, Paul Van Dyka… Ale i v tech obycejnych casto hraji veci, co ani na Kissu neslysim.

Václav
Reply to  Lukas
12. 5. 2019 21:46

díky za zprávu, protože mám plán poslechu stanic podle toho kdy tam něco je. Matně vím že tam bývala nějaká taneční hitparáda tak v osm večer, je tam? ale nějak jsem si nezvykl a nebýt této zprávy neměl jsem motivaci si Jih naladit, co tu ve Zlíně vysílal ladem. Další stanice, co zařazuji do plánu, sice mám po 21 hod dilema, nedávno jsem si vybral takhle večer k pravidelnému poslechu regionální Čro s country na uklidnění. 90 mám rád, snad se z toho nezblázním :), ale zas jsou to jiné podobně jak na Hané v pátek 19-24hod mix hitů veškeré EDM od jejího počátku, tedy i s věcmi v éteru neslýchanými od CC Catch apod.

Lukas
Reply to  Václav
12. 5. 2019 23:30

Ja jsem o Jih jakziv taky nezavadil, poslouchali jsme v UH Kiss nebo v poslednim roce Zlin. Ale ten je hudebne docela nudny. Na Jih jsem zacal narazet v obchodech a barech a kolega z prace dosel, jestli je nenaladime na chvili a libi se nam to. Nehraji spatne vubec, je to docela svizne, hudebni obdobi se vyvazene stridaji a hlavne maji snad nejvic informaci z UH a Zlina, coz je taky dobre.

Jarda
10. 5. 2019 09:53

Nevíte.zdali již hey praha vysílá z nove koty? Nebo kdy se tak stane? Pokud ano, je nějaká změna? Nebo je to spíše horší?

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
10. 5. 2019 12:40

Že by už jeli z nové lokality? :O

Ondra Mištera
Reply to  Oviradio.cz
10. 5. 2019 13:21

Jaká je přesná webová adresa streamu Radiožurnálu Sport? Děkuji.

David Pražák
Reply to  Oviradio.cz
10. 5. 2019 13:37

Mohli by vysílat i po šampionátu nonstop.

Ondra Mištera
Reply to  David Pražák
10. 5. 2019 13:59

Ano. Bylo by skvělé, kdyby po šampionátu vysílali nonstop. Zajímá mě, proč byl zrušený český rozhlas Sport? Děkuji.

Michal
Reply to  Ondra Mištera
10. 5. 2019 14:46

Protože na to neměli a mezitím nemají finance. Ptal jsem se ombudsmana a ten mi odpověděl že na to za tím nejsou finance. Možné je že se projekt rozjede po kompletním pokryti cro dab+. To uvedl ve zprávě.

Žorž
Reply to  Michal
10. 5. 2019 16:28

Finance by minimálně do začátku byly, kdyby si pan generální nekupoval z peněz Rozhlasu limuzínu za více než mega…

David Pražák
Reply to  Michal
10. 5. 2019 16:32

Český rozhlas by mi udělal radost, kdyby vysílali přímé přenosy z tenisu, např. Wimbledon. Komentář z rádia je pro nevidomého lepší, než z televize. V rádiu popisují úplně všechno.

J K
9. 5. 2019 06:19

MDR Jump dnes hraje pouze osmdesátky. Krásně mi zpříjemňuje cestu do Berlína

Jarda
Reply to  J K
9. 5. 2019 07:44

Mam v digitale, ale kdyz jedu ores nemecko posloucham hey, nebo to vypnu 😀

J K
Reply to  Jarda
9. 5. 2019 07:54

Tak já nemám rád na dlouhých cestách ticho a na přípravu vlastních playlistů jsem moc linej, takže jedu s místními rádii

Většinou
ČR – Radiožurnál
Sasko – MDR Jump
Bavorsko – Bayern 3
Braniborsko – rbb Fritz
Rakousko – Hitradio Ö3

Jarda
Reply to  J K
9. 5. 2019 08:51

V čr něco rockového, příhraničí podle signalu, když neni nic tak prekousnu střední vlny AM/mw/lw, nejčastěji dvojka. Pokud to jde tak hey, nebo beat. Když je cz dab a není hey tak regina dab praha. Dokud mám něco z čr tak je to ok. Zalezi jak.daleko od hranic, když nesou priváti tak treba Radiožurnál hraje daleko. Pak už AM.

Honza K.
8. 5. 2019 22:35

Rádio Blatná se připojilo k novému projektu FAJN ROCK MUSIC PROJEKT, díky kterému bude nově vysílat pořad „Napříč českou rockovou scénou“ každé úterý od 19. hodin a v repríze ve čtvrtek od 21. hodin.

Jarda
Reply to  Honza K.
9. 5. 2019 07:43

Jako radio hey

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
10. 5. 2019 09:36

Dřívee probehlo jakési hlasování ze by se Blatná stala hey radiem ale jeji posluchači to odsoudili.

Žorž
8. 5. 2019 12:13

1. Změnit design webu – když si ho otevřu, mám dojem, že se dívám na stránky zoo. Šedá barva ve mně vyvolává pocit stísněnosti
2. registrovat si doménu (aby ve webové adrese nebylo .webnode) – stojí to pár stovek ročně a na webnode vám s tím rádi pomůžou 🙂
3. Na web alespoň napsat, co hrajete – nemám chuť si vás pustit, když nevím, do čeho jdu
4. Pozor na pravopis a na interpunkci
5. Webradio nemá frekvence 🙂

frkotou
Reply to  Žorž
8. 5. 2019 12:59

Ještě bych dodal.
6. Pozor na autorská práva (OSA, Intergram…), určitě nejde vysílat jen tak bez autorských práv.

A změnit i logo, působí hrozně amatérsky, v malování se loga nedělají. 😉

Mates
Reply to  frkotou
8. 5. 2019 13:06

Děkuju za názor jdu to poupravit

Hori97
8. 5. 2019 09:36

Tipnul bych bohužel Relax. Media Bohemia by si tím pěkně vykryla území, kde ještě přímo nejsou, i když tam zasahují svým signálem ostatní Hitrádia.

Michal
Reply to  Oviradio.cz
8. 5. 2019 08:45

Helax

Cryxia
Reply to  Michal
8. 5. 2019 09:11

Helax to nebude. určitě

Franz
Reply to  Cryxia
8. 5. 2019 09:38

U něho bych dokonce asi více favorizoval Blaník než Fajn. Hitrádio má (ne překvapivě) v moravskoslezském kraji nejlepší pokrytí ze všech stanic.

Cryxia
Reply to  Franz
8. 5. 2019 09:57

z helaxu bych udelal blaník.

Michal
Reply to  Cryxia
8. 5. 2019 10:14

By tě ostravaci sežrali. 😀

Cryxia
Reply to  Michal
8. 5. 2019 10:34

tak co :DDD preladi si na Orion :DDD

JM.
Reply to  Cryxia
8. 5. 2019 10:21

Když tu občas tu diskuzi sleduji, přijde mi, že lidi už jsou vymytí tou českou žumpou. Řeší se tu většinou jen to, jaké shitradio má co ve znělce, jakou další zbytečnou frekvenci (ideálně se dublující) někdo spustil, jak se dál a dál roztahují rádia, nad kterými by v 90. letech většina posluchačů zvracela (Signál a spol.).

Když si vzpomenu na diskuze na radia.cz, kde se řešily zajímavé pořady na rádiích, hudební obsah a další věci. Jasně, dneska ta rádia vlastně obsah nemají, až na pár výjimek (R1, Color, Beat, asi i Expres, Hey a ještě něco by se našlo).

Fakt smutné, kam se český éter dopracoval.

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
14. 5. 2019 08:56

Ja myslel že na hey radiu, většinou ho slyším v repríze ráno na hey a pokud vím tak hey na frydeckomistecku vysílá, spíš naopak zapomíná že hey se podstatně rozšířilo. Pokud to jede na obou radiich tak je to asi společné. Ale je to po ránu dobrá prdel to poslouchat 🙂 jinak express na Liberecku nechytam. Tak nemohu porovnat. To muzou prazaci kde jsou všechna 3 radia. Jen by me zajimalonzda hey uz v praze jede z koty coloru nebo ještě pořád ne.

Soundwaver
Reply to  Oviradio.cz
14. 5. 2019 10:58

Ovi, můžu se prosím zeptat, jak zpětně hodnotíte třeba tehdejší pořad 2Hot na Dance radiu, který měl také dlouhou historii a svoje fans již od dob Zlaté Prahy a byl ‚eterově‘ zrušen?
Dobře, byl to jiný styl než hraje Color, ale vy osobně jste tehdy použil např. ve spojitosti se změnami Dance R., tuším v roce 2012, (kdy i Luboš Novák na Dancu skončil) , termín ‚ustrnutí v čase‘, ‚vybledlá éra‘ apod, protože hráli i interprety z 90. let (Scooter) apod. Znamená to, že u některých stylů a pořadů ta zajímavost pořadů i přes neměnnost platí a u nekterých nikoliv? 🙂

A to jsem zastáncem radií jako je Color (i Michaela V.), bývalé Dance, Beat, Country apod. a toho, aby všechny ‚existovaly vedle sebe‘.

PVo
Reply to  Oviradio.cz
22. 5. 2019 13:36

v pátek byl jako host v Diskopříběhu Martina Hájka a hned byla music méně tuctová. Bohužel jsem si rádio zapl až v 23:00 takže jsem poslouchal prakticky až konec.

Lukáš
Reply to  PVo
22. 5. 2019 19:53

Máte pravdu, také jsem poslouchal. V Diskopříběhu je hudba vždycky méně tuctová. Martin Hájek si s tím dává opravdu práci. Za mě to je jednoznačně nejlepší pořad na Kissu.

JM.
Reply to  Lukáš
22. 5. 2019 22:27

Od doby, co tam neotravuje vzduch normalizační zombie Michal David se ten pořad dá poslouchat a Hájek, ač jeho moderátorský styl úplně nemusím, se fakt vyzná a hraje spoustu zajímavých věcí. Jeden z mála pořadů v českém éteru, co má smysl a je inspirativní.

MichalP
Reply to  Oviradio.cz
14. 5. 2019 12:45

100% souhlas s hodnocením Svět podle Michaela.
Cca 2 týdny poslouchám ranní vysílání Expresu FM a zatím je to spíš šeď a nuda, u které si v poklidu přečtu noviny. Chtělo by to přidat nějakou parťačku/parťáka, aby se to oživilo.
Současně mi přijde, že z vysílání úplně zmizela Romana Navarová.

Martin P.
Reply to  MichalP
14. 5. 2019 17:18

Romana Navarová se možná vrátí zpátky na Frekvenci 1. Všimnul jsem si, že se objevila mezi moderátory Pressklubu (ano, byla tam dřív, ale po odchodu na Expres FM ji vymazali). Souviselo by to s odchodem Xavera na regiony ČRo.

Michal
Reply to  Oviradio.cz
14. 5. 2019 15:10

Svět podle Majkla vysílá spíš v polovičním stereu, zkrátka jen jeden kanál ze dvou a mix do mono. To je problém u starších skladeb, namátkou Ray Charles – Hit the Road Jack, Aretha Franklin – Respect, kde například určitý nástroj nebo doprovodné vokály hrají jen v jednom z kanálů a pokud takový kanál nejde do vysílání, je taková skladba na poslech velmi ošizená. Vím o tom dlouho a udivuje mě, že to nikomu, respektive samotnému tvůrci pořadu/rádia nevadí, že to takhle leze do éteru.

Jakub Melin
Reply to  Michal
15. 5. 2019 01:44

Věřím, že mono u Michaela letos konečně pořešíme. Taky nás to netěší, tím spíš kvůli tomu, že jinak si Color zakládá na minimální kompresi zvuku a maximální kvalitě, což si můžete poslechnout v dalších pořadech a vysílání.

Jarda
Reply to  Jakub Melin
15. 5. 2019 06:57

A bude minimální komprese a vysoka kvalita i pro hey? Jinak dneska zdravil i liberecko a vysočinu, poslouchal jsem na hey 🙂 asi nejlepší „rani show“ v českém eteru. 🙂 A pro ktere radio je vlastně pořád určen? Pro hey nebo color? Podle pozdravů spise pro hey 😀

Michal
Reply to  Jarda
15. 5. 2019 08:04

Viktořík má dvě samostatné show. Na Coloru každý všední den, na Hey v pondělí. Plus nějaké ty reprízy.

MR.
Reply to  Oviradio.cz
14. 5. 2019 16:42

Neví se, proč Barbara Hacsi skončila ranní vysílaní? Jestli to náhodou třeba někde nezdůvodnila. Rád jsem si ji občas pustil v autě, když jsem byl v Praze.

Žorž
Reply to  MR.
14. 5. 2019 18:49

Vážně? To by mě taky zajímalo 🙂 Bára mě víc baví v Trendy Expresu, ráno mi vždycky připadala taková sušší

Michal
Reply to  Franz
8. 5. 2019 10:42

Franz – Pokrytí v případě MB asi není ten rozhodující faktor. Jim je fuk, co jim kde kolikrát vysílá, hlavní je zlikvidovat konkurenci. Vezmi si třeba Liberec, který je hitrádii kvalitně pokrytý rovnou čtyřmi frekvencemi a MB je to buřt. Dávno tu mohli mít Fajn a třeba Oldies radio. Do dneška se tak nestalo.

Žorž
Reply to  Michal
8. 5. 2019 22:00

To mi nejde na rozum – Kdybych byl broadcaster, dávalo by mi smysl mít na čtyřech frekvencích v jedné oblasti čtyři různě zaměřené stanice ze svého portfolia. Pokryl bych víc cílových skupin a měl vyšší výdělky…

JM.
Reply to  Žorž
15. 5. 2019 10:52

Samozřejmě, že logické by bylo ty kmitočty zaplnit různými programy, abych postihnul širší cílovku, dal alternativu těm, co chtějí slyšet něco jiného a taky trochu naplňoval ten princip, že kmitočty se mají využívat efektivně, protože jsou vyčerpatelné.

Jenže těmhle firmám ale vůbec nejde o nějakou nabídku a posluchače, jen o zabetonování éteru s co nejmenšími náklady a rýžování na reklamě s co největším ziskem. Oni už mají své jisté, nikdo je k účelnému využívání frekvencí nenutí, protože zákony jsou napsané podle nich. Tady v ČR prostě zvítězil tenhle přístup a už roky to tady takhle funguje. Žádný velký odpor se proti tomu nezvedl, vždycky, když spolknou nějaké další rádio a udělají doubly, tam si pár lidí zanadává a jde to dál.

PVo
Reply to  JM.
15. 5. 2019 12:03

Přesně tak… plus možná by taky pak měli problém s překročením 300% pokrytí na jednoho majitele při využití double frekvence na jinou svou programovou síť která v dané lokalitě chybí..

Žorž
Reply to  PVo
15. 5. 2019 22:15

Vždyť už teď existují místa, kde Media Bohemia vysílá všechny čtyři své sítě

PVo
Reply to  Žorž
15. 5. 2019 23:28

to je ale dané jen tím že původně tam byly taky 4 různé rádia se 4 licencemi.. Osobně si myslím že zákon (je to § 56 (odstavec 2) na odkazu porušují ale nejsem právník a nejsem si jist jak se to pokrytí vlastně počítá….a taky proto si myslím že rozšiřování Fajnu nebo Rockrádia nehrozí.. tedy pokud to nebudou řešit přes „různé“ vlastníky: např. Blaník=exEgrensis nepatří MB tak se jeho pokrytí nemůže MB započítat. https://www.rrtv.cz/cz/static/cim-se-ridime/stavajici-pravni-predpisy/pdf/231-2001.pdf

PVo
Reply to  JM.
15. 5. 2019 12:17

dovolil jsem si zkopírovat tuto trefnou odpověď na radiotv.cz (patřící MediaBohemia) pod jeden blábol vytahující negativa DAB 🙂 O tom ale že největší negativem je že Media Bohemia a Active vysílání v DAB ignorují ovšem nenapíší ani řádek…

Žorž
Reply to  JM.
15. 5. 2019 22:10

Jasně, ale nejvíc vydělám, když zasáhnu co nejširší skupinu lidí – tedy provozuji všechna svá radia, kde se dá. Tím, že Media Bohemia má spoustu zbytečně se překrývajících kmitočtů, sama sebe obírá o ještě větší zisk…

PVo
Reply to  Žorž
15. 5. 2019 23:04

Kdyby duplicitní frekvence vrátili (rozdělit frekvence pod jednou licencí na 2 programy nelze) bylo by licenční řízení a nemuseli by jej vyhrát…

Karlos
Reply to  PVo
15. 5. 2019 23:16

Ukažte mi případ, kdy Rada v případě vrácení licence a znovu udělení dala přednost jiné společnosti. Např. Rádio City 937 v devadesátých letech, výměna programu ve prospěch Country aj.
Jestli se řídí M.B. tímto názorem, tak je jisté, že do r. 2025 se řešit nic nebude..

On je pohodlné, nic neřešit a zabetonovat éter.

Honza K.
Reply to  Oviradio.cz
8. 5. 2019 08:48

Petrov

Cryxia
Reply to  Oviradio.cz
8. 5. 2019 09:07

Krokodýl nebo RELAX

J K
Reply to  Oviradio.cz
8. 5. 2019 10:03

Tipoval bych to na Krokodýl nebo Relax. V případě Krokodýla s výjimkou Brna nemá Hitrádio pokrytí vůbec, v případě Relaxu tam sice zasahují hned tři Hitrádia, takže ve většině oblastí nějaký signál je, avšak často ne moc kvalitní, narazil jsem i na úplně hluchá místa. Akorát třeba v případě Loun bychom zde měli další doubly.

Soundwaver
Reply to  J K
8. 5. 2019 11:19

Zrovna Relaxu by byla škoda. Nevim, jestli se to zdá jenom mně, ale v posledni době tam hrajou občas hodně zajímavý a málo hraný songy.

Žorž
Reply to  Oviradio.cz
8. 5. 2019 12:19

Mě v souvislosti s tímhle zajímá, proč vlastně Media Bohemia dál nerozšiřuje Fajn, když má tolik doublů?

Žorž
Reply to  Žorž
8. 5. 2019 12:39

Pro zajímavost jsem prošel weby jednotlivých radií Media Bohemia a mms a našel místa s více frekvencemi u jednotlivých jejich stanic. Tam, kde vysílá víc Hitek, jsem započítal frekvence všech:
ROCK RADIO
Budějce (2), Cheb (2), Karlovy Vary (2), Sokolov (2), Ústí nad Labem (2)
HITRADIA: Brno (2), Jablonec nad Nisou (3), Liberec (4), Litoměřice (2), Most (2), Turnov (2) Ústí nad Labem (2)
BLANÍK
Děčín (2), Cheb (2), Karlovy Vary (2), Mariánské lázně (2), Plzeň (2), Sokolov (2)
FAJN
Praha (2). Tábor (2)

Jarda
Reply to  Žorž
8. 5. 2019 12:53

hitrado ješte náchod (2) broumov (2) trutnov (2) mladá boleslav (2) pardubice (2) možná ještě jičín (2) ač sou teda dale od sebe.

David Pražák
Reply to  Žorž
8. 5. 2019 13:01

Krokodýl to nebude. Mluvil jsem s programovým ředitelem stanice, který mi řekl, že do roku 2025 pojedou samostatně. Rádio Haná taky ještě bude dlouho vysílat. Já bych řekl, že to bude Relax, nebo Zlín, či Rubi.

Karlos
Reply to  Žorž
8. 5. 2019 13:07

Paradox je ten, že v případě udělení licence Rock Rádiu na 99,3 v Ústí nad Labem bylo době, kdy bylo po prodeji Gama Rádia Rock Rádiu a bylo po souhlasu převzetí programu a ten v Ústí byl na 90,2. A to jsem jim na to upozornil v e-mailu- rada stejně vědomě ten dubl odsouhlasila…….

Jarda
Reply to  Karlos
8. 5. 2019 15:03

rock radio pak jede vysílač posunulo na druhy konec města, aby zajistili plne pokrytí v tak členitém terénu, hlavně indoor. Už aby byl ten dab+

Mudrc
Reply to  Jarda
8. 5. 2019 20:24

Jeden z největších problémů příjmu DAB+ je právě příjem uvnitř budov. Celkově je šíření ve III. TV pásmu mnohem problematičtější než v pásmu FM – pro pkrytí republiky bude zapotřebí až 6x více vysílačů… (to je ta ekologická stránka DAB) Jo, jo, zkrátka už aby tady byl ten DAB, bude to hrát hůře, bude i horší kvalita než na FM, protože se bude určitě šetšit na bitrate, v programové nabídce budou naklonovaní velcí broadcasteři a tím příjde opravdový soumrak rádia… A lidi sui budou pouštět raději něco sami. Jo, jo, už aby tady byl ten DAB a Vy tu budete mít konečně o čem diskutiovat… Zkuste si něco o tom DABu přečíst, než pět o něm ódy..

PVo
Reply to  Mudrc
11. 5. 2019 01:16

a vy jste kdo? Když porovnám třeba FM vysílače Radiožurnálu a čRo multiplexu v DAB tak rozhodně celkový výkon i počet vysílačů v DAB není 60% co je v FM a to na té jedné frekvenci v DAB není jen jedno rádio jako na FM.- Jinak soumrak rádia už přišel s působením Lagardere a Media Bohemia, horší to být stějně nemůže. A co máte proti klonům? Třeba já televizní klony Prima max, zoom, cool a Nova Cinema sleduju častěji než jejich hlavní kanál.

Karlos
Reply to  Jarda
8. 5. 2019 23:59

Ano 90,2 se po přesunu zmenšilo, ale 99,3 ji stejně překrývá. Nicméně, kdyby rada nebyla zkorumpovana, mohlo na 99,3 vysílat Color, Rádio1, nebo jiné rádio.

LU-
Reply to  Oviradio.cz
8. 5. 2019 19:25
Ondřej
Reply to  LU-
9. 5. 2019 00:42

Tak rádio Zlín .Hmm tak to velká škoda.

LU-
Reply to  Ondřej
9. 5. 2019 07:59

doména je registrovaná ve stejný den, jako hitradiocernahora.cz a to od 22.08.2005

David Pražák
Reply to  Oviradio.cz
9. 5. 2019 12:42

Zkusím napsat do Krokodýla, jak to je. To by mě Krokodýl velmi sklamal, pokud by z něho udělali Shitradio. To už bych raději obětoval Jihlavu 101,1, než brněnského draka. Nepřekousnul bych Hitradio City v Brně na třech kmitočtech.

David Pražák
Reply to  Oviradio.cz
9. 5. 2019 16:44

Nevěřím, že Krokodýl bude Hitrádiem.

Žorž
Reply to  Oviradio.cz
9. 5. 2019 20:47

Haha, aby si za chvíli neregistrovali třeba i hitradiozurnal.cz 😀

LiborV
Reply to  Oviradio.cz
10. 5. 2019 10:10

Předpokládám, vznik Hitrádia Relax. Nedivil bych se kdyby se proměnilo i RUBI. Má údajně ekonomické potíže. Jsem však přesvědčen, že změna u Radia Rubi by v případě zapojení do sítě Hitradio vůbec nedávala smysl. Z RCL 101,4 očekávám časem Blaník. Nemožná není ani přeměna Radia Zlín na Hitradio Zlín.

Philmen
Reply to  Oviradio.cz
10. 5. 2019 18:29

Ja bych nerekl,ze to bude Relax…ten ted celkem dost zmenil playlist a celkem ho to prave odlisuje od Hitradii…rekl bych, ze to bude nejake moravske radio. Dokonce mi prijde,ze Relax spolecne s Regina DAB jsou mnohem rychlejsi v nasazovani novinek nez Fajn. Obcas posloucham City 93,7 a celkem dost se prolinaji playlisty Hitradia a Fajnu,tech odlisnosti tam stale jeste par je,ale kdybych si mel vybrat jestli chci Fajn nebo Helax,tak asi nyni radeji Helax…ale momentalne fandim Relaxu,ta promena tam je a CZ pisnicek je tam mnohem mene nez driv.

Matyas
Reply to  Philmen
10. 5. 2019 20:04

Přesně, Relax opravdu nyní hraje zajímavě, zřejmě opět začíná jeho plodnější období, neboť ty vzestupy a poklesy, jak jsme mohli v jeho éteru pozorovat, moc ovoce nepřinášeli. Tak věřme, že nyní se budou povolaní dramaturgové nad hudební složkou střízlivě rozmýšlet a neustále ji pilovat.

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
10. 5. 2019 18:51

tak mě napadlo, nemuže být novým hitrádiem spojení pár sítí hitrádia se změnou nazvu?

Václav
Reply to  Oviradio.cz
10. 5. 2019 19:35

hitradiokrokodyl.cz – to si síť hitradií zaregistrovala, měla o Krokodýl zájem když začínaly Hitrádia, ale Krokodýl nechtěl. Krokodýl a Zlín je nepravděpodobné, protože funguje spolupráce Krokodýl – Free a Zlín – Rockmax a tyto dvojičky se nerozdělí. Bohužel to vidím na Rubi, i tak je obdivuhodné že ještě stále jedou dvě velké regionální rádia, dvě v OL kraji jako v jediném v ČR. Ve většině krajů není už ani jedno velké regionální rádio, ale nechybí mi, stejně dělali jako by už dávno Hitradii byli až tedy na nynější Rubi. Taky nevím hlavně když jeden čas dvojci Haná – Rubi řídil Berger (jestli se nepletu), tak proč z toho neudělal rádia typu Krokodýl – Free. Hitrádiím se zdála jedna síť Orionu málo a přesto když končilo Apollo, žánrově hrálo jako Blaník, tak z něj bylo pak Hitradio, takže bych se nedivil ani v tomto případě. Dokud Hitradio neudělá maximum pro jeho silnou pozici, další produkty MB nepustí. Těžko si nechá vysvětlit rivalitu, že Olomoučtí si Hitradio nepustí kvůli ostravskému programu. Ale i kdyby, tak se Hitradio posunuje jen nepatrně jižněji, degraduje se schopnost nejvyššího vysílače v ČR (Pradědu) zásobit Přerov, Prostějov, Kroměříž možná Vyškov. Taky by nebyl od věci Blaník a pomocí sítě Rubi by se dostal do končin netknutých, kde by byl o něj zájem. Tedy Rubi, jak už jsem psal, poslouchám ho teď protože hraje dost, např. asi chtěli mít hodinu od 18 na přání a když dobře, tak si přál jeden posluchač, mě osobně to vyhovuje, ale co módní éterová policie? 🙂 Nevím jaká situace je na Relaxu, RCL, to tedy v případě bavili jsme se o větších regionálech, pokud jde o menší, např. RČKanada nebo proč asi radio Kroměříž se rozrůstá do Zlína a taky Uh. Hradiště? Či v poslední době Jihlava, ale tam by z něj sedělo Free, stejně tak by jako další Hiradio mohl někdo tipovat na radio Jih, ale to je podle mě stejná blbost jako radio Krokodýl patřící do stejné skupiny a jsme zas zpátky.

Aleš
Reply to  Václav
11. 5. 2019 01:26

Radio Rubi na svém Facebooku uvedlo, že hledá nové moderátory. Takže uvidíme, jak to dopadne. Každopádně Hitrádio si z něj nedovedu představit. To se už v Přerově dá naladit na 88,1 / 89,3 / 95,6 / 99,8 / 103,9. Kdyby to ještě mělo být na 90,0 / 93,1 / 95,4 / 97,1 / 102,5 tak to bude opravdu bomba.

Jakub
Reply to  Aleš
11. 5. 2019 11:10

rádio Relax rovněž hledá moderátorku a obchodní zástupce – natočili na facebook dokonce promovideo…

Karlos
Reply to  Jakub
11. 5. 2019 13:54

Z toho bych neusuzoval, že se rádio neprodá….To samé v samém závěru udělalo Mostecké Gama rádio a i Egrensis a jak to dopadlo? Egrensis dokonce měl i dlouhodobou soutěž, kdy měli losovat výherce v květnu. Přitom v dubnu už vysílali měsíc jen hudbu a pak přepli na Blaník a nikdy nic nelosovali…..

Philmen
Reply to  Oviradio.cz
11. 5. 2019 14:52

Nejblize bych tedy ke zmene videl Krokodyl…rodinka Hitradii by se hezky rozrostla na jih Moravy a pak bych ocekaval,ze po vzoru Cerne Hory a Magicu by doslo ke spojeni Hitradia Krokodyl s Hitradiem Vysocina.
Pro me by byl Relax,tak jak se nyni snazit zmenit ztrata…pak uz bych presel opravdu jen na net k Regine DAB.

Ondřej
Reply to  Oviradio.cz
11. 5. 2019 17:04

Ale na 99,9 a 90,4 a 97.5nebo6 teď bych kecal se ID sitrádio FM Crystal používá do dnes pac licence Síťka FM je postavena na licencích Rádio Labe . Most .Crystal a Dobrý den zda se nepletu

Václav
Reply to  Oviradio.cz
11. 5. 2019 18:21

A jak se dá s jistotou vyloučit že nevyužijí nemalé pokrytí Petrova? Tady byla nedávno zpráva že se převádí na MB, ale zatím se jasně neříkalo že z něj určitě bude Blaník. Oproti tomu jak by museli lámat vlastníka Krokodýla k prodeji, tak Petrov už mají a Hitrádiově mají příležitost posílit, více obsáhnout jižní Moravu a s Krokodýlem si to naopak rozdat, na čemž už pracují v samotném Brně, teď by se to pomocí spojitějšího pokrytí rozšířilo a jsou teoreticky o krok blíž kdyby chtěli celoplošnost, tam je spojitost důležitá.

Václav
Reply to  Oviradio.cz
11. 5. 2019 18:42

Respektive co jsem nestačil upravit, teď řešíme zrovna zda něco bude Hitradiem, a to něco by už muselo předtím být koupeno MB a to aktuálně splňuje Petrov, podle této legiky ještě Helax je vlastněn MB, další jiné rádia mimo jejich sítě neeviduji. Leda že by Ovi tajil že někdo se ještě prodá (s úmyslem Hitradia?), ale převody většinou říká hned.

Václav
Reply to  Václav
11. 5. 2019 19:15

je zas pravda že Petrov šel pod Dvořáka z Blaníku ale předpoklad, aby stanice byla majetkem MB pro vznik Hitradia by byla logická.

Jarda
Reply to  Václav
11. 5. 2019 21:03

tak co teda bude z petrova? (s)hitradio nebo blaník? Doufám že ani jedno.

Václav
Reply to  Oviradio.cz
11. 5. 2019 23:08

Důležité je tam to většinou. Jinak zvlášť tady na Moravě to může být jinak, na mysli mám Apollo. Apollo, české oldies, tehdy to byl boom a tak se hlásili i posluchači třeba z Hodonína, přitom z dokrývače na Valašsku a to bylo třeba tak 2004, takže internet nic moc. Pamatuji si, jak hrálo do poslední chvíle blaníkově hezky česky, aktivní písničky na přání i v onu noc byl jsem na chatě, druhý den jsme šli s kámošema od táboráku přímo do lavic 🙂 jedna z posledních písniček nějaká Vondráčková, úderem půlnoci se z něj stalo AC Hitrádio Apollo, vím že to bylo 1.9. ale rokem si nejsu jistý asi 2009, teď vidím škoda, že jsem to nezaznamenal, ani jsem tam neměl na co. Když už jsme u toho, ani nevím kdo tehdy Apollo koupil, jestli Dvořák? Ale tady tuto změnu do teď nechápu, nelogická jak z důvodu rozutečení posluchačů, tak i tím že si tou sítí pomohli maximálně tak o Vsetín oproti Orionu. Že by Vsetín byl tak strategický pro bysnys aby zatratili blaníkovskou síť která mohla být daleko dřív silná? A když Hitrádia fungovali paralelně tak které si měl Meziříčský či Olomoucký posluchač vybrat? V případě Petrova by to aspoň dávalo smysl tím rozšíření pokrytí, protože jak teď jinak toho mají Hitrádiáci dosáhnout, když jim do toho Krokouš nepůjde?

Vaclav
Reply to  Oviradio.cz
12. 5. 2019 12:10

Dík za zprávu ano 2008, ale Apollo nešťastně nepokrývá ani jeden kraj celý ale tam kde bylo, tak bylo znatelně úspěšnější než Čas (OL,VS), to bylo zajímavé že s hezky cesky mohlo samostatne jet, ale byla asi nějaká nepsaná dohoda, ze blanik nepůjde do zelí moravskemu Času. Na to bych zapomněl, to byl možná ten důvod. Jako by to paní simike čekala, že se tato dohoda uvolní a už s předstihem založila další novou stanici ze které se pak stal Blanik. Ale to je jen má domněnka, protože paní Simike tvrdila ze opravdu chtěla dělat rádio tak třeba ano, taky to ti malí nemají jednoduché.

HOME
27.8K
0
Přidejte komentář, prosím.x