Nejnovější komentáře

  • PVo: Jestli je například správa FM frekvencí v celém Rusku jako v Moskvě tak bychom si (a v ledasčem podobně vedeném)…
    17:26 27.04.2025
  • PVo: no ono dneska stopí pivo v hospodě o dost víc než je to zvýšení….
    17:10 27.04.2025
  • Jakub DXer: Napíšu to ještě jinak – kdyby se jednalo o zvýšení o krabici mléka nebo jednoho točeného piva v hospodě, je…
    16:36 27.04.2025
  • Václav: Podpis mě neuviduje, byl jsem na to připraven již před půl rokem kdy náhodou jsem jej zaslechl ve speciálu asi…
    14:55 27.04.2025
  • Oviradio.cz: Ano, případná nová vládní sestava bude hledat vzory spíš z východu, ostatně oba hlavní představitelé mají východní kořeny. Ke skandinávským…
    14:40 27.04.2025
  • Václav: Tak to je otázka, můžeme porovnávat jaká pozornost se věnovala v případě úmrtí Jana Pavla II. a dojdeme k tomu,…
    12:21 27.04.2025

Všechny komentáře

Komentáře

Ivo Harvánek

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
27.9K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Míra
Reply to  Oviradio.cz
29. 4. 2022 11:31

Líbí (se mi to). Doma si jí poslechnu podrobněji.

PVo
Reply to  Oviradio.cz
29. 4. 2022 11:59

no raritní to je, co je dobré obecně se mi s ohledem na individuální preference těžko posuzuje, tady si troufám hodnotit jen podle zájmu jiných lidí. Lambadu bych si poslechl znova toto mi stačilo jednou

Kdyžtak bych doporučil pořad Hitšaráda na ČT3 – nedávno jsem náhodou jeden díl zhlédl a jen jsem kroutil nad podobnými „raritami“ hlavou, jediné co jsem znal (a líbilo se mi) byl Hurikán od D.Jandy, což taky s přehledem zvítězilo, druhé místo nemělo ani polovičku hlasů.

Řekl bych že drtivou většinu toho co nás (tedy mě ne 🙂 ) hustí „novinková“ rádia jako trendy skončí ještě hůře..

Last edited 2 let před by PVo
Míra
Reply to  PVo
29. 4. 2022 12:16

Tak Gábina Osvaldová a opravdu Ríša Genzer zde mají vokály. Já tipoval takhe z chrastítka mobilu Sagvana Tofiho.
Co se v éteru zaslechnout dá:
https://youtu.be/2A_SpyJdeto
https://youtu.be/CmyQvzZaDAs
https://youtu.be/bY4gOJVotRI

Míra
29. 4. 2022 09:03

V Českých Budějovicích jsou umístěny billboardy radia Spin.

TÉMA
Spin
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Míra
29. 4. 2022 09:47

V Liberci jsou taky k vidění.

Michal R.
28. 4. 2022 22:39

Radio Metropole Olomouc 92 FM bude tuto neděli pokřtěno na akci pálení čarodějnic na korunní pevnůstce v Olomouci pořádanou Radiem Haná k příležitosti 30 let jeho vzniku . Půjde o třetí program k Radiu Haná a Radiu Haná Skyrock . Radio Metropole Olomouc 92 FM začne vysílat příští sobotu 7.5. 2022 symbolicky v den 30 výročí startu vysílání Radia Haná .
https://www.facebook.com/54873657592/posts/10159715431432593/

TÉMA
Radio Metropole 92 FM
Last edited 2 let před by Michal R.
jouda
Reply to  Michal R.
28. 4. 2022 22:58

A už dnes je v Olomouci na 92,0 živo – mírně zlepšené podmínky a Vídeň s Österreich 1 hraje jako o život. 🙂

jouda
Reply to  Oviradio.cz
11. 5. 2022 20:12
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
28. 4. 2022 11:00

Pokus o expanzi Orlicka do Pardubic na 94,5 MHz skončil nezdarem. Licenci obhájila MB s Fajn rádiem.

Jarda

se dalo čekat.

LU-

RRTV asi naznala, že jeden silný kmitočet v Pardubicích (106,6) v dnešní době nestačí a regionální stanice z Prahy musí dostat ještě jeden. Pluralita zaručena 🙂

JM.
Reply to  LU-
28. 4. 2022 12:04

Oni mají těch frekvenci málo, to se nemůžete divit.

Přece není možné, aby jejich dublovanou frekvenci dostal jiný subjekt, to by byl skandál.

Jarda
Reply to  JM.
28. 4. 2022 13:53

tak oni planují ponechat jen dokryvač v hradci a v pardubicích a ty opatovice budou chtít předělat na rock radio.

LU-
Reply to  Jarda
28. 4. 2022 14:02

106.6 jsou Chvaletice

PVo
Reply to  LU-
28. 4. 2022 14:42

Nejspíš z důvodu že 106,6fm v Pcích není pokrytí o nějaké hladiny síly signálu (už si to tedy moc nepamatuju podle své zkušenosti poslechu RZP z Chvaletic jaký byl vlastně příjem, původně z Kolína to bylo fakt dosti nekvalitní). Se sílou signálu se čaruje neuvěřitelně – třeba taková síla signálu co se počítá na FM by snížila oficiálně hlásané pokrytí DAB sítě ČRo z 95% dle mě dosti značně)
A je nabíledni že ČTU prioritně nepracuje v zájmu maximální možné nabídky ale spíše jde na ruku vysílatelům – třeba Kiss když má oficiálně pokrytí hraničních 70% obyvatel pro programovou síť ale fakticky nevím kde by těch oficiálně nepokrytých 30% žilo..
Nebo další příklad p.Továrková od nich co loni horovala na zrušení bezplatné televizní terestiky jako „přežitku“.

LU-
Reply to  PVo
28. 4. 2022 17:41

Já jsem původem z Chvaletic a Pardubic. 106.6 se dá v Pardubicích chytat normálně indoor. Dle ČTU je hranice 54 dB až někde za Holicemi. Poslouchat se dá ale o dost dál. Spíše jde o to, že 106.6 má odpojovak reklam „střední Čechy“. Takže po „ztrátě“ 91.6 potřebuji něco také na „východní Čechy“. To že si handlují s licencemi jak je libo je do nebe volající. Pouze „změna názvu“, která představuje ale totální žánrový kolotoč. No ale jsme v ČR, tady je možné vše 🙂 Český éter už je totální beton, nikdo nový nemá šanci – takže je vše v pořádku, stejně jako v jiných oborech.

PVo
Reply to  LU-
28. 4. 2022 17:55

souhlasím- je to hnus

David Pražák
Reply to  PVo
28. 4. 2022 20:02

Na Slovensku by tohle neprošlo. Po ukončení rádia jdou automaticky kmitočty do licenčního řízení. Slovenská rada se s provozovateli rozhlasových stanic vůbec nemaže. RVR pečlivě rozhoduje, kdo dostane volné frekvence. Už delší dobu sleduji zasedání slovenské rady. Navíc mají zasedání veřejné a zveřejňují videa ze zasedání. Nechápu, proč naše rada pro rozhlasové a televizní vysílání nemá přenosy ze zasedání a Slováci ano? Rád bych se podíval, jak vypadá jednání naší rady RRTV. U nás se všechno bohužel dělá se zavřenými dveřmi. Proto je to tady u nás, jak v kocourkově.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  LU-
28. 4. 2022 20:08

Když už je řeč na tohle téma, jak je to se signálem vaší 105,1 na území Pardubic? Dá se to? Frekvence je to poměrně čistá.

LU-

Bohužel. V centru hodně zarušeno 101 FM (asi harmonická?), v podstatě to přebije i RDS a přeladí. Původně jsme měli být o pár metrů výš, ale nedohodli jsme se na nájmu. Museli jsme se tedy přesunout o pár budov vedle a anténou níž. Je znát, že tomu opravdu chybí pár metrů. Stačí vyjet kousek na nějaký most v okolí Pardubic a hned je tam signál jak víno. Sjede se níž a je to pryč. Možná na nějaké společné anténě v paneláku by to mohlo být zachytitelné. Hradecká frekvence hraje lépe spíš na druhou stranu, co mám info od posluchačů. V okolí Rychnova nad Kněžnou je 94,3 také dost zarušena Vysočinou a tak to v některých místech v autě naladí 105,1. Vylepšení Rychnovska je v řešení, snad se podaří co nejdříve.

Hori97

Cestou po I/37 z HK signál dosáhne přibližně na úroveň Stéblové. Při příjezdu do Pardubic kolem Globusu hraje Chlum na 95,5 MHz. Následně po městě už žádný poslouchatelný signál není.

TÉMA
Orlicko v Pardubicích
LU-

Už víme, kde nám chyběly body.

Konkrétně: – zkušenosti vedoucích pracovníků (Fajn vypsalo zaměstnance. My jsme nadšenecký projekt – zaměstnance nemáme. Jméno jednatele/majitele bylo použito už u sekce „zkušenost statutárních orgánů“ – tudíž už nelze použít zde. Což teda u licence pro HK a VBK problém nebyl. Takže běda jestli je majitel rovnou i ředitelem stanice, pak jste bez bodů :-D), užší orientace na lokalitu (Fajn prý může využívat krajské zpravodaje ostatních stanic MB), menšiny (Fajn sehnalo podpisy od více spolků řešící menšiny) a podpora místních umělců (Fajn dodalo spolupráce s nějakými dvěma vydavatelstvími navíc, mimo kapel jako my).

V příloze řízení je pak seznam „velice dobře zachytitelných stanic v nově pokrývaném území“, kde se v době udělení licence píše mimo jiné „Fajn radio (106.6, 91.6)“. Takže hůrá pro třetí.

Tak jo 🙂

Třešnička:

Fajn – podíl formátu na daném území 484,5 %
Orlicko – podíl formátu na daném území 236,5 %

Resumé: oba subjekty bez bodu, je překročena hranice 150 % 😀

Má smysl se v téhle zemi o něco pokoušet? 🙂

Last edited 2 let před by LU-
PVo
Reply to  LU-
19. 5. 2022 14:12

co znamená „podíl formátu“?

LU-
Reply to  PVo
19. 5. 2022 23:51
PVo
Reply to  LU-
20. 5. 2022 08:54

Dík.
Zajímalo by mě jakých 4-5 programů uvažovali v existujícím pokrytí pro Fajn (asi taky samotný Fajn když má už pokrytí ze 106,6) a jaký 2-3 programy obdobné k Orlicku. I když formy formáty nelze úplně srovnat na stejnou úroveň, protože ne každýgeneruje podobný zájem , Ale pokud pokrytí zcela stejným programem, který už na daném území je jistě více než 75%, přítomné postavil tohle hodnocení jako zcela nesmyslné

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  LU-
19. 5. 2022 16:28

Má smysl se pokoušet zkoordinovat vlastní frekvenci. Tohle je ztráta času (a peněz). I když konkrétně v Pardubicích už je to asi fakt pasé…

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
27. 4. 2022 09:48

Kmitočtová síť po rádiu Samson/Západ jde opět do licenčka. Kdo to asi zkusí tentokrát? Nějaké tipy?

LU-

Už tenkrát ve 2018/2019 se přihlásil Pýcha s HEY a Český Impuls.

Míra
Reply to  Oviradio.cz
27. 4. 2022 10:28

Co je s Klatovami ? Hey už ve Varech vysílač má. Plzeňská frekvence stojí za starou Bačkoru…

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
27. 4. 2022 20:14

Ten výpočet pokrytých obyvatel je takový jalový, když se nezdráhají použít klidně databázi obyvatel z roku 2001. Zase bych se na to tolik neupínal.

PVo

kde to čteš? v licenční řízení je že je to vypočteno podle vyhlášky z roku 2011 ale podle jaké statistiky/ z kterého roku nic nevidím

PVo
Reply to  PVo
28. 4. 2022 09:36

jako důvod změny pokrytí obyvatel oproti minulému řízení mi připadá logičtější že použili aktuálnější data než byly k dispozici předtím.

Jarda
Reply to  LU-
27. 4. 2022 10:26

taky si myslím, že to zkusí znovu s hey, mohl by to třeba i získat, uvidíme kdo se tam přihlasí.

LiborV
Reply to  Jarda
27. 4. 2022 10:46

Očekávám zájem Rádia Bonton (snažili se i o vysílač v Ostravě). Zájem by mohla mít i Dechovka (je otz. v jaké jsou ekonomické situaci). Účast rádia Hey je v tomto tendru téměř jistá).

David Pražák
Reply to  LiborV
27. 4. 2022 14:16

Dneska už nové projekty nemají žádný smysl, když je vše drahé kolem energie. Přežijí jen velká rádia. Do Dabu půjdou jen velké prověřené značky a malé lokálky zůstanou jen na FM, jestli vůbec. Takže předpokládám, že se do licenčního řízení přihlásí velká jména.

Míra
Reply to  Oviradio.cz
26. 4. 2022 06:55

Předpokládám správně, že mladí bez rádia si z netu jedou objemově obdobné rotace jako předkládá Fajn Radio ?
Za mého mládí a v mém prostředí byly objemy hudby omezené penězi, rádia hrála jen zlomek, zbytek bylo nutné koupit. Jen ten zbytek byl obrovský. Dnes má člověk za nuzný paušál vše nové k dispozici.
Kolik se dnes vydává materiálu ? Schopnost jeho absorbce do uhlíkové jednotky (člověka) se s lety nezměnila ?
Poslech jsem si několik ukázek jmenovaných protagonistů a hudebně nevidím mnoho nového. Verbální výrazový prostředek jsem vždy bral jako nedílnou součást hudby – spíše další hudební nástroj. V připadě nutnosti sdělení je možno mu dát i obsah. Sem tam nezaškodí instrumentálka.
Tak zase za – za kolik vlastně ? Za deset let ?

Jinak ano, rádia zaspávají. Pro mne osobně by bylo celkem těžké – spíše nemožné – naladit si dnes Blaník. I kdyby tam hráli Kraftwek, nebo Detroit Techno, nebo něco jiného, opravdu povedeného, sedm let starého….Odpor k oné značce mám obrovský….

Last edited 3 let před by Míra
PVo
Reply to  Oviradio.cz
26. 4. 2022 10:05

dle mě je to dost o ničem, kdyby to popsal tak dobře by to radio Fajn Fresh, které je podle článku syntézou všeho co by rádio pro mladé tedy nemělo ignorovat, negeneruje po více než dvou letech tak malý zájem.
Argument že nemá patřičnou reklamu neberu, dobré věci se šíří i komunitně bez reklamy.

PVo
Reply to  PVo
26. 4. 2022 11:35

Abych to vysvětlil a jen neremcal: přijde mi to jako nesmyslné škatulkování podle/do nějakých trendů i když v trendech jsou jistě mladí ve statistice o něco jinak než „staří“ tak to neznamená že jich lze zaškatulkovat většinu.
Je třeba si uvědomit že trend je záležitost téměř vždy spíš menšiny. a nějaké kopírování ze zahraničí nereflektující třeba jinou/lepší rozmanitost tamější nabídky. nevygeneruje stejné výsledky. No hlavně že se vymezil vůči E2 jak jsou unikátní, holt další slovo co mi lidé z MB zneužitím významu zprotivili.
Z historie toho rádia nejlíp fungoval rychlý/taneční formát Zlaté Prahy. Tu podobní chytráci jako Červinka pohřbili změnou názvu aby si následně z prvních dvou vln odůvodnili že to tak nejde (díky zcela logickému poklesu po změně názvu), výsledky díky zpětnému typu dotazování v průzkumu, jsou totiž z nezanedbatelné části dané image u lidí co vlastně rádio třeba ani momentálně i několik let téměř neposlouchají). Trochu mi ta historie připomíná problém co bylo dřív slepice nebo vejce.

Last edited 3 let před by PVo
Petr
Reply to  PVo
26. 4. 2022 12:03

Zcela souhlasím a jen doplním úspěšné rádio také dělají osobnosti-moderátoři, kteří mají volnou ruku a nejsou tak svázaní dramaturgem, který chce, aby to vysílalo jako v Capital FM. Když porovnám způsob moderování na Zlaté Praze a nyní Fajnu – partou puberťáků z „Molky“ chce se mi zvracet. No a teď do mě, pane Červinko.

Last edited 3 let před by Petr
Libor Červinka – Fajn Radio Music Manager
Reply to  Petr
26. 4. 2022 12:37

…na nikoho útočit nebudu. Upřímně řečeno je mi srdečně jedno co si myslíte. A ano, myslím to přesně tak arogantně, jak to zní. Protože když někdo v roce 2022 „argumentuje“ rádiem Zlatá Praha, nemám mu co říct. Naši moderátoři jsou pro naši cílovku, do které vy pravděpodobně nepatříte, osobnostmi. A obsahově nejsou jakkoliv svázáni ničím. Snad jen tématy, která jsou relevantní, opět, jaké překvapení, pro naši cílovku. Na jakékoliv jiné případné otázky, nebo podněty moc rád odpovím 🙂 Když budu znát odpověď.

PVo

ano to je arogantní postoj.. btw zase pochlubte se něčím jako byl ten rozhovor Ed Sheeranem, zcela unikátním od stejného na E2. Divíte se že pak Vás mám jen za kašpara?

Honza
Reply to  PVo
26. 4. 2022 16:15

Pro PVo: Zdravím. Často čtu vaše příspěvky i jiných a popravdě, když máte na vše tak jasnou odpověď, tak nám to ukažte. Né vážně, Libor Červinka je sice z úplně jiné skupiny než já, ale začínám mít plné zuby všech těch keců na něj a na Fajn Radio. Vezmu jen malou setinu toho všeho, co jste PVo napsal . Že se dobré projekty šíří samy. OK, založte stream a ukažte nám to, jak se to dělá. Obyčejný stream přes Radioo, kde je to zadarmo, počítač určitě máte, software RadioDJ si stáhněte – ten je zdarma i pro komerční užití a pojďte nám vytřít zrak. Jo a Osu a Intergram cvakneme určitě v pohodě, protože velká čísla poslechovosti = velký balík peněz za reklamy. Těším se na vaše čísla poslechovosti a mile rád se nechám přiučit.

PVo
Reply to  Honza
26. 4. 2022 16:37

Honzovi (nejspíš z Jihu): Taky zdravím, a proč bych to dělal? nemám na to ani dost času. Ostatně je jasné jak bych se streamem přes radioo.cz dopadl, neměl bych možnost to reklamně podchytit jako to může ( a zaručeně i dělá přes Fajn) p.Červinka ten svůj Fajn Frsh aby to moje činění mohlo mít nějaký úspěch a smysl

Dobré projekty se opravdu dost šíří samy: Jak jinak vysvětlit úspěch Danceradia od CZC kdy jej na netu poslouchalo téměř tolik lidí jako Evropu 2, ale to přece nebyl hobby projekt jednoho člověka na koleně. Nebo co za tím stálo? pamatujete na nějakou jejich reklamní kampaň třeba na billboardech?

BTW právě Vaše reakce mě utvrzuje v tom že to zrcadlo Vám v oboru nastavuju (minimálně aspoň sem tam) zdařile, protože invektivy či podobné nesmyslné rady jako ta Vaše, opravdu nejsou adekvátní 😀

Honza
Reply to  PVo
26. 4. 2022 16:48

Pvo: To jsou kecy… A neberte to ve zlém. Zrcadlo nám skutečně nenastavujete dobře, protože kdybyste byl z oboru a znalý poměrů v českých rádiích, tak nikdy takto nepsal a už vůbec né proti jednomu z mála lidí v éteru, který se snaží věci dělat jinak, lépe a nově. Toď vše. A až nějaký projekt streamu nebo čehokoli podobného zrealizujete, dejte vědět, já nemám problém přiznat, že to dělám na hovno, ale neberu kecy od lidí, co neznají všechny proměnné a všechnu tu práci okolo.

PVo
Reply to  Honza
26. 4. 2022 17:03

Kecy jsou tyto nekonkrétnosti – neodpověděl jste čím konkrétně byl daný evidentní úspěch Danceradia než jej předělal Flajšman.

Fakt nevím jak a co konkrétně nově a lépe dělá p. Červinka nicméně Zlatá Praha měla porovnatelné výsledky s E2, rozumějte na pokrytém území nad ní vítězila. což se p.Červinkovi za 10 let fakt nikdy nepovedlo…

Last edited 3 let před by PVo
Insider
Reply to  PVo
27. 4. 2022 08:22

Wocode? Wohovno

PVo
Reply to  Insider
27. 4. 2022 11:01

jo, jen si nenechám líbit když mi podsouvají že kecám takoví co píšou názory bez jakýchkoliv konkrétností/faktů. Omlouvám se těm které ta hádka otravovala

PVo
Reply to  Honza
26. 4. 2022 16:53

ad „vytřít zrak“ při evidentně mafiánských praktikách APSV dost dobře internetovým rádiem ani nejde, Vím že třeba radio Seejay chtělo vstoupit do Radioprojektu ale ti se s ním vůbec nebavili, přitom to rádio mělo jistě poslechovost větší než nějaká menší rádia jejich členů kupříkladu Vaše rádio Jihlava). A to bylo v v době kdy se Flajšman oháněl tím že DAB ne že budoucnost je ve vysílání přes net. tak potom o čem ta Vaše rada je ?

Honza
Reply to  PVo
27. 4. 2022 00:00

PVo: Až poznáte na vlastní kůži, co je za tím vším práce, proměnným, překážek, politiky apod., pak takto kecejte dál. Ovimu se omlouvám za né úplně korektní příspěvek a reakci, ale myslím, že i on trochu tuší, kam mířím, když říkám, že se snadněji mluví a píše než reálně dělá. Podle všeho by za jeho působení musel být Color úplně někde jinde, než byl, určitě onehdy všechno nešlo jako mávnutím kouzelného proutku a leccos naráželo na různé bariéry. Pokud tu PVo poukazujete na Jihlavu, ta je taková, jaká je, ale zase to má mnoho aspektů, do nichž vy nevidíte a nikdy neuvidíte, dokud v tomto prostředí nebudete. Ono se opravdu snadno jen písálkuje a plantají se hrušky a jablka. Každopádně nic ve zlém. Měl jsem jen potřebu zastat se Libora Červinky, coby jednoho z mála lidí v českém éteru, který se věci snaží dělat nově, svěže a jinak. Ale jak praví klasik – pokud to vidět nebudete chtít, tak to neuvidíte, v našem případě neuslyšíte. Mějte se a těším se na ten Váš stream, rád se podívat na poslechovost, playlist, obal, web, promo apod.

PVo
Reply to  Honza
27. 4. 2022 00:50

Vy děláte poslechovost, playlist, obal, web, promo apod. pro rádio Jih všechno dohromady a sám ?
Pochybuji a divím se že to chcete po mě jako hobby projekt když sám z toho děláte jen něco a ještě jako zaměstnanec.
Plantáte spíše vy a když po Vás chci něco konkrétního tak nic a zas jen kecy,
To o kecech se mě dotýká protože jako jeden z mála tady se snažím své emoční preference podpořit logickými/faktickými argumenty. I panu Červinkovi jsem říkal že budu rád když mi logickými argumenty vyvrátí moje názory. Jako logické ale moc nevidím když říká že průzkum posluchače Fajnu nemůže postihnout když předtím nadšeně hýkal když poslechovost Fajnu se po nějaké době chvíli zvedla jak to dělají dobře. Za to že to neumí /nemá z čeho brát fakt nemohu 🙂
Argumentovat že nevidím do zákulisí z odkazem na nějaké mi neznámé (a tajemné protože nikdy nemluvíte konkrétněji) aspekty je plantání, mimochodem ostatně dělám ve více konkurenčním oboru než je provoz rádia a vím že život totiž není peříčko nejen v rádiu.
Když se pana Červinky tak zastáváte tak mi řekněte jak se projevuje v jakýchkoliv výsledkách to jak „věci snaží (se) dělat nově, svěže a jinak“ Za 10 let už nějaké výsledky být přece musí.

Insider
Reply to  PVo
27. 4. 2022 11:42

Vysledek je ten, ze ma pprad duveru a dela to co dela. Radioprojekt neni vysledek byznysoveho uspwchu radia ve forme ziaku penez

PVo
Reply to  Insider
27. 4. 2022 12:15

ok to vidím sám a taky si o tom myslím své..a rád jsem se svým názorem podělil 🙂
Kdyby mi to samé co mi vyčítá Honza z Jihu vyčítal Svatopluk Janík tak bych podobnou výčitku bral na jinou váhu. Protože on dokázal udělat internetové rádio které vydrželo hodně dlouho navzdory mafiánským praktikám APSV (a ač nebylo podle mého vkusu a poslouchal jsem jej spíš sporadicky)

Last edited 3 let před by PVo
Libor Červinka – Fajn Radio Music Manager
Reply to  Oviradio.cz
26. 4. 2022 12:38

…díky za sdílení. I když nevím jestli jsem připraven na ty odborné reakce 🙂

Franz

Zdravím Libore, v návaznosti na článek by mě zajímal Váš pohled na programový prvek hitparády. Na hitově zaměřených rádiích byla každovšední večerní hitparáda standardem. Cca před deseti lety tento každodenní formát postupně zanikal. Na Fajnu bych si ho dovedl představit i teď, nicméně musím říct, že novinkově zaměřený pořad „to nejnovější“, který lze možná označit za moderněji pojatý formát hitparády, mě baví. Rád každý den mezi 18h a 20h ladím. Bára Dvorská i Ondra Cikán jsou důvěryhodní a zaslouží za přístup k tomuto programovému formátu pochvalu. Zvlášť když konkurence (E2 atd.) v té době jede písně na přání, což se mi s postupujícími roky jeví jako stále větší úlet. Bez jakéhokoliv přínosu pro posluchače.

Libor Červinka – Fajn Radio Music Manager
Reply to  Franz
27. 4. 2022 08:21

…hitparádu jsem kdysi i sám na Dragon Radiu připravoval a moderoval. Ale jak správně píšete, to byla doba, kdy radiová hitparáda měla úplně jinou prestiž. Dnes, v době nejrůznějších streamingových žebříčků už její existence v rádiu skoro nedává smysl. Snad jen z hlediska šance představit zase trochu jinou hudbu, než se nakonec dostane do rotace. Pochvalu Báře a Ondrovi vyřídím, dík za ni. A na písničky na přání mám úplně stejný názor…

Míra
25. 4. 2022 21:47

Jinak právě teď na ZUN hrálo lehoučké ACID techno stylově z přelomu osmdesátek a devadesátek. Nyní lehký Tech House. Musím pochválit.

Květák
Reply to  Míra
26. 4. 2022 16:56

Také si ZUN chválím a jsem za tuto stanici šťastný, je to pěkná vzpruha našeho CZ éteru.

Jirkas
Reply to  Míra
26. 4. 2022 19:23

Doufám, že se Z U N usadí v DAB+ napořád a tento projekt vydrží a udrží se.

Míra
Reply to  Jirkas
26. 4. 2022 19:49

Jen houšť takových sponzorů, jako je Zoner. Snad to nebudou vrážet jen do sportu – nic proti němu. ZUN – na jih s ním 🙂

Last edited 3 let před by Míra
Václav
Reply to  Míra
27. 4. 2022 08:58

fb ZUN radia , aby nabral víc fanoušků (z pár stovek na cca 10 000), tak byl sloučen s nějakou stránkou která exitovala víc než 10 let – asi zaniklý fastival Hradhouse https://www.facebook.com/zunradio/community/?ref=page_internal
aktivita nynějších fanoušků je zanedbatelná (zatím)

Last edited 3 let před by Václav
Míra
Reply to  Václav
27. 4. 2022 09:17

Celkem chytrý tah. Asi se nebude nic měnit na tom, že jde o stanici pro okrajovou skupinu posluchačů, ale v případě stejného pokrytí jen na FM by jich bylo v základu více….

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Václav
27. 4. 2022 09:18

Pár dní zpátky měl cca 2 tisíce. Trapné, po vzoru Seejay. Ničemu to nepomůže, mrtvé duše bez aktivity. ZUN mě baví a fandím tomu, ale tohle je myslím zbytečné.

Míra

Jestli šlo o neaktivní facebookové stránky, tak je to takové divné. Nicméně 2000 je na DAB projekt podle mě slušné. Nesledoval jsem to, nevím jak přibývaly…

PVo

no myslím že s tím „nešvarem“ nezačal Seejay a to ani v oboru rádií. Firma kde dělám taky „nakupovala“…, proto číslům nevěřím ani za mák, i ty dva tisíce nebylo reálné číslo, uznávám akorát aktivitu pod příspěvk (mimo vtipné obrázky to je taky většinou marketingové věc.).
Pak se nelze divit že Zuckerberg je miliardář… 🙂

Last edited 3 let před by PVo
Petr Kučera
Reply to  Míra
16. 5. 2022 23:26

Také zdravím nadšence ZUNu 🙂 , držím palce a hlavně také sobě, ať mám co poslouchat. V Zoneru se musel probudit něj. nadšenec nebo přišel partner, že do toho šli, že to není klasická komerce. Od Zoneru máme v práci program na úpravu fotek, tak jsem rád, že něj. koruna z něj jde třeba na ZUNko. :-)))
Jsem příznivec Color radia, ale ZUN je pro mě hudebně bližší. Přišel jsem na něj vyloženě náhodou, nikde žádná reklama, přes pořad Singlstory, vřele doporučuji, který je na Coloru, kde se mísí 80ky a 90ky vč. vtipného ženského komentáře, připomíná mi to trochu Kinobox Romika Holého a Míli Kohouta, pokud vám to něco říká. Na Zunu bývá nyní premiera každé pondělí.
Hlavně doufám, že to časem nezklouzne ke klasické komerci jako časem většina dobrých věcí :-).
Chtělo by to doladit jejich stránky, hlavně rozepsat program, v pátek tam bývá večer něj. slovák, ten mi zase připomíná JL DJje z kdysi oblíbeného Fun Radia.
Ale jsou na začátku, tak se snad slibně rozjedou.
Hlavně, aby se udrželi v DAB, když už je hlavně posloucháme v autě.

TÉMA
ZUN RADIO
Míra
25. 4. 2022 16:42

Nové DAB vysílače ČRo (modré tečky) v případě úspěšné koordinace:
comment image?itok=EOGpiKW8

Last edited 3 let před by Míra
Hori97
Reply to  Míra
25. 4. 2022 18:46

Jaká kóta se konkrétně skrývá pod „Prahou sever“?

Míra
Reply to  Míra
25. 4. 2022 19:42

Kolečko vychází cca na Čelákovice. To asi vidíme. Jaká bude realita uvidíme.

jouda
Reply to  Míra
25. 4. 2022 20:06

Poněkud mi uniká smysl vysílače Praha-Sever. Vždyť to v okolí Čelákovic hraje na 12C odevšad na nasliněný prst. A naopak postrádám něco jako Litický Chlum či Suchý vrch.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  jouda
25. 4. 2022 20:22

Tahle kóta je skutečně záhada. Jako jediná chybí i v datech FMlistu. Skutečně je něco takového v koordinaci?

H.
Reply to  Míra
25. 4. 2022 20:31

To bude nějaký nesmysl. Možná snad Zeleneč, tam jsou dva vhodné stožáry a je to trochu výše, ale i tak … divný.

Míra
Reply to  H.
25. 4. 2022 21:44

Nahoře lupa – napsat „DAB“ – enter – stáhnout soubor – rozbalit – studovat…
https://www.bundesnetzagentur.de/
Třeba to tam také chybí.

Last edited 3 let před by Míra
HOME
27.9K
0
Přidejte komentář, prosím.x