Nejnovější komentáře

  • Jakub DXer: Prezident mediální novelu podepsal.
    10:31 25.04.2025
  • Jakub DXer: Ano, určitě se nebude nějaký právník z Francie angažovat jen tak pro nic ohledně nějaké novely v ČR a nechá…
    09:12 25.04.2025
  • jouda: Ajaj, to si pan Pýcha koleduje, protože zásah do šířeného programu bez souhlasu provozovatele je přestupek s ohodnocením od 5…
    08:50 25.04.2025
  • Oviradio.cz: Rock Radio se už v září 2023 začalo hlasitě chystat na vstup do DABu. Výsledek? V dubnu 2025 je z…
    08:40 25.04.2025
  • Oviradio.cz: Podstatná je větička „Obracím se na Vás jménem svého klienta, který působí v českém mediálním sektoru.“ Pro veřejné blaho to…
    08:30 25.04.2025
  • Jakub DXer: Zajímavou zprávu přináší DigiZone, tedy že na prezidenta ČR se obrátil francouzský právník Benoit Le Bret, aby nepodepisoval novelu Mediálního…
    07:56 25.04.2025

Všechny komentáře

Komentáře

Ivo Harvánek

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
27.9K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Jakub DXer
22. 11. 2024 21:06

Na TV Noe host paní Dana Drábová na otázku moderátorky, ohledně koncesionářských poplatků prohlásila,že by „nerada přišla o Český rozhlas PLUS‘, že to hodně poslouchá..

Tomas
Reply to  Oviradio.cz
23. 11. 2024 10:19

Zajímalo by mne, jak by CRo oficiálně profiloval své stanice. V roce 2020 plánovali u Dvojky snížit cilovku na 40+, ale některé pořady mi přijdou při pracovním vypětí neposlouchatelne. CRo udělal za p. Kasika v roce 2008 radikální změnu u Radiozurnalu, čímž ho zdynamizoval a dnes je nejposlouchanejsim rádiem v ČR. Musím konstatovat, že dnes se poslouchá příjemně, ačkoliv neslevil ze serioznosti.

Tomas
Reply to  Oviradio.cz
26. 11. 2024 07:41

Souhlasím s Vámi. Radiozurnal Sport by mohl vysilat jen pocas mistrovství či olympiad. Svého času měl CRo Retro, který vysílal jen pocas nějakých výročí. Nabízí se též možnost kódování stanic, kdo by mel zájem, tak by si je připlatil k základnímu koncesionarskemu poplatku, a získal by CRo Speciál (napr. Radiozurnal Sport, Jazz, D-Dur, Pohoda, Junior písničky)

Jakub DXer
22. 11. 2024 20:39

Na Prima Cool teď film Frekvence – trochu sci-fi, co by mohly umět rádiové vlny 🙂

Honza K.
22. 11. 2024 09:39

V ČB na 87.8 nefunguje dynamický radiotext. Je tam staticky „Radio Kiss …be happy!“.

TÉMA
Kiss
Honza K.
Reply to  Honza K.
10. 1. 2025 15:57

Nyní už dynamický RT funguje.

Honza K.
Reply to  Honza K.
12. 1. 2025 19:27

Tak Kiss v ČB na 87,8 má opět problém s RDS. Tentokrát nezobrazuje žádný PI, autorádio tak v ČB musí kombinovat Votice s Krumlovem. PS je nezvykle „_KISS___“.

Václav
Reply to  Honza K.
12. 1. 2025 20:52

Tento tvar je „zvykle“ na 90,3 Zlín.

Honza K.
Reply to  Václav
12. 1. 2025 21:56

Jestli si správně vzpomínám, ve Zlíně bylo vždy (po zrušení Publika) „KISS____“.

Démon
21. 11. 2024 21:48

Zdravím,

zdá se, že BH radio je odpojeno…..

TÉMA
DAB+ Praha
Dancheb Atanas
Reply to  Démon
21. 11. 2024 23:16

Stream běží i do DAB. Jen vysílají ticho. A ticho léčí

Démon
Reply to  Démon
22. 11. 2024 09:21

Díky za info, už jim to zase hraje.

Pevy
Reply to  Oviradio.cz
21. 11. 2024 11:44

Tak oni můžou v podstatě spustit ty své čtyři (všude propírané) vysílače = prvotní základ celoplošné sítě B, tedy Žižkov, Hády, Radeč a Hošťálkovice s dosavadním obsahem a třeba i dosavadními (pidi) výkony.
ČRa zatím stále „“připravují“, ale zatím kde nic tu nic.

jouda
Reply to  Pevy
21. 11. 2024 12:42

Poslední info bylo, že se zdržela dodávka technologií o několik měsíců a proto zatím nedošlo ke spuštění.

Jakub DXer
19. 11. 2024 06:56

Pustil jsem si ten Rudl znovu, co nechápu, je (od 30:39) „Když my 15 let víme o datu, které stát vyhlasil jako datum vypnutí FM úplně pro všechny, my se na to připravujeme a vysíláme, myslím už 14 let v tom DABu a pak se parlament před prázdninami rozhodne, že se vypínat nic nebude, tak pro nás to znamená, že lidé nemají důvod odcházet z toho současného poslechu“… To jako kdy parlament zrušil?

H.
Reply to  Jakub DXer
19. 11. 2024 12:47

Vždyť neříká pravdu. Žádné takové datum vyhlášeno nebylo, resp. všichni z oboru věděli, že je to nereálné. Takže toto není žádný argument. Při vší úctě vůbec nechápu, co tímto chtějí dokázat. Navíc nepovažuji vůbec za chytré, když provozuji rádio, hrát si se slovy o „odcházení lidí od poslechu“.

PPK, jidxc
Reply to  Jakub DXer
19. 11. 2024 12:57

To je od Holíka samozřejmě nesmysl a smyšlenka. Že se VKV vypínat nebude (vůbec), a DAB+ je vnímán jako nadstavba, se ví minimálně 5 let, možná i déle. A tím míň nějaký původní zákonný termín přechodu na digitální vysílání 2025, do kterého byly udělovány licence. To ví v podstatě každý z branže podstatně déle… Je to jen apel na běžné křesťanské posluchače, zástupný „problém“, aby věděli: My nic, my muzikanti. Zbodala to vláda. Spočítaný to bylo dobře, falíruje v tom jen to násobení. x2 to mělo být, že jo :))

Last edited 5 měsíců před by PPK, jidxc
H.
Reply to  PPK, jidxc
19. 11. 2024 13:09

Ostatně, brání mu někdo, aby své FM vysílače vypnul? Pan Holík si na něco vsadil a nyní nějak ztrácí kuráž. A to si uvědomme, že kdo jiný by měl poslušně přejít z FM na DAB než právě posluchač Proglasu? Volat po tom, aby se to vyplo všem, mi připojímá to pořekadlo o sousedově koze.

Jakub DXer
Reply to  H.
19. 11. 2024 15:26

Ta otázka, co mě zajímá je: „co přesně schválil parlament před prázdninami“? Pan Holík to možná nechce vypnout všem, ale zjistil, že když do toho půjde méně rádií, než se původně čekalo, tak to bude dražší – respektive se mohlo předpokládat, že by to bylo i levnější v plném muxu… On včera říkal, že „jednal s několika operátory“, takže kromě Teleka a RTI i s někým dalším. No však si to pusťte…

Václav
Reply to  Jakub DXer
19. 11. 2024 21:04

7.12. je setkání s posluchači, nechcete se zúčastnit a vyjasnit s Holíkem? Je na to prý formulář, budou řízky, já to mám z ruky asi by mi to nevyšlo.

Nicméně to dokládá snahu komunikace s komunitou a vůči dárcům je to samozřejmost. Komunikace s touto komunitou je uchopitelnejsi i díky tomu že je malá což může urychlit proces. Z toho plyne že Holik snaz může převádět posluchače na dab a může poznat kdy už může vypnout FM, může se skoro zeptat posluchačů zda jsou připraveni a posluchači to myslím brzo pochopí, příkladem je že se zmiňoval o Javořině kde by se nabízelo vypnout Uh Brod. Až budou posluchači připraveni, může zkusmo vypnout a uvidí kdo třeba není ještě připraven. Nemusí tam být tak dlouhý souběh a spoty jako když velký Čro vypínal am.

Vypadá to že jednání s operátory je na dlouho, neboť to zmiňoval v Rudlu na jaře.
https://www.oviradio.cz/postrehy/komentujeme-aneb-misto-pro-vas-prispevek/comment-page-448/#comment-32655

Last edited 5 měsíců před by Václav
Jirkas
Reply to  Jakub DXer
19. 11. 2024 22:09

V České republice není důvod vypínat analogové FM vysílání a stávající privátní vysílatelé mohou využívat své stávající VKV kmitočty.
Bylo dosaženo konsenzu, že ukončení analogového vysílání a nucený přechod na digitální vysílání DAB+ není nutný.
Sítě DAB+ mají fungovat vedle analogového vysílání v FM pásmu jako další možnost distribuce signálu.
Tahle to zatím je a nic se na tom zatím nemění.

Václav
18. 11. 2024 17:15

Nyní ve 20 minutách Radiožurnálu o kritickém pohledu na rozhlasové poplatky s p. Juchelka (ANO)

Jakub DXer
Reply to  Václav
18. 11. 2024 17:20

Na Proglasu RUDL – už jsou na „vlně mírného optimismu“, zvedla se obrovská vlna přispěvatelů…

Jirkas
Reply to  Jakub DXer
18. 11. 2024 17:22

Na jak dlouho..

Václav
Reply to  Jakub DXer
18. 11. 2024 17:29

Všichni řeší zdroj financí. Na Zurnale už přešli k tématu sociálních dávek, takže dík za upozornění přecházím na rudl, to může být zajímavější

Last edited 5 měsíců před by Václav
Jakub DXer
Reply to  Jakub DXer
18. 11. 2024 17:51

To důležité zaznělo skoro na konci – pan Holík jezdil po jižní.Morave a líbilo se mu pokrytí DABu z Velké Javoriny – mají už připravené výpovědi na FM, menší FM vysílače budou vypínat možná už po 6 měsícich,… protože nedává smysl to dál provozovat, když už „to tam hraje měsíc na plné pecky“…

Jirkas
Reply to  Jakub DXer
18. 11. 2024 18:05

Holík mluví pokaždé něco jiného, rozhodně nebude vypínat FM už po 6 měsících. Nédávno trvdil, že to je až na 2-3 roky. Ty jeho velkolepé plány na utáhnutí DAB+ nemá. Za měsíc bude opět mluvit jinak.

Jakub DXer
Reply to  Jirkas
18. 11. 2024 18:14

Napsal jsem „menší FM vysílače“, tak to dnes řekl – záznam bude určitě brzy v jejich audioarchivu…

Jirkas
Reply to  Jakub DXer
20. 11. 2024 19:29

Holík mluví pokaždé něco jiného, neustále svá vyjádření mění, takže asi tak.

Tomas
Reply to  Václav
20. 11. 2024 17:27

Proč nemáme regionální CRo pro 2-3 kraje dohromady? (např. Sever pro Ústecký, Liberecký, a popř. Karlovarský, Jih pro Plzensky, Jihočeský a Vysocinu). Slováci rovněž nemají v každém kraji samostatný program. A dále by na vlně R Praha mohl vysilat Wave? Rovněž by CRo nemusel platit poplatky za Radioprojekt, měl by mít na 1. miste kulturní, informační a hudební vkus.

Jirkas
Reply to  Tomas
20. 11. 2024 20:32

Naprostý souhlas.

JM.
Reply to  Tomas
20. 11. 2024 21:11

Ono je toho mnohem víc.

Regiony ČRo se programově kanibalizují s Dvojkou, oba okruhy defakto cílí na stejného posluchače. K tomu je tady navíc digitální ČRo Pohoda, opět podobná cílovka. Třeba v Rakousku mají celoplošné hudebně-informační OE3 (více hudební a méně publicistické než Radiožurnál) s cílovkou dejme tomu 18-55 let a regionální stanice OE2 s cílovkou dejme tomu 35-70 let, které navíc mají regionální odlišnosti, kdy třeba Radio Wien hraje pro městského posluchače a šlágry nebo dechovku tam neuslyšíte, zatímco třeba Radio Tirol nebo Radio Oberösterreich pokrývající alpské a jiné horské vesnice hraje jinak. K tomu je stanice FM4 pro mladé a alternativní (ekvivalent Wave, ale mnohem lepší) a kulturní OE1. A to je vše. Defakto tedy jen 4 okruhy, z toho tři celoplošky a jeden regionalizovaný.

Podobně v Bavorsku, kde mají okruhů víc, je stanic mnohem méně než u nás Bayern 1 je ekvivalentem Radiožurnálu (ale opět více hudební) a cílí na 30-70, Bayern 2 je kulturní stanice, Bayern 3 je pro mladší publikum 18-40, Bayern 4 Klassik je stanice vážné hudby, Bayern 5 je ekvivalent našeho Plusu a pak ještě mají digitální BR Heimat (dechovka, lidová hudba), BR Schlager (šlágry) a Puls (ekvivalent FM4 v Rakousku). Regiony jsou řešeny pouze pěti odpojovanými verzemi Bayernu 1, kdy se regionální program vysílá jen minimální část dne a většinu dne jede celoplošné vysílání.

To, že máme 14 regionálních stanic ČRo v zemi s 10 miliony lidí a malou rozlohou je naprostý unikát a absurdita. K tomu je dalších 10 celoplošných okruhů, z nichž některé se spouštěly nedávno, kdy už podle ředitele ČRo byl poplatek nedostačující. Proč tedy další okruhy spouštěli? Navíc rozhlas ukončil vysoký náklad v podobě AM vysílání, které bylo velice drahé. Distribuce skrze DVB-T2 je pak další česká specialita, kterou využívá naprosté minimum lidí, kteří už jsou dnes pokryti DABem, dávalo by tedy smysl tuto nesmyslnou distribuci ukončit v rámci šetření, podobně, jako přehodnotit počet stanic.

Ale místo toho ČRo spustil na FB placenou kampaň propagující navýšení poplatků. Lze se pak divit, že to navýšení nemálo lidí a komerční rádia dráždí?

Lukáš
Reply to  JM.
20. 11. 2024 22:01

Jenže český rozhlas má celkem 26 stanic na které chce víc peněz. Navíc pan ředitel Zavoral bere měsíčně okolo 300 tisíc plus roční bonus. Ať platí Čro jen ten kdo ho poslouchá.

PPK, jidxc
Reply to  Lukáš
20. 11. 2024 22:39

Lukáši, to si pletete pojmy s dojmy. Neposlouchám ČRo a nekoukám na ČT a tak je odmítám platit. Slýchám to často a je to silně pokrytecké a notabene nesmysl. Soukromý sektor je financován v míře výrazně vyšší jak veřejnoprávní, jen to na první dobrou nevidíte. ČRo a ČT – Jde o veřejnoprávní službu u které bylo financování nastaveno nejpluralitnějším způsobem, malou měsíční částkou přímo lidmi. Ideální stav, jen mělo být ošéfováno v zákoně o inflaci. Kdysi jsem si myslel, že bylo lepší, aby poplatky zrušeny a financování přímo z rozpočtu. Jak jsem se mýlil mi dokázali např. na Slovensku, Maďarsku. Nyní de facto státní hlasná trouba. Nebo v těžkých finančních problémech. Totéž teď zkouší slovenský Andrejko a spol na nás. Už třeba ředitel ČT, který sestřelil řadu projektů, co politikům leží v žaludku. Kdepak, musíme se snažit, aby veřejnoprávní média byla apolitická a měla šanci vytrvat, odolávat. V našem nejlepším zájmu.

Lukáš
Reply to  PPK, jidxc
20. 11. 2024 23:55

Soukromá rádia jsou financována z reklamy kterou si nejprve musejí sami sehnat přes jejich obchodní lidi narozdil od Čro kterému peníze přicházejí každý měsíc za každou domácnost. Ročně má Čro okolo 2, 4 miliardy příjem což soukromé rádia nemají zejména ty regionální.

Marcel
Reply to  Lukáš
20. 11. 2024 22:49

I ja jakožto posluchač ČRO bych mírně optimalizoval. Regionální stanice bych vrátil do stavu pred zavedením krajů. tj Sever, Východ, Západ, Jih, S.Morava, J.Morava a St. Cechy. zrušit Prahu, nebo vrátit název Praha Dvojce…. Jinak nevim, ale já odlišnost v hudebním stylu mezi Reg.studii a Dvojky slyším a je tam rozdil, zejména dopoledne. Co bych uvítal na Dvojce ve večerních hodinách je vice rozhlasových her nebo archivních zábavních pořadů….Reg.studia by si zasloužila vice samostatnosti… ne jen, že moderátor odpoledne několikrát ohlásí, ze „Poslouchate pohodové odpoledne na ČRO Sever“…a vic nic… prostě větší informace o regionu… ono se to bude hodit, až jednou Hitrádia budou jen z Prahy ..Pohodu bych nejspíš také zrušil, i když ji občas z nostalgie naladím…. Rozhodně bych nezasahoval do Radiožurnálu (max. rozsirit playlist ahrat méně známé skladby) a zejména Plusu…

PPK, jidxc
Reply to  Tomas
20. 11. 2024 22:17

Já zas naopak spatřuji za velice dobré, když má každý kraj regionální studio, zprávy, obchod atp, je prostě lidem blíž a může krásně reflektovat dění v kraji. Taky může sloužit jako kus skládanky pro více programů ČRo. Tak jak píše Kuba. Diskutabilní je samozřejmě rozsah vysílání a služeb. Personální stav. Tohle si stejně bude muset ředitel ČRo říci a osekat. Prostě bude muset optimalizovat. Taky se mi nelíbí velice podobné formátování s Dvojkou. Je to velká chyba. Soukromý subjekt by ji neudělal. A ve všem dalším by se dalo s Kubou jediné souhlasit. Za mě by si ČRo navýšení zasloužil. Ale i mě vadí šlendrián a plýtvání, nelogické kroky. Pokud se třá před 10-15 lety dělala respektive měla dělat kmitočtová optimalizace sítí ČRo tak byl vypracovaný doslova elaborát. Nestalo se vůbec nic, žádná optimalizace, žádná sebereflexe. Až v podstatě nedávno, když se hlavně Vltavě sebral základ pro ČRo Plus. A taky to šlo udělat výrazně líp. Nemusely se doplňovat jádrové bubláčky v okresních městech. Říkám narovinu, soukromý subjekt by si takové přešlapy dovolit nemohl.

Míchal R.
Reply to  PPK, jidxc
20. 11. 2024 23:12

Za mě by se mělo rozšířit zejména regionální vysílání Českého rozhlasu. Prostě za mě to je hodně podobně jako v případě Hitrádii . 50% regionální a 50 % celoplošné vysílání . Navíc playlisty jsou až na nějaké výjimky jednotné (Čro Brno a ČRo Zlín) . Prostě já bych dal regionálním studiím více času , klidně i večer . Proč se stále vysílá od 19 do 5 ráno jeden program z Prahy ? Za mě je regionální vysílání Českého rozhlasu nedostatečné.

Michal R.
Reply to  Oviradio.cz
21. 11. 2024 13:30

Je to pravda. Co lžete ? Všechny regionální studia vysílají v čase od 19 večer do 5 hodin ráno následujícího dne jeden program , který je odbavován z Prahy ze studia ČRo Střední Čechy. Mimo tedy noční linku .

jouda
Reply to  Michal R.
21. 11. 2024 13:52

Ano, není nic jednoduššího, než se podívat do programu regionálních studií: https://www.mujrozhlas.cz/program, ze kterého je zřejmé, že vysílají to samé.

MichalP
Reply to  jouda
21. 11. 2024 14:10

Pohledem do dnešního programu regionů vidím, že Brno, Plzeň a Ostrava mají svůj oddělený program až do 19:45. Tedy neplatí zde napsané, že všechny reg. studia vysílají stejný program v čase od 19 večer do 5 ráno.
A tedy Ovi má pravdu, že obsah dotazu není pravdivý.

jouda
Reply to  MichalP
21. 11. 2024 14:44

Jistě, jsou tam drobné odlišnosti, ale nic to nemění na tom základním sdělení: že více jak třetina vysílacího času je pro studia společná. Samozřejmě navíc + společné pořady během dne.

Michal R.
Reply to  Oviradio.cz
22. 11. 2024 00:05

Kvůli necelé hodině na pár regionálních spojích dělat že je informace nepravdivá mi přijde jako mega hloupost . Prostě to nic nemění na tom že je toho regionálního vysílání v případě ČRo strašně málo . Pochopil bych třeba od půlnoci do 5 ráno nějaké společné vysílání na styl noční linky , jinak po zbytek dne z krajů.

Last edited 5 měsíců před by Michal R.
PVo
Reply to  Oviradio.cz
22. 11. 2024 16:44

dost zbytečný spor, pokud má být hloupý jen kvůli těm regionálním zprávám po 19:00. Spíš mě zaráží že i ty zprávy jsou pak po 20:00 centrální.

Tomas
Reply to  Oviradio.cz
21. 11. 2024 22:32

Bylo by dobré pozvat pana ředitele CRo na Oviradio.cz na rozhovor. Zeptat se ho např. , kdy bude Wave celoplošný, proč se kryje Dvojka-Regiony-Pohoda, jakou měl rozvahu, když otviral CRo Karlovy Vary a Liberec, jakou plánuje optimalizaci, kolik stojí provoz jedné digitální stanice, k cemu by navyseny poplatek použil, atp.

Tomas
Reply to  Oviradio.cz
22. 11. 2024 07:58

Četl jsem článek na Seznam zprávy z 1.11.24, kde mluvčí CRo namítá, že pakliže se nezvýší poplatek, bude CRo Radiozurnal více spolupracovat s Plusem. Zde si myslím, že by měly stejné zpravodajství. Dále mluvčí říkal, že spojí Regiony s Dvojkou. Zbylé frekvence, zejmena zenevske, by dle mého mohl využívat Wave. Wave je sice na Dabu celoplošný, ale kolik procent obyvatel Dab poslouchá? Dále byla neméně zajímavá diskuze pod článkem, kde byly názory pro sloučení stanic CRo, vnitřní šetření nez zvyšování poplatku, a byl zde zajímavý argument, že sice o 10,-Kc zvýšený poplatek posluchače tak neboli, ale budou platit všichni, kdo mají internetové připojení, tj. zde je to již zvýšení 55,-Kc. A někteří se ptali, budeme všichni platit za dálniční znamku, když máme auto, ale nejezdime po dálnici, ale co kdybychom?

Tomas
Reply to  Míchal R.
22. 11. 2024 11:58

I před začátkem společného vysílání v roce 2017, CRo Sever defacto celý den nevysílal plnohodnotny program, po 21.hodine hral country slagry, byť perfektní. Dnes regionalni CRo Praha 107.1fm od 20-06h. „jen“ hraje. Přemíra regionálních stanic neumožňuje 24 hodinový program, resp. 20 hodinovy program plus reprízy. A svého času Cro Brno dokonce večer prebíral Dvojku (Praha 2), ale tam byl zřejmě důvodem nedostatek frekvenci, jelikož Dvojka Praha vysílala pres den na jižní Moravě na středních vlnách AM, a večer na nich vysílal CRo Šestka. A odtud dle mého pramení rekordní poslechovost Cro Brno, které mělo přes den kvalitní regionální program a večer hodnotný centralni program.

Tomas
Reply to  Tomas
22. 11. 2024 12:55

Opravuji rok začátku společného vysílání regionálních stanic CRo na rok 2007, tuším v měsíci dubnu. V roce 2017 to ve společném silvestrovském programu z Brna oslavovali:)

Lohen1
Reply to  PPK, jidxc
22. 11. 2024 21:44

Tohle se řešilo již v roce 1993 a pořád to vyvolává emoce 😄

1000123081
Jakub Dxer
18. 11. 2024 12:39

Nemáte někdo update, jak to vypadá s DAB muxem CDG (ČRa).Naposledy tady někdo napsal,že se jeví jako vhodné datum 11.11., když to má hodně kanálů 11.,ale to už bylo. Nebo nějaké info, kdy plánují spouštět „Parizkovci“ ?

Jirkas
Reply to  Jakub Dxer
18. 11. 2024 12:43

Vše záleží na klientech. Nemá cenu něco spouštět, když to není čím „nakrmit“, placeně. Ne ten dočasný obsah, který tam nyní je víceméně jako vata..

Lukáš
Reply to  Jakub Dxer
18. 11. 2024 17:38

Budou to spouštět až budou mít klienty na ten dab jinak prý jim dluží ok tv za distribuci.

Reply to  Lukáš
18. 11. 2024 18:15

Budou spuštět bez ohledu na klienty, neb je nutné plnit podmínky aukce.
A jednou podmínek je mimo jiné také to, že v každém vysoutěženém regionu do roka a do dne od vydání potvrzení o vysoutěženém (a zaplaceném) aukčním bloku spustí vždy aspoň po jednom vysílači.
Dalšími podmínkami (rozvojová kritéria) je pak dosažení určité míry pokrytí v závislosti na čase.
Neplnění pravděpodobně bude znamenat ztrátu nároku získaný aukční blok využívat.

Jirkas
Reply to  MichalP
18. 11. 2024 19:06

Samozrejme, ze budou spoustet, ale jeste je cas a i treba posun spusteni o mesic a kus setri penize. Jeste nejaky cas je.

Pevy
Reply to  MichalP
19. 11. 2024 08:25

Pokud toto opravdu platí (po jednom vysílači v regionu do roka) – a já si myslím taky, že to platí (mluvilo se o tom v souvislosti s Play.cz a jejich startu malými výkony v regionech po Novém roce), měli by si někteří operátoři docela dost „švihnout“. Mám na mysli zejména Omikron a Pařízkovce.

TÉMA
Licenční podmínky
HOME
27.9K
0
Přidejte komentář, prosím.x