Nejnovější komentáře

  • Milda: Tady je další vysílač spinu
    00:20 22.12.2024
  • JM.: Tři písmena. A ne, v tomto případě to není ČTÚ.
    18:16 21.12.2024
  • Jirkas: Schwarzwaldradia je velká škoda..
    18:03 21.12.2024
  • Oviradio.cz: Denní monitoring parametrů DAB multiplexů v Praze (s výjimkou 5C FIERA) i jinde ve světě nabízí web Digitalbitrate. Díky němu…
    17:36 21.12.2024
  • Míra: Tunel Pohůrka ČB: 87,8 Kiss 90.5 Evropa 2 91,1 Radiožurnál 94,1 F1 102,9 Impuls Více jsem nestihl (např. Dvojku a…
    15:54 21.12.2024
  • Honza K.: Radio Spin koordinuje v Jindřichově Hradci 90.0 Mhz 200W. Lokalita stejná jako sesterské stanice tedy Děbolín – Vodafone.
    11:29 21.12.2024

Všechny komentáře

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
26.3K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Ententík
26. 5. 2018 18:13

Vtip o rádiu

Příjde muzikant do obchodu s rádii a hned si chce jedno koupit.
Prodavačka se ho ptá: „Jakou má mít to rádio stupnici? Dlouhovlnnou nebo krátkovlnnou, OIRT nebo CCIR?“
Muzikant na to odpoví: „To je úplně jedno, hlavně když bude v C – dur.“

Lukáš
Reply to  Oviradio.cz
27. 5. 2018 02:44

Tak to taky nechápu. Myslím si že ani jednu z těchto skupin nelze na jejich rádiu slyšet. Jinak 16.6. bude Oldies Festival v Ostravě s interprety Masterboy, Pharao, Sin With Sebastian, Real McCoy, DJ Quicksilver, Maxx a E-Rotic a tam je už logickým partnerem rádio Kiss. Navíc celý večer završí Martin Hájek s pořadem Diskopříběh z jejich rádia.

Tom
Reply to  Oviradio.cz
27. 5. 2018 13:57

Máte pravdu. Já jsem sice dobu eurodance devadesátých let nezažil, ale i tak jsem měl v životě období, kdy jsem eurodance poslouchal a musím říct, že trvalo docela dlouho. Jenže později mně začaly skladby tohoto stylu spíše obtěžovat, protože většina z nich zní tak převídatelně, že si stačí pustit prvních 30 sekund a už víte, jak bude celá píseň pokračovat. Proto nyní poslouchám spíše hudbu, která mě dokáže alespoň něčím překvapit a není vlezlá ani ohraná, takže vlastně styl Coloru nebo Expresu.

Ant_scanner
Reply to  Tom
28. 5. 2018 10:50

No, když bychom brali songy od projektu jako Aqua, Hit n Hide, tak ty infantilně samozřejmě znějí. Zase na druhou stranu takový 90’s trance, takový ten co hrál třeba Triangl a hrajou i novinkově teď současná, bohužel pouze internetová, radia, dokazal překvapit zpestřením, které začalo az třeba po minutě a půl songu.. To mi naopak u popových songů chybí a chybělo, až na pár vyjímek.

Lukáš
Reply to  Oviradio.cz
29. 5. 2018 01:05

Máte pravdu, také se mi pod názvem Oldies nevybaví devadesátky, ale spíš ještě starší rocková hudba. Jinak jste vytvořil dobrý výběr songů. Některé z nich hrají na Kissu a ty ostatní bych tam určitě přiřadil. A třeba na Kissu oceňuji, že mají od jednoho interpreta poměrně hodně songů. Když dám příklad, tak já mám třeba oblíbený Sash! a v běžném vysílání od něho točí tyto hity: Ecuador, Adelante, Ganbareh, La Primavera, Colour The World, Mysterious Times, With My Own Eyes. Ve večerních speciálech jsem slyšel i Move Mania, Stay, Encore Une Fois a dokonce i Oliver Momm’s Sash! Hit Mix. Třeba od Scootera nebo DJ Boba mají songů ještě více. A toho si já neskutečně cením. To je unikát a radost poslouchat. Na jiných rádiích mají od Sash! v podstatě jen Ecuador, od Scootera jen Break It Up a když hrají od každého interpreta dokola pouze jeden hit, tak se to pak strašně rychle oposlouchá.

Ondra Mištera
24. 5. 2018 21:01

Dobrý den. Velmi se mi líbí hudební potkres, který asi před dvěma lety pouštěl moderátor Amani Shirima z radia Country FM Iringa, v pořadu Djami tanzania. V současné době už tam bohužel tento hudební potkres nepouští. To je velká škoda. Zajímá mě, jestli tento hudební potkres je nějaká písnička, která se dá najít třeba na Youtube a také mě zajímá, jak se případně tato písnička jmenuje? Přidávám odkaz na tento hudební potkres. Předem moc děkuji, Ondra. http://www.uschovna.cz/zasilka/ZI5NVUWH98XET2N4-229

Ondra Mištera
Reply to  Oviradio.cz
24. 5. 2018 22:48

Dobrý den, pane Harvánku. Děkuji vám za přesný název skladby hudebního podkresu z Tanzánie, z radia Country FM Iringa. Tato skladba se líbí nejen mě, ale i panu vychovateli z internátu. Ten bude určitě mít velkou radost, až si tuto skladbu také najde.

Michal
Reply to  Oviradio.cz
23. 5. 2018 12:12

Stále čekám, kdy vyhlásí licenční řízení na tu 94.1 MHz v Liberci. Moc bych jí přál Coloru, protože hnoje typu Signál máme v Liberci víc než dost.

PPK, jidxc
Reply to  Michal
23. 5. 2018 16:32

Tyhle dotazy pramení z neznalosti situace a principů. Nelze vyhlásit LŘ na kmitočet v mezinárodní koordinaci. Až bude finálně hotov, tedy někdy na sklonku roku 2018. Color není koordinátorem 94.1, takže jeho šance jsou zcela minimální. Pokud kluci chtějí v Liberci vysílat, šance mají slušné, ale musí svoji novinku koordinačně posadit do centra města. Nikoliv ji zkoušet uplatnit na „hvězdný“ Bartlův vrch. U „skorobrněnské“ 89.2 se očekávat posun v lokalitě rozhodně nedá. Už teď jsou její parametry posazeny za hranu. Šance obou radií v LŘ jsou pak vyrovnané. Obě radia by ji měly jako dokrývací kmitočet. Přičemž u Hitradia se linka užitečného pokrytí (s rušením) té 89.2 dotýká, u Heye jsou to pak dvě zcela oddělená jádra. To jen tak pro přesnost, na základě jakých technických dat se bude rozhodovat RRTV.

jouda
Reply to  PPK, jidxc
23. 5. 2018 20:00

Šance v LŘ jsou sice vyrovnané, ale jedno z nich to dostane na 95 %. 🙂

jouda
Reply to  PPK, jidxc
23. 5. 2018 20:01

Kdo sleduje situaci mezi provozovateli, tak ví, které to je. 🙂

Jarda
Reply to  jouda
24. 5. 2018 04:39

Tak hitradio má přímo v brně hned 2 frekvence…..
doufam že že tu 89,2 dostane hey radio.

Michal
Reply to  PPK, jidxc
24. 5. 2018 12:50

Jaká úroveň signálu se v takovém případě považuje za hranici pokrytí?

Vojta(1)
Reply to  Michal
24. 5. 2018 15:40

Hranice kvalitního pokrytí by měla být cca 55 dBuV, někdy se udává hodnota 53 dBuV. Mě většinou stačí i 30 dBuV, hlavně když jde přečíst RDS text. Dokud je možné bezchybně přečíst RDS, tak pokládám signál za vyhovující a to bez ohledu na intenzitu šumu ve stereu a hodnotu dBuV.

Jarda
Reply to  Vojta(1)
24. 5. 2018 15:54

to je taky to, nekdy mas spatnej signal, ale jde to, ale nekdy je dobrej ale brutalne zarušenej…

PPK, jidxc
Reply to  Vojta(1)
24. 5. 2018 20:08

Tak není to ani 55 ani 53, je to přesně 54dBuV 🙂 Takto je definováno užitečné (chráněné) pokrytí VKV vysílače. Nové vysílače, ale např. i Brno 99.0 mají občas linku 54dBuV na několika místech přerušenu a rušeny jsou až třeba do 60dBuV. Zde to dělá vysílač Radhošť o stejné frekvenci. Tudíž se ani žádosti Media Bohemia (Hitradia) o kmitočet MH 89.2 nedivím.
A jak by řekl klasik, MB nové vysílače nekoordinuje, ta jen kupuje hotová radia. Tenhle případ je něco mezi?! 🙂

Michal
Reply to  PPK, jidxc
25. 5. 2018 12:02

Coloru jsem vytipoval zajímavou lokalitu přímo v Liberci. Zda-li se nakonec domluvili se správcem objektu netuším.

Jarda
Reply to  Michal
25. 5. 2018 16:34

tak „jablonecká“ kota ma dodah daleko za liberec 😉 hraje na spoustě místech i na českolipsku 😉 co je v lbc byva většinou utopené a za ještědem nehraje. Někdy to hraje už za libercem…

Michal
Reply to  Jarda
25. 5. 2018 17:02

To je sice pravda, jenomže zkoordinovat něco dalšího v těch Vrkoslavicích je takřka nemožné, kdežto v Liberci možné zcela určitě.

Jarda
Reply to  Michal
25. 5. 2018 17:11

Ale na jablonec už to nedosvítí 😀

Michal
Reply to  Jarda
25. 5. 2018 18:14

Částečně taky, ale samozřejmě super kvalita by to všude nebyla. Aby slušně pokryli Liberec i Jablonec, museli by to dát na Proseč, ale tam už se taky těžko něco zkoordinuje. Překvapivě slušná kóta by mohla být ta rádia Dálnice v průmyslové zóně. Ta mi hrála velice slušně v Jablonci, ale dokonce i na Frýdlantsku. Terénní profil je oběma směry relativně příznivý, vzhledem k místnímu členitému terénu.

Jarda
Reply to  Michal
25. 5. 2018 18:32

radio dalnice dosvítí na frýdlant, ale hey a čro liberec docivi na českolipsko 🙂
ale zda se na nejake z tech kot podaří neco zkoordinovat…

Jarda
Reply to  Jarda
25. 5. 2018 18:32

*dosviti

Michal
Reply to  Jarda
25. 5. 2018 18:36

Hele Jardo a co to rovnou prsknout na Ještěd a rovnou 50kW, ať to má grády. 😀

Jarda
Reply to  Jarda
25. 5. 2018 19:37

vyhodit odtamtud proglas 😀 bohuzel tady pomuze jen dab, nejaky mux na jested a v nem nekolik radií 😉

Vojta(1)
Reply to  Jarda
25. 5. 2018 23:29

Zajímalo by mne, zda by to bylo možné vyřešit odkoupením jednoho ze tří libereckých vysílačů Hitradia FM. Jak moc je reálné, že by spol. Media Bohemia přistoupila na tento obchod?

JM
Reply to  Jarda
26. 5. 2018 01:36

Že by MB něco někomu postoupila? Zapomeňte.

Vždyť by to šlo proti jejich bytostnému zájmu, tedy zabetonovat český éter tak, aby se tam nikdo další nedostal, a zároveň postupně zlikvidovat všechny menší teoreticky „nebezpečné“ hráče.

Už jich moc nezbývá, defakto jen moravští broadcasteři Plachý (Krokodýl a spol.) a Foretník (Haná, Rubi a spol.), pak dvojka Hey+Color a ještě Relax, RCL a pražské formátové stanice Expres a Classic. Jinak už všechno lehlo – naposledy Egrensis a Černá Hora. Minimalistické regionálky jako Samson nebo Česká Kanada nepočítám – ale bojím se, že i tam to postupně na prachy zajde a MB to skoupí, protože se toho majitelé budou chtít zbavit.

Michal
Reply to  Jarda
26. 5. 2018 09:33

Tady pomůže jen změna zákona a hlavně snaha o dodržování zákonů již platných. Rada má dohlížet na vyváženost éteru a jednoznačně tak nečiní. To že někdo těsně před prodejem změní licenční podmínky a připraví tak půdu pro nového majitele, který si tam na základě nových podmínek potom pustí vlastní, přebíraný program, který již na daném území vysílá, je obcházení zákona a hlavně pěkná prasárna. Když někdo chce s vysíláním seknout, měla by licence zaniknout a na jednotlivé kmitočty by se měla vyhlásit jednotlivá licenční řízení. Pak by v českém éteru nebyl takový bordel, jako třeba, že jedno rádio má na jednom stožáru rovnou dva kmitočty, každý pod jinou licencí, ale vysílající totožný program.

Jarda
Reply to  Jarda
26. 5. 2018 10:39

Ano přesně tak, zakon je děravej a nikdo s tim nic nedela, chce to vyraznou změnu zakona, ale aby tam bylo i to že 1 stanice smi mit v jedne lokalitě 1 vysílač, a ne rovnou třeba 2 na stejnym fleku… rrtv by to měla přezkoumat a nebo samotná MB by neměla bejt prase, má několik značek, v nekterem regionu jeji další značky nevysílají, tak si ma „přehazet“ kmitočty, taky by vypadalo jinak hitradio a fajn radio na stejnem stožaru, než 2x totožne hitradio…

H.
Reply to  Jarda
26. 5. 2018 23:18

Jakákoli představa o změně zákona je sice relevantní, ale naprosto utopická. Zákonodárci jsou jen banda duševně vyprázdněných lidí, od ANO až po TOP, sami nemají jakoukoli motivaci, a nevidím sílu, která by to skrze ně prolobbovala.
Myslím, že i společnosti Media Bohemia je šumák, jestli z jednoho stožáru pojedou 2x to samé nebo dva různé programy. Jim jde jen o prachy, a ta představa, že mezi pokrytím a finančními příjmy existuje přímá úměra, je zcela pomýlená. Šumící městské dokrývače, kde vypadl ball, řeší se zpožděním několika měsíců. Je vůbec nezajímá, jestli ty jejich kolovrátky někdo poslouchá. Jejich hlavním cílem je přesvědčit inzerenty. A to je úplně jiná disciplína. Jistě znáte dokument „Český sen“. No a tak si tam místo těch zmanipulovaných socek představte zájemce o inzerci v rádiu. Bingo, je to prakticky to samé. Omlouvám se, je to drsné, ale to je přesně podstata hry. Hezký večer.

Michal
Reply to  Oviradio.cz
23. 5. 2018 12:50

Jinak zájem Hitrádia o další brněnský kmitočet, když už tam dva mají a z toho jeden o výkonu 1kW, docela nechápu. I když je to přesně styl MB, zabrat pokud možno co nejvíc, byť zbytečných kmitočtů. U Hey rádia mám to pochopení větší, protože tam to pokrytí po Brně a blízkém okolí prý za moc nestojí. I když by asi mělo smysl případně získanou frekvenci překoordinovat trochu dál východně od Brna, aby ten překryv nebyl tak markantní.

jouda
Reply to  Michal
23. 5. 2018 15:21

Překryv 89,2 a 99,0/100,8 je 90 %. Pěkně se to bude doplňovat, protože signál půjde z různých směrů.

jouda
Reply to  Michal
23. 5. 2018 15:23

U Heye je překryv podstatně menší a výkony kdovíjaké taky nejsou, takže tam bych to nechal. Změnou stanoviště si moc nepomůžou.

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
23. 5. 2018 18:19

Taky bych si přal aby to získalo hey radio, aby rrtv uznala že hitradio už ma dostatek kmitočtů a s velkyma výkonama 😉 a dala to radiu hey 🙂

Michał PL
22. 5. 2018 14:52

Michal ma pravdu. Jde to tak. Doma mam vysilac WI-Fi /pevne pripojeni internetu/ k nemu „pripnu“ mobil s androidem, mobil pripojim kablem AUX k Hi-Fi sestave a funguje to. Stahl jsem aplikace pro play.cz a abradio.cz a posloucham ceske stanice doma neomezene. Pro poslech stanic s jinych casti sveta mam take aplikace Tunein a jede to 🙂

Venku delam to stejne. Nevim jak vypada pokryti 3G v Cesku a jake jsou ceny, nicmene v Polsku na predplacene karte jedne siti MVNO platim 25 zlatych pro 10 GB, coz po dnesnim kurzu je kolem 150 czk. Samozrejme obcas se pripojeni ztrati, staci zastavit aplikace spustit ji nove a hraje to.

Jiste poslech radia prostrednicvim FM pripadne DAB je jednodussi a kdyz poslouchate celoplosku na FMu tak vubec nemusite resit frekvence protoze Vam auto radio pomoci RDS prepne to automaticky a bude hrat po cele republice. Takze je na vyber- priplatit si za mobilni predplaceny tarif a mit vetsi vyber stanic, nebo mit to zdarma a spolechat na tom co je na FMu. Bohuzel nejvetsi vyber zajimavych stanic je jednoznacne v Praze (R1, Expres, Classic, Color, RockZone). Kdyz pojedete na venkov musite spolechat na celoploskach.

Jarda
Reply to  Michał PL
22. 5. 2018 19:52

v Liberci take jsou stanice k poslechu, někdy jde spíše krom pokrytí více o rušení fm signálu.

Vaclav
20. 5. 2018 09:25

R 89,2 jsem znal znal pri studiích v Brně, škoda, ze teď country radio nemá nekomerční konkurenci. Obdobně mi chybí ze blatník už v noci nehraje country a folk. A opět se potvrzuje ze je blbost mít jen jedno oblíbené rádio. A raději mám rozložené,co ráno odpoledne, atd. Co pro ondru? Zkusit se porozhlédnout po českých streamech, např na play cz folkovy petrov, zapomenutý samson, nebo na ab rádiu radio folk. Nebo novota, jako je youradio, kde by se možná nějaký podobný kanál našel. Zaslechl jsem pojem spotify, placený, mohl by si ondra přát. Pořád si myslím, že je škoda nevyužít pohody na proglasu, ale pozor jen všední den 13-16 ráno 5-9 jde hlavně o hudbu, v případě krátkých vstupů pretrpim raději tiché informace, než ve špičce haldu agresivních reklam.

Jarda
Reply to  Vaclav
20. 5. 2018 10:01

ale jen pokud je internet a za ten se co PLATí! Kolik by mě asi stalo nainstalovat si zařízení pro bezdratový internet pro vozidla, abych mohl poslouchat? To bych dal snad víc než za naftu+pojištění, fm a dab hraje furt a neni na to žadnej zkurvenej fup ani předražený částky, bezdratovej internet at už wifi či telefoní je šíleně předraženej oproti kabelu, aby se to lepe počítalo, tak za kabel davam nejakych 600 a mam 100/100 za wifi bych daval 700 a modlil se abych mě 15/3 nebo 800-900 za datovou sim a ještě na předem určený objem dat. To už by si člověk doma postahoval na flashku a pouštěl to na radiu přes usb. Ale to časem omrzí, oposloucha se to a tak. Navic z radia se člověk dozví nějake zpravy, dopravu, počasí, objeví nove kapely co se mu libi, nebo tak 😉 Asi proto v autě a tak jedině či přednostně jen radio 🙂 pořad ma něco do sebe a pořad nemusim platit šíleně předražene častky za nestabilní bezdratový internet. Bohužel je škoda že dnes skoro neexistuje konkurence a trh nefunguje, je to samý monopol a oligopol. Tak je to pak těžký. Snad nějaka menši a regionalní radia přežijí. Nedivim se že ty oligarchy tak sere dab+ nemohli by pak jednohlasně kralovat. A tak bud to chteji zrušit, nebo obsadit celý mux, jen aby neexistovala konkurence…

Michal
Reply to  Jarda
20. 5. 2018 10:52

Poslouchám neomezeně kdekoliv po EU jakékoliv streamy do 64kbps (což u aac+ na běžný poslech stačí) za méně než 50 Kč měsíčně. To mi fakt průvan v prkenici neudělá.

Anonymní
Reply to  Michal
20. 5. 2018 11:59

64kbps v aac+ je stale kvalitativně hnůj.

Jarda
Reply to  Michal
20. 5. 2018 12:00

to maš co za mezinarodni tarif? To je nějaka firemní podpultovka ne? A 64, to je jako u dab+ 😀 a ten je zdarma 😉 ja bych se z CZ tarifem nedoplatil, to by mě přišel učet jako brno 😀 nedej bože kdybych zapnul telefon za čarou…. jednou mi to stačil ože sem zapoměl vypnout mobil a zajel sem do polska 😀 stačí že u nas sou samé fupy a je to předraženy a nestabilní, vyjedu někam kde neni lte nebo 3d a už to nehraje… zejmena na frydlatsku s tim byli problemy 🙂 nevěřím tomu proste.

Michal
Reply to  Jarda
20. 5. 2018 12:04

Normální česká předplacenka. Nevím jestli můžu dělat reklamu. Je to taková ta pichlavá rostlina. 😀

Jarda
Reply to  Michal
20. 5. 2018 12:06

ale jak to maš udelané za čárou? :O

Michal
Reply to  Jarda
20. 5. 2018 12:11

Za čarou stejně jako doma, protože EU.

Jarda
Reply to  Michal
20. 5. 2018 12:20

ted te nechapu, to musiš mit nejakou podpultovku nebo co.
u sveho kyslíkoveho operatora bych se nedoplatil, ono se to da dohledat nekde to mam kolik sou poplatky už jen za to že se ten telefon přihlasí k síti a tak podobně, potom roaming, datovy roaming, to sou pálky jako prase. V čechach to mam neomezeně a 10GB dat. Ale nesmim za čáru 😀

Michal
Reply to  Jarda
20. 5. 2018 12:28

Tohle už je na debatu mimo zaměření tohoto webu. Opravdu v tom nehledej žádné záludnosti. Je to normální volně dostupná předplacenka, nemusíš být členem řádu templářů ani nic podobného.

Jarda
Reply to  Michal
20. 5. 2018 12:39

jsme v čechach a tak tomuhle nevěřím ani slovo 😀 u kyslíku jsem jelikož mají největší pokrytí cele republiky, jen s tim paušalem nesmim mimo republiku, mam omezení jen na „CZ“ tušim se to jmenuje „free xl CZ“ nebo tak nějak. Na kredit bych se nedoplatil vůbec, to bych zapnul mobil a večer by tam byla častka jko prase, no a cokdybych zapnul internet… s paušalem to rano mužu zapnout a vypnout až v noci a mužu si povidat klidne celej den, nebo smskovat, ale na data mam jen 10gb, takže žadny dlouhy videa a už vubec ne v hd 🙂 česko není polsko, kde polští občane maji všechno levnější a hlavne ten internet. Někde o tom vypravěl jeden youtuber ktery to zjištoval 🙂

Michal
Reply to  Michal
20. 5. 2018 12:51

Koupím 80 MB balíček za pade, vyčerpám data a do konce měsíční platnosti jedu 64/32kbps. Co je na tom k neuvěření?

Jarda
Reply to  Michal
20. 5. 2018 13:03

to bych ten telefon roztřískal, to než by se mi načetlo něco, tak budu z prahy v brně 😀
to fakt nemají nějaky paušální tarif?

Michal
Reply to  Michal
20. 5. 2018 13:34

Tak přece není problém vyhradit si jednu SIM kartu pouze pro poslech rádia. Pokud třeba pravidelně jezdíš autem a válí se ti doma v šuplíku nějaký starý, nepoužívaný telefon s Androidem, můžeš ho mít trvale v autě připojený na USB a AUX a celé si to zautomatizovat, kdy vlezeš do auta = pustí se přehrávání streamu, opustíš auto = přehrávání se vypne. To je právě kouzlo androidu. Umí všechno, co ho naučíš.

Jarda
Reply to  Michal
20. 5. 2018 13:59

nikdy jsem neměl android 😀 kuli jeho takřka nulovemu zabezpečení, no a apple je zase zbytečně předraženej, tak jsem měl windows a tam ač to jde taky, tak sem na to moc línej a pořad kupovat simky, no a cokdyž nechci scheisse kvalitu, ale aspon 128/192 kb/s?

Michal
Reply to  Michal
20. 5. 2018 14:28

Neříkám, že je to ideální řešení, nicméně funkční je.

Michal
Reply to  Michal
20. 5. 2018 14:52

A nevím proč bys měl pořád kupovat SIMky. Stačí ti pořád jen ta jedna, jen na ní musíš mít každý měsíc alespoň 50 Kč kredit. Co se týče kvality aac+, tak z vlastní zkušenosti vím, že i 40 kbps stream (měli to tak u DI.fm) je poslechově srovnatelný minimálně s 128 kbps mp3 a to mi do auta nebo do práce, kde hučí mašiny bohatě stačí.

Jarda
Reply to  Michal
20. 5. 2018 15:17

tak u di.fm nemužu vyhledat naše stanice 😀 Zato třeba na tune.in ano, na čro je pak asi nej ten jejich přehravač 🙂 ale tak to je krajni možnost kde není signál, nebo není příjem možný. Třeba kdo chce poslouchat čro plus a nema příjem fm ani dab, tak je to jedina možnost.

Michal
Reply to  Michal
20. 5. 2018 15:22

Mnoho českých stanic má na play.cz i 32 kbps aac+ stream. Pokud znáš jeho URL, stačí si ho ručně uložit do nějaké univerzálnější aplikace a máš to všechno pohromadě a ne x různých rádio-aplikací.

Jarda
Reply to  Michal
20. 5. 2018 15:40

některe tam maji pouze mp3 128 nebo mp3 32/64 a to se poslouchat neda 😀

Michal
Reply to  Michal
20. 5. 2018 16:54

Tak jistě, není 32kbps jako 32kbps. Aac+ je oproti mp3 úplně jinde.

Jarda
Reply to  Michal
20. 5. 2018 20:13

proto se aac+ použiva v dab+ jen škoda že nejsme nekde na urovni nemecka nebo podobných zemích… v našem přeplněnem zarušenem eteru se neda radio ani poslouchat, ta kvalita signalu je příšerna, kde jsou ty časy kdy stačilo škodovacký radio, tech stanic a frekvencí bylo pár a krasne to hrálo 🙂

Anonymní
Reply to  Jarda
20. 5. 2018 11:59

Hlavne pokryti rychleho internetu neni vsude 100%, dale vytizenost BTS a kdyby touto formou poslouchal kazdy, tak sit bude tak pomala, ze si neposlechne nikdo nic. Pres internet v aute jako primarni nejen v roce 2018 zatim velka utopie.

Michal
Reply to  Anonymní
20. 5. 2018 15:18

Určitě je větší pokrytí LTE+3G než pokrytí DAB+. Když si spočítám kolik by mě stálo DAB+ rádio a kolik stanic bych měl na výběr, navíc s mizerným pokrytím, vede u mě v tuto chvíli jednoznačně internet. A přetížení BTS bych se fakt nebál, tohle nikdy nebude masová záležitost.

Ondra Mištera
Reply to  Oviradio.cz
15. 7. 2018 19:46

Dobrý den všem.
Chtěl bych moc poprosit, jestli by se našel někdo, kdo by alespoň částečně dokázal obnovit rádio R pana Krpenského, které hrálo nejlepší folk a country. Tohle rádio jsem opravdu velmi miloval. Stačilo by mi, kdyby někdo sestavil úplně stejný hudební playlist písní, které měl pan Krpenský na rádiu R a potom by to streamoval pod neveřejným streamem. Kdyby toto někdo dokázal, byl bych mu opravdu velmi vděčný. Rádio R pana Krpenského mi dělalo obrovskou radost vmém životě, pohodový a skvělý hudební výběr nejlepšího folku a country mi dodával energii a dobrou náladu. Před časem jsem sem na tento web dával odkazy na nahrávky rádia R, které mám, takže vy, kteří jste si tyto moje nahrávky stáhli máte určitě představu, jací interpreti a písničky se na rádiu R hráli.
Pokud by se někomu z vás povedlo částečně obnovit rádio R pana Krpenského, určitě by mi to velmi psychycky moc pomohlo. Rádio R pana Krpenského byla pro mě nejlepší jednička českého éteru. V současné době není vůbec žádné rádio, které by mi rádio R pana Krpenského dokázalo nahradit, protože písničky, které se hráli na rádiu R v současné době žádná jiná rádia bohužel nehrají.
Předem všem moc děkuji a všem přeji krásné, klidné a pohodové letní dny.

Michal
19. 5. 2018 08:57

Na libereckém vysílači Rock radia je aktuálně nefunkční RDS. Jak to vypadá na ostatních vysílačích?

Jarda
Reply to  Michal
19. 5. 2018 09:43

v lbc nejde jak dlouho už 😀 A v česke lípě se identifikuje jako „pop music“ 😀

Michal
Reply to  Jarda
19. 5. 2018 10:19

Jak dlouho už? Já si toho všiml až dnes. Pravda, Rock radio neposlouchám.

Jarda
Reply to  Michal
19. 5. 2018 11:07

všimnul jsem si nekdy asi před měsícem, že to „nejde“ a identifikace jako „pop“ je udajně skoro všude. Občas se podivam co kde vysíla, jinak poslouchm jen jedno hey radio 🙂

Michal
Reply to  Jarda
19. 5. 2018 19:38

Před měsícem jim RDS určitě fungovalo. Tohle bude záležitost cca max týdne.

Jarda
Reply to  Michal
19. 5. 2018 20:05

zhruba měsíc, v jablonci jsem byl tak před 2 nebo 2 a půl tydny 😉 a už to nešlo, jen svitila frekvence a nic.

Petr
Reply to  Michal
22. 5. 2018 22:19

Pánové, díky za zpětnou vazbu! RDSka v Liberci už je od včerejška opravená 🙂

Jarda
Reply to  Petr
23. 5. 2018 04:25

jsem jim psal že jim to v lbc nejde, ale pořad maji všude „pop“ 😀

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
25. 5. 2018 16:36

Asitak, Beat ma všude rock music. I radio hey tam kde jim funguje pty tak je rock, tam kde nejde tak neni žadne pty.

HOME
26.3K
0
Přidejte komentář, prosím.x