Nejnovější komentáře

  • Šeryf: Kolik těch mobilů a tabletů není pokryto platbou RTV poplatků v domácnostech a opravdu se přes taková zařízení nikdo nedívá…
    23:10 27.04.2025
  • Václav: Škoda že se mi nepodařilo podchytit, co se na moravské mutací dělo, šlo to nějak mimo mne, nestačil jsem sledovat…
    22:25 27.04.2025
  • PetrPe: Neni proc brecet, to radio nema u nas zadnou historii. Spise to ta mala posluchacska skupina ani vyrazne nezaznamena.
    22:13 27.04.2025
  • Michal R.: Tak nakonec ještě bude v pondělí a úterý vysílat na Radiu Blaník Morava a Slezsko od 19 do 22 Michal…
    21:40 27.04.2025
  • JM.: Přesně tak. Nevedla se debata o hospodaření a efektivitě, nevedla se debata o počtu okruhů a jejich případném omezení/restruktualizaci, prostě…
    20:43 27.04.2025
  • Jirikovo: Mě na tom nejvíc zaráží, že téma poplatků se táhne roky, ale nikdo (ani opozice) netlačil na redefinici co má…
    20:33 27.04.2025

Všechny komentáře

Komentáře

Ivo Harvánek

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
27.9K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Jarda
Reply to  Oviradio.cz
31. 3. 2022 12:33

myslíte, že bude v budoucnu další konsolidace hitradií? Tipoval bych například orion se zlínem.

LiborV
28. 3. 2022 13:39

Na většině frekvencí původního Rádia Hey vysílá Country rádio. Pouze na pražské FM 95,7 vystřídalo Hey Signál rádio.

Marek
Reply to  LiborV
28. 3. 2022 23:39

Jenže k tomu došlo už 1. prosince 2013.

Honza K.
Reply to  Oviradio.cz
27. 3. 2022 11:14

Chtěl bych vidět výraz posluchačů Signálu, až místo Dalibora Jandy uslyší Viktora Sheena😀

TÉMA
Signál -> SPIN
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Honza K.
27. 3. 2022 11:20

1. dubna to budou pravděpodobně považovat za aprílový žertík. Otázka je to tomu řeknou druhého. 🙂

Milda
Reply to  Honza K.
27. 3. 2022 22:35

Nebo třeba yzomandiase a píseň jedná dva https://youtu.be/Yv2p-ffhj1M kterýho ha nemusím ani toho niktenda Ale jedině kdo jde z Milon + je Viktor Sheen

TÉMA
Spin
Míra
Reply to  Honza K.
3. 4. 2022 10:51
Ujko Vasyľ
Reply to  Honza K.
3. 4. 2022 12:38

Mozno uz sa pytaju, kto im bude hrat, ked Denis vypne repraky 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=ff2YlLJx7Hs

TV Czech
Reply to  Oviradio.cz
27. 3. 2022 13:10

Mohl bych se zeptat co je RU?

Jiříkovo
Reply to  TV Czech
27. 3. 2022 13:24

Radio United. Vlastník rádií KIss, Country, Signál, Spin, Beat a Rádia 1.

Míra
Reply to  TV Czech
27. 3. 2022 13:39

Zachovo Radio United, radia jako Coutry, Kiss…. Do skupiny patří zastupitelství Media Club (GES a Prima), které zastupuje i Křetínského (hned nad tím) a Babišovo (hned pod tím) rádia a také skupinu TV Prima….
Hlavní konkurencí je Sedláčkova Media Bohemia (MB), taky se můžeš setkat se zastupitelstvím Media Marketing Services (MMS), což je 100% vlastník profesniho týmu Radiohouse…
Hlavním třetím hráčem je Český Rozhlas.
Vše důležité zde:
https://www.mediaguru.cz/clanky/2021/11/mapa-radiovych-stanic-a-jejich-vlastniku-2021/

Last edited 3 let před by Míra
Lukáš
Reply to  Oviradio.cz
27. 3. 2022 13:18

Také mi přijde zvláštní, že na to nemají nikde žádnou upoutávku, reklamu, nic… Ale co poslouchám, tak téměř všechny jingly už mají předělané nebo vyměněné bez 962 FM, kromě hlavní znělky v celou hodinu. Tu zřejmě vymění až se samotným rozšířením rádia.

David Pražák
Reply to  Lukáš
27. 3. 2022 14:17

V Jihlavvě na frekvenci 96,2 podle mě musí přehodit mutaci Signál rádia z Jížní Moravy na Chotěboř, protože v Brně Signál radio zůstane a v Chotěboři se přepne na Spin. Budu to sledovat, jestli u nás přehodí modulaci z Brna na Chotěboř a Hradec Králové, nebo to udělají vše najednou, až budou přepínat Jihlavu, Chotěboř a Hradec na Spin.

TV Czech
Reply to  David Pražák
27. 3. 2022 15:16

Já se slyšel že i v Brně bude spin, co je na tom pravdy to nevím…..

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  TV Czech
27. 3. 2022 15:38

Pravdy na tom není zhola nic, v Brně skutečně zůstává Signál.

Jirkas
Reply to  TV Czech
27. 3. 2022 21:58

Stejně jako jsi slyšel, že odstartuje na ostatnich frekvencich 1. března viď? A když jsem ti oponoval, že ne, blafal jsi tu o lhářích. 😀

TV Czech
Reply to  Jirkas
28. 3. 2022 21:51

Stejně jako ty seš furt arogantní a toxický,….😆

Milda
Reply to  Jirkas
28. 3. 2022 21:53

Dobrý den pane jirkas znáte člověka jménem yzomandias?

TÉMA
Yzomandias
Lukáš
Reply to  Lukáš
29. 3. 2022 20:05

Tak ode dneška mají už změněnou i hlavní znělku v celou hodinu.

SR
Reply to  Lukáš
29. 3. 2022 22:19

Signal v Plzni se uz nehlasi jako 94.9FM, ale jako Signal radio Praha 95.7FM. At je mu zeme lehka tech par poslednich hodin. Nechapu co v Plzni chteji se Spinem ziskat. Konecne tu bylo zase radio co se dalo poslouchat

Lukáš
Reply to  SR
29. 3. 2022 22:40

To je věc názoru a vkusu. Signál rádio mě nijak neoslovilo a Spin tu naopak velice uvítám. Vlastně to byl takový můj sen už od roku 2014, kdy jsme ho intenzivně poslouchali s tehdejší přítelkyní a ani by mě nenapadlo, že se to jednou opravdu splní.

Milda
Reply to  SR
29. 3. 2022 23:10

Pro mě je to výhoda v tom že ho naladím i například v HK Signál mi nevadí není to jak zastaraly Shitnik (Blaník) a impuls já jako mladý člověk který je spíše Black music (Rap )ale něco z popu zahraničního a italského ale česká Popová scéna tu jako nemusím

TÉMA
Spin
Last edited 3 let před by Milda
David Pražák
Reply to  SR
30. 3. 2022 00:26

Ano, taky jsem si všimnul. A nasadili nový jingl.

Lukáš
Reply to  Oviradio.cz
28. 3. 2022 20:53

Rádio Spin mají na svých stránkách pozvánku na akci v Hradci Králové a na ní je logo rádia již bez 96,2 FM. https://www.radiospin.cz/clanek/show-v-hradci-kralove-maniak-dj-wich-sergei-barracuda-a-dalsi-4004.html

David Pražák
Reply to  Oviradio.cz
30. 3. 2022 06:25

Na jihlavské frekvenci Signál radia 96,2 nehlásí jihlavský kmitočet, ale už jen ten brněnský. Je hotovo. Očekávám, že přepnutí na Spin může dojít už klidně dneska, nebo zítra. Vzpomeňme si, na sloučení rádií Kiss do jednoho programu, kdy k tomu mělo dojít 1. května, nakonec to přepnuli o pár dní dřív. Takže by mě vůbec nepřekvapilo, kdyby Spin hrál v nových lokalitách už v průběhu dneška, nebo zítřka. Nic už tomu nebrání to přepnout.

Václav
Reply to  David Pražák
30. 3. 2022 08:26

v Jihlavě mutace patřila vždy pod Brno, takže ohlášení frekvence lze slyšet na všech jejich frekvencích na Moravě, v případě Signálu dvou frekvencích. Stejně tak je to u Country, Beatu. Kissu nevím proč hlášení frekvencí bylo zatěžko.

Honza K.
Reply to  Václav
30. 3. 2022 11:00

Na profilové fotce FB má Spin už nové logo.

TÉMA
SPIN
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Honza K.
30. 3. 2022 11:10

Ten „country&westernový“ font u slova RADIO mi k hip-hopovému rádiu moc nesedí…

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
30. 3. 2022 11:31

Přiznám se, že nejsem odborník na fonty. 🙂 Nicméně můj první dojem byl takový, že bych to použil spíš u Country rádia než u Spinu.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
30. 3. 2022 15:32

V Liberci na 94,1 stále vysílá Signál, ale PS je dočasně „________“. Radiotext a AF se nevysílá vůbec.

Last edited 3 let před by Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
30. 3. 2022 16:47

Padla už ve vysílání nějaká zmínka nebo to stále tutlají? 1. dubna je vážně dost nešikovné datum. 🙂

Lukáš
Reply to  Oviradio.cz
30. 3. 2022 18:50

Na 104,1 Hradec Králové vysílá také zatím Signál rádio. Při internetovém poslechu Spinu jsem si dnes všiml nových jinglů, kde hlásí něco jako „posloucháš na netu, http://www.radiospin.cz„. Předpokládám, že tento jingl bude proměnný dle lokality a u nás při poslechu přes FM budou hlásit „Hradec Králové 104,1 FM“. Takhle to mají třeba na Kissu. Další novinka, která ukazuje k brzkému spuštění nových lokalit. 🙂

Honza K.
Reply to  Lukáš
30. 3. 2022 19:12

Dnes byl také odvysílán poslední díl pořadu Black Spin Hits, který byl ve spolupraci s TV Óčko Black.

TÉMA
Spin
Honza K.
Reply to  Lukáš
30. 3. 2022 19:19

Teď byl jingle: „Posloucháš online a digitálně“

Jarda
Reply to  Honza K.
30. 3. 2022 20:30

to je dobrý singl „online a digitálně“ To by byl náznak že vysílají jak online, tak v dab+ 😉 škoda že přímo neřekli třeba „online a v dab+.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty

Na 94,1 už je AF (pouze) 96,2, jinak předchozí stav.

David Pražák
Reply to  Oviradio.cz
31. 3. 2022 17:34

Vypadá to, že už se v tom technici šťourají. V Jihlavě byla přehozená modulace Signál radia z Brna na modulaci Mladou Boleslav. Stejná modulace vysílá i v Chotěboři.

Martin
Reply to  Oviradio.cz
31. 3. 2022 23:56

Liberec 94,1 MHz to samé.
Na chvíli vypadla modulace.

Last edited 3 let před by Martin
Martin
Reply to  Oviradio.cz
1. 4. 2022 00:01

Je to tam. Spin Liberec 94,1 MHz.

Jakub
Reply to  Martin
1. 4. 2022 00:05

V Plzni na 94,9 též … Hrála písnička „In the middle of the night“ a přesně o půlnoci se hezky prolnula s rádiem Spin, které hned po písničce přivítalo zpívaným jinglem

TÉMA
rádio Spin
Daniel
Reply to  Oviradio.cz
1. 4. 2022 00:24

U nás za západě je to zase West Side (pro Plzeň a K.Vary)

Míra
Reply to  Oviradio.cz
1. 4. 2022 05:46

CB 106,8 On Air – zvuk dobrý, nejtišší ze všech mých předvoleb.
__SPIN__
RADIO SPIN – NEJVÍC RAPU V RAPUBLICE

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
1. 4. 2022 10:43

spin již aktualizoval web, ale o dabu ani ň, pouze lišta s fm kmitočty, škoda že nepíší o dabu, takhle o tom nikdo neví ikdyby třeba dab měl.

Míra
Reply to  Oviradio.cz
1. 4. 2022 09:06

100W a 1000W je rozdíl 10dB, což je znát. V praxi jde o směs faktorů skutečný vyzářený výkon v závislosti na parametrech slučovač a diagramu antén. Dále šíření terénem dle frekvence. Nakonec parametry přijímací soustavy dle frekvence….
Velice důležité je pozadí (podklad) – zda je kmitočet čistý.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Míra
1. 4. 2022 08:05

OT: Btw jak je na tom na jihu s hlasitostí Color? Tady v Liberci od úpravy streamu jednoznačně nejtišší. Už s tím kluky nějakou dobu otravuju, ale zatím beze změny.

Míra

V CB velmi hlasitý. V CK těžko říci. Poslouchám v autě a subjektivně na okraji pokrytí je hlasitost nižší, než při dobrém signálu.

H.
Reply to  Oviradio.cz
31. 3. 2022 18:47

Akorát je na tom vtipné, že v Havl. Brodě ta 89,0 moc dobře nehraje.

David Pražák
Reply to  H.
1. 4. 2022 00:10

V Jihlavě na 96,2 už taky hraje Spin.

Honza K.
Reply to  David Pražák
1. 4. 2022 09:17

Signál rádio na FB zveřejnilo „nové“ pokrytí. Však web zůstává pořád stejný.

TÉMA
Signal
Jarda
Reply to  Honza K.
1. 4. 2022 10:19

na webu už také, je tam jen pár frekvencí, ale když se proklikate do mapky pokrytí, pořad najdete původní.

Millhaus
26. 3. 2022 12:33

Na fb to tam nejde přidat,tak jsem to napsal do příspěvku pod úmrtí bubeníka foo fichters,jde vidět,že je sobota,takže že to nehraje nikomu nevadí,no mě taky né,zítra totiž jedu pryč 😆

TÉMA
Radiohey
Last edited 3 let před by Millhaus
Jirkas
Reply to  Millhaus
26. 3. 2022 13:12

Na Fb staci kliknout na tlacitko zpráva.

Millhaus
26. 3. 2022 11:20

Komu nahlásit,že v Rumburku na 102.6 Mhz nehraje radio HEY,jen nosná s RDS daty🤗

TÉMA
Radio hey
Jirkas
Reply to  Millhaus
26. 3. 2022 11:45

Na stránky radia Hey do diskuze anebo na facebooku Kubovi Melinovi nebo p. Pýchovi.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Millhaus
26. 3. 2022 11:47

V tomto případě asi nejlíp Ondrovi Kroupovi.

Jirkas
Reply to  Millhaus
26. 3. 2022 11:54

Kuba ti na facebooku odpovi hned, stará se o to.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
26. 3. 2022 10:29

Už několik dní je off air liberecká frekvence 103,3 MHz rádia Dálnice. Což mi připomnělo jednu místní kuriozitu, která tu trvá už roky. A to, že na vedlejší frekvenci 103,4 tu lze naladit (nyní i s RDS) vysílání ČRo Vltava, ačkoliv na této frekvenci nikde v republice nevysílá. Zajímalo by mě jak je to technicky možné, zda se jedná o jakousi „harmonickou“ Ještědu 103,9 MHz, nebo snad o nějakou roky neobjevenou závadu na témže vysílači? Že to není lokální problém u mě dokazuje i Jardův bandscan točený kdesi v Liberci z prosince 2019, kde se též Vltava na 103,4 vyskytuje.
https://youtu.be/L61TPqgZDyc?t=23m50s

Lukáš

Je to skutečně harmonická ze 103,9 Mhz. Psal jsem kvůli tomu už 2x na CRA a vždycky to opravili tak na týden a poté to tam bylo znova. Zřejmě nějaká závada, kterou nejsou schopný trvale odstranit.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Lukáš
26. 3. 2022 16:57

Blbý je, že dřív tu docela slušně hrál Relax na 103,4 z Kralup n. V. což je kvůli tomu nyní vyloučeno (a samozřejmě i kvůli Dálnici 103,3 pokud vysílá). Stejný problém se děje i na frekvenci 104,4 MHz, místy dokonce tak silně až to prská do Impulsovic 104,3 z Jablonce n. N. (v Liberci). No zkrátka mají na tom Ještědě pěkný bordel a to už roky.

JM.

Ještě před pár lety byly stále na Ještědu staré vysílače Tesla na všechna rádia až na Evropu 2, na tu tam byl novější italský Elenos. Předpokládám, že tam budou stále.

Ty vysílače musí naprosto nezřízeně žrát, takže moc nechápu, proč to stále udržují, za pár let by se cena nových vysílačů vrátila na uspořené energii, tím spíš při dnešních cenách.

Úplně stejná věc se roky děla na Javořici, tam to také vysílalo harmonické i s RDS. A před pár lety jsem to samé zaznamenal na Voticích.

Lukáš

Je to tak. Také jsem předtím na 103,4 Mhz v Turnově chytal celkem slušně Relax. Naštěstí 92,3 Mhz to jistí, jen do toho Liberce to už moc nedoleze. V Jablonci ale hraje celkem dobře, co si pamatuji.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Lukáš
26. 3. 2022 23:03

I v Liberci hraje 92,3 docela slušně, jde tady spíš o princip. Na Ještědu má Vltava přidělenou 103,9 a je prostě problém, že to hraje i +- 0,5MHz.

jouda

No několik dnů to rozhodně není, když 103,3 zhasla v pátek 25.3. ve 13:06. 🙂 Na 103,4 v Liberci aktuálně hraje ČRo Vltava, ne nijak silně, ale hraje.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  jouda
27. 3. 2022 11:19

Jestli ne včera, tak dnes už to několik dní je. 🙂
Když už pracuješ pro ČTÚ (dle toho, že máš celorepublikově přístup na monitoring spektra) co říkáš tomu, že Vltava vysílá tam kde nemá a ruší i relativně místní vysílač s řádnou licencí. 😉

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty

Tak v Liberci i po 17 dnech na 103,3 stále mrtvo. Nějak se k nápravě nemají, hlášeno krátce po výpadku. No upřímně, spěchat nemusejí, napadá mě smysluplnější využití 103,3 než pro samostatný ostrůvek pokrytí Dálnice bez jakékoliv návaznosti na zbytek sítě.

Hori97

Za x let nebyli schopni opravit přelaďování u Prahy na největší české dálnici… Zajímal by mě zdroj modulace pro vysílače po odchodu Dálnice ze satelitu. Nezkoumal to někdo?

TÉMA
Radio Dalnice
Jarda
Reply to  Hori97
11. 4. 2022 16:35

možna z internetu, tipoval bych, pokud típli ten sat, tak pojedou přes internet jako všichni, místy někde asi ball, pokud budou vysílače v dosahu.

jouda
Reply to  Jarda
11. 4. 2022 17:19

Když si současně pustím např. Ostravu, Brno, Jihlavu a Ústí nad Labem, tak nejdříve jsou Ostrava a Brno a sice nastejno, o desetinku sekundy později je Jihlava a opět o něco později je ÚnL.

H.
Reply to  Hori97
11. 4. 2022 20:25

R. Dálnice valí na své vysílače nejen zvuk, ale také data pro RDS TMC.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty

Na 103,3 i po více jak měsíci stále mrtvo.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty

Tak harmonické na 103,4 a 104,4 MHz jsou kupodivu pryč. Na 103,4 nyní slabě Relax, tak jak bylo před lety zvykem, na 104,4 šum. Zřejmě se v tom pánové z ČRa povrtali, když na Ještědu měnili DAB+ vysílač. Tak uvidíme jak dlouho to vydrží. Dálnice 103,3 stále mlčí. Už ani nějak nepředpokládám, že to ještě někdy nahodí. To to spíš dřív krachne.

Martin

Na Ještědu jsou od středy 27.4.2022 v provozu úplně nové FM vysílače. Staré Tesly konečně nahradila moderna.

JM.
Reply to  Martin
30. 4. 2022 11:43

Takže obměnili spolu s tím DABem i FMky a zmodeznizovali vše.

To dává smysl, rozumný krok.

Jarda
26. 3. 2022 07:57

dle rrtv 25.2 udajně zahajili vysílání radia metropole, přičemž v téže zprávě je jěště fakt, že vysílač byl posunut na jinou kotu o kousek dál. Může nekdo prověřit? kde ted vysílač je a zdali opravdu vysílají, jak uvádí rrtv?

TÉMA
rádio metropole olomouc
jouda
Reply to  Oviradio.cz
27. 3. 2022 11:02

To bude zřejmě kvůli úřednímu splnění 180denní lhůty pro zahájení vysílání.

M.K
25. 3. 2022 20:32

někdo rozjel rádio Triangl.
https://onlineradiobox.com/cz/radiocontact/?cs=cz.radiocontact&played=1

TÉMA
rádio Triangl
Soundwaver
Reply to  M.K
25. 3. 2022 21:33

i podle odkazu to vypadá, že asi bylo vystaveno na základech internetového Contactu. 🙂 neví se, zda za tímto projektem stojí sktuečně někdo z Trianglu, resp. kdo za tím vlastně stojí? nikde není info ani o webovkách, ani fcb stránkách.
každopádně kdyby to byl fakt návrat Trianglu a přibývaly by songy i z tehdejšího vysílání z let 97-99 (hlavně progressive trance), tak by to byla pecka.

TÉMA
Triangl
Last edited 3 let před by Soundwaver
M.K
Reply to  Soundwaver
25. 3. 2022 21:39

minulý tyden tam jestě právě v seznamu nebylo tak uvidíme.
Jinak je tam i radio pro trance nadšence https://onlineradiobox.com/cz/lifetrance/?cs=cz.lifetrance&played=1

TÉMA
rádio Triangl
Václav
Reply to  M.K
14. 4. 2022 10:50

Konečně jsem se dostal k tomu zkusit toto a dle prvního vokálního songu paráda, náhrada za zrušený stream Pure Trance od našeho Danceradia

PVo
Reply to  Václav
16. 4. 2022 10:57

to platí pro radio Life TRANCE nebo pro rádio L ? Mimochodem info o existenci radio Life TRANCE už tady bylo tak před 2-3 roky

Míra
Reply to  PVo
17. 4. 2022 18:10

Prohledával jsem seznam všech českých internetových rádií na Lídláčku. Live Trance i 4U tam je, radio L nikoliv, škoda.

Last edited 3 let před by Míra
PVo
Reply to  Oviradio.cz
27. 3. 2022 11:40

jen ať klidně zneužívá, ochrana značky která 25 let není využívaná je vyloženě nesmysl..

PVo
Reply to  Oviradio.cz
27. 3. 2022 17:31

otázkou je jaké kdo má očekávání. Proto jsem se ptal Jirkase jak to prznění značky myslí. Stejně bych tak mohl říct že Lagardere/Active znehodnotilo značku Danceradio od CZC. A evidentně nejen pro mě když porovnám tehdejší a současnou poslechovost….

Jirkas
Reply to  PVo
27. 3. 2022 21:49

Souhlas, i s tim Dance Radiem, hudebne, stylove to doprasili. Stejne jako tento Triangl, jen si vzali znamy nazev nic vic. Rukopis hudebni ani zadny jiny stareho Trianglu to nema. Je otazka casu, nez to zmizi. Davam tomu projektu tak mesic, dva.

PVo
Reply to  Jirkas
27. 3. 2022 22:15

No jak dlouho bude mít tvůrce chuť+ náladu tohle dělat a jaké má záměry do budoucna samozřejmě nevím
Rozdíl je jistě v tom že původní Triangl bylo rádio moderní novinkové (ke své době) a toto má spíš jen 90ky, Taky teď hrají dosti české interprety (v playlistu jsem viděl třeba Heidi Janků – Give me the music nebo Champagne – Save me)
A rozhodně je více dance2trance než house ale house je snad v éteru dost takže proč ne?
Playlist mi přijde moc dobrý – tímto rádiem nahradím dosud poslouchaný Eurodance90
btw RCL na onlineradioboxu má tu nulu protože nefunguje (nejspíš logicky když na tom postavil nový Triangl)

Opakuji že po 23 letech nepoužívání názvu Triangl bych nevyčítal nikomu asi podobný posun do jakéhokoliv směru I kdyby se mi to nelíbilo tak by mi to bylo vcelku jedno. To slovo není žádný pomník kolem kterého se musí další čtvrtstoletí obcházet s úctou..

Last edited 3 let před by PVo
Jirkas
Reply to  PVo
27. 3. 2022 23:17

Ani léta nezmění nárokovost značky a závan napodobit nebo respektive těžit ze značky, takže je to jen nějaký floutek, co si ani nemumí najít vlastní název. Není na tom co dále rozebírat či rozporovat. Ono kdyby nechtěl težit ze značky, tak ho ani ten chudák nepoužije. Ale jak už jsem psal, otazka pár mesicu a tento hokus pokus bude pryč.

PVo
Reply to  Jirkas
28. 3. 2022 00:38

jako p. Pýcha použil značku cizí značku Hey..i když ne příliš úśpěšně, Holt sám název toho ještě tak moc neznamená

Ten playlist má ten „floutek“ fakt dobrý, má fakt dobrý rozhled.
btw stačí kliknout na skladbu a ukáže kolikrát se přes onlineradiobox hrála (nevím za jaké období -zda jen ten den/týden) a spousta songů v ČR jen na Trianglu..

Jirkas
Reply to  PVo
28. 3. 2022 07:04

To je taky pravda s tím Hey, souhlas. Puvodni Hey zkrachovalo, takze zatim je Pýcha uspesnejsi. 🙂 Co se týče té zprzněnosti Trianglu, poslouchal jsem a je to bída, po hodince jsem to musel zhasnout.

PVo
Reply to  Jirkas
28. 3. 2022 09:08

Původní Hey nezkrachovalo, ale dostalo se pod vlastníka radií Beat +Country a ten to rádio přeformátoval na Signál a frekvence, kde nebylo Country převedl pod něj. Krach podle poslechovosti by byl chápán spíš současný Hey.

Mám dojem že“ prznění“ posuzuješ hlavně podle svého vkusu. Kdyby se ti to líbilo tak bys nic nenamítal :-).

Jirkas
Reply to  PVo
28. 3. 2022 21:35

Projekt defakto zkrachoval, byl to jeste pred prevzetim silne zadluzeny projekt, tj. krach a reformat na neco jineho. Soucasny Hey je oproti puvodnimu uspesny a rozhodne nezmizi z eteru. Prevzaty nazev si mohli odpustit.
Neposuzuji podle vkusu, opet nekomu neco cpes do pusy, co neni pravda, to uz je od tebe takova klasika. 🙂
Ty floutci si proste neumi udelat vlastni nazev a potrebuji k tomu kdysi slavnou znacku, zoufalost a przneni znacky.

PVo
Reply to  Jirkas
29. 3. 2022 09:41

Jak je/byl kdo zadlužený nevím a nevíš to ani ty.
Když koukám na poslechovost tak rádia Hey jsou v radioprojektu č.30 (I.-II.Q.2013) s denní poslechovostí 112 tis a týdenní 222 daleko před dnešním Hey (radioprojekt č 61: 16 tis. denní a 43 týdenní:
Samozřejmě je rozdíl v pokrytí ale ten poměr není tak špatný jako poměr poslechovosti.
Neříkal jsem že současné Hey zmizí, říkal jsem že to rozhodně nepovažují úspěšný projekt i vůči původní verzi a to ten původní Hey jsem nepovažoval za úspěšný také

Jirkas
Reply to  PVo
29. 3. 2022 11:03

Ty nevíš, já vím, takže mluv za sebe. Předchozí Hey byl propadák a proto taky skončil, zadlužený až po uši.

PVo
Reply to  Jirkas
29. 3. 2022 11:37

Původní Hey skončil proto že kupující jedno rockové rádio už měl, ta čísla současného Hey vypovídají o nezájmu, holt je to takové rádio vysílající spíš „do zdi“ – bohužel protože jako nezávislému na tandemu MB/Active bych mu přál úspěch -s těmito čísly ho nebere krom toho minima posluchačů nikdo vážně.

Jestli měl nějaké dluhy nevím, pochybuju že ty víš zda byly z provozu rádia nebo z předchozího nákupu jednotlivých rádií
Současný tebou propagovaný úspěch Hey bych přirovnal k TV Barrandov . s jen imrvére talkshow J, Soukupa je na tom ekonomicky možná lépe než dřív když měl plnohodnotný program ale měl 3x větší sledovanost a která stále klesá

Jirkas
Reply to  PVo
29. 3. 2022 12:05

Bylo hlavne zadluzene, duplicita az druhotny problem, ale primar zadluzenost.

Real
Reply to  PVo
29. 3. 2022 12:57

Původní hey radio mělo spokumajitele tím byl již zesnulý Radim Pařízek který tomu šefoval a měl v tom i své peníze. Jenže ho majitele vytkačili později a u nás na severní Moravě hrálo radio hey poctivý rock.

PVo
Reply to  Oviradio.cz
28. 3. 2022 12:33

jojo jednou jsem si všiml žadatele na licenci pro rádio Triangl ve stylu country

Lohen1
Reply to  Oviradio.cz
29. 3. 2022 20:50

Navíc tam mají Triangl, 97,6 FM. Ovšem Triangl vysílal na 97,9 😁

Jirkas
Reply to  Soundwaver
26. 3. 2022 11:00

Tohle nemá s bývalým Trianglem bohužel nic společného, akorát to przní kdysi známou a slavnou značku.

Soundwaver
Reply to  Jirkas
27. 3. 2022 10:09

playlist mají ale postupně docela zajímavej – projekty jako Toss&Turn, Three n One apod., navíc to vypadá, že snad začínají zařazovat i trance songy opravdu z tehdejšího vysílání (nalin & Cane – K-People). ale samozřejmě ne zcela všechno v playlistu je stoprocentně styl 97,9ky, třeba UB40.

ty Black Milk, Anna K apod., co jsou napsané v nejhranejších songách, tam zustaly zřejmě ještě z doby před změnou z online radia Contact.
ale to nic nemění samozřejmě na tom, že jde zřejmě i tak o nadšence. ale zase proč ne. 🙂

TÉMA
Triangl
Last edited 3 let před by Soundwaver
M.K
Reply to  Soundwaver
27. 3. 2022 10:23

Jakékoliv taneční rádio vzniklé na naší CZ půdě je plus.

TÉMA
Triangl
PVo
Reply to  Soundwaver
27. 3. 2022 11:38

tedy soudím zatím pouze podle prvních 3 songů co jsem slyšel – asi si toto rádio zařadím k těm 3 rádiím co poslouchám poslední 3 roky. Btw je pod ikonkou odkaz na playlist a vypadá za poslední dny taky dobře… 🙂

M.K
Reply to  PVo
27. 3. 2022 13:09

Dle playlistu to spustili 22.3.2022 a je celke slušně sestaven. Co je plus nehrají tam to samé dokola každý den a je tam zařazen i classic trance.

TÉMA
Triangl
PVo
Reply to  M.K
27. 3. 2022 17:41

jojo taky jsem si všiml a i když první 2-3 dny byl playlist takový trochu víc rozpačitější..

Už mě přesvědčili že je budu poslouchat „na maximum“ a podporovat 🙂

btw: nedopsal jsem že playlist je odkaz pod ikonkou „poslouchej živě“, ale to snad všichni, kdo chtěli, našli

Web a nebo FB jsem nenašel tak třeba časem.. asi až podle zájmu… momentálně má 2 posluchače online (RCL nula)

Last edited 3 let před by PVo
Honzaa
Reply to  PVo
29. 3. 2022 08:07

Takovým „projektům“ říkám typická spermonovina. Pro odbavování z ulozto stažený Sam Broadcaster napojený na free port od radioo.cz plus věta „jsme rádio bez zisků“ = nemusíme tak platit autoráky 😀 😀 😀 Ještě že alespoň ID3 taky mají v pořádku. Ale i tak. BeatZone.cz nabízí ShoutCast i Icecast zdarma spolu se spoustou dalších funkcí, stejně jako Zeno.fm. Triangl od večera nejede.

TÉMA
Radio Triangl
PVo
Reply to  Honzaa
30. 3. 2022 00:00

Proč s takovým despektem? Předpokládám že narážíš na nižší věk autora online rádia Trianglu
Že mu to vydrželo tak kratince se nějak nezlobím, na netu přece mám co poslouchat.
A u samohrajky je mi jedno jestli je z Francie,.z Ruska nebo z Liberce…
Spíš díky němu mám akorát ještě větší despekt k hudebním manažerům CZ rádií, Každý s egem evidentně až na půdu jak on to namixuje nejlíp , ohání se nesmyslnými průzkumy a produkuje playlist od Vlacha po Bacha ovšem s minimem zato často opakujících se skladeb, které hrají tady téměř všichni ostatní také.
Toto je ostatně vidět na skladbách playlistu na těch pár dní co sestavil. Myslím v četnosti hraní kdy tu skladbu v CZ hrál často jako jediný (nebo třeba ještě u nějakých jiných net rádii) a jinde ve světě to bylo hrané běžněji
Ten mladík je tedy evidentně talent, (i DJ Basslickerovi se to opakuje docela často a to je už pomalu jediný koho ještě tak z éteru snesu bez výtek). Zvlášť když si uvědomím, že styl co hrál v rádiu nebude asi prioritně jeho „šálek kávy“ (což lze usoudit z faktu že nejdřív stavěl netové RCL).
Jo a čím mladší tak je na něm ještě obdivuhodné že není zkažený těma kolovrátkovýma playlistama ve stylu „že to tak je dobře“ od těch strejců výše co to dělají profesionálně…Strčil je do prostě s přehledem kapsy 🙂

Ostatně za tu chvíli co fungoval FB dostal like ode mě (první) a pak dalších 5 lidí a to tady není nějaká extra příznivá platforma pro takové rádio jako kdyby to byl třeba Color.

Nějak v prosinci jsem asi 3-4 večery v jednom týdnu poslouchal (ne úplně dobrovolně) českou párty na nejposlouchanějším rádiu Impuls a značné % se taky opakovalo Ta množina (ze které je playlist) je taky daleko menší než by mohla být.

Last edited 3 let před by PVo
PVo
Reply to  Jirkas
27. 3. 2022 11:45

Jak jako przní? Co si představuješ jako že mají mít společného? Ukecané víkendové odpoledne se Slavíkem a Viktorkou?

PVo
Reply to  Soundwaver
28. 3. 2022 16:07
Jirkas
Reply to  PVo
28. 3. 2022 22:01

A pěkně jim to tam dal „sežrat“ Mike. Hezky a pravdive jim to napsal. Cituji..
„Vzhledem k tomu, že se ta vaše samohrajka původně jmenovala Radio Contact, cítím z toho křečovitou snahu vykrást prostě nějakou libereckou značku, aniž byste měli dopředu promyšlený koncept. Kdyby to neklaplo ani s Trianglem, můžete zkusit do třetice ještě název Euro K“

Last edited 3 let před by Jirkas
PVo
Reply to  Jirkas
28. 3. 2022 22:55

Mike je přece Arcivévoda Hrdobec.
BTW vy dva rypáci jste se tam sešli 🙂 . kdyby třeba tenkrát vyhrálo licenčko ta firma s rádiem Triangl ve stylu country tak byste vykřikovali na jejich FB o vyktradačích? tohle je Trianglu podobné daleko více…

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  PVo
28. 3. 2022 23:21

S country Trianglem šel do licenčka Jirka Sýkora z původního Trianglu, takže tam o vykradení úplně nešlo. A ten country & folk formát na mě působil jako způsob jak obelstít zkostnatělou radu, aby to pak časem zkusil přeformátovat na něco blíže původnímu Trianglu. Bylo to dost naivní a stejně to neklaplo, ale přišlo mi, že něco takového bylo cílem. Ale dost možná se pletu. Chvíli se angažoval i v Dechovce, takže těžko říct.

PVo

konstrukce s uvažovanou změnou formátu mi přijde jako čistá spekulace. protože i název by šel změnit stejně jednoduše (a možná i snadněji) než formát když už tu licenci máš. Viz veletoče co RRTV posledních 20 let schvaluje.

Soundwaver
Reply to  PVo
29. 3. 2022 09:03

obavam se, aby to nebylo spíš ‚bylo podobné‘, tedy v minulym čase. poslední song pred 23:00 a z fcb příspěvky a třeba ‚logo‘ v podstatě taky vymazány.

PVo
Reply to  Soundwaver
29. 3. 2022 09:24

koukám, škoda

Jirkas
Reply to  PVo
29. 3. 2022 11:02

Tak už vysílání skončilo, to bylo rychlé.To jsem tomu dal ještě hodně. 😀

PVo
Reply to  Jirkas
29. 3. 2022 11:22

tvá radost vypovídá dost o tvém charakteru

Jirkas
Reply to  PVo
29. 3. 2022 12:05

Nikoliv, vypovida o me predpovedi a nesmyslnosti projektu.

PVo
Reply to  Jirkas
29. 3. 2022 15:01

nesmysnosti těžko když jen jejich facebook za tu chvíli nasbíral 6x like ( já byl první) když to bylo inzerované jen zde

M.K
Reply to  Jirkas
29. 3. 2022 15:02

Kvůli rejpalům projekt Triangl byl zrušen jak mě psali.

TÉMA
Triangl
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  M.K
29. 3. 2022 15:27

Vždyť můžou klidně pokračovat, třeba pod názvem Kosočtverec. Nikdo nebude rejpat, že se snaží přiživit na slavné značce a když to budou dělat dobře, posluchači si je najdou. Při použití názvu Triangl má logicky posluchač tendence je srovnávat s originálem, což se jim evidentně vymstilo. A pokud nesnesou kritiku a po pár dnech to zabalí, asi to nemysleli zase tak vážně.

PVo

nehledě na to jak vážně to mysleli nebo ne, vy dva s Radkem=Jirkasem byste to stejně neposlouchali a tedy moc nechápu ty vaše zlé reakce..

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  PVo
29. 3. 2022 15:57

Já jsem v podstatě na Trianglu vyrostl, takže by mě to určitě zajímalo a třeba bych to i poslouchal. Moje reakce nebyla zlá, spíš bych řekl, že jsem jejich záměr velice dobře odhadl. Tím, že se zbaběle stáhli a radši to vypnuli se to v podstatě potvrdilo. Pokud chci dělat rádio a myslím to skutečně vážně, nevypnu to po pár dnech kvůli dvěma rejpalům. Podívej takovej Mirek Pýcha, do toho kritici šijou horem dolem a pořád vysílá, to je ten správnej srdcař. 🙂

PVo

no to s p:Píchou je pravda. Mně na jeho místě by ani tak nevadili kritici ale to že moje rádia nevzbuzují patřičný zájem.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  PVo
29. 3. 2022 19:16

Co je podle tebe patřičný zájem? Jeho rádia jsou zacílená na určité skupiny posluchačů a ty myslím oslovují dobře. Prostě to nejsou rádia pro každého, ani to není jejich cílem. Celoplošná Vltava taky nemá kdovíjakou poslechovost a nedá se říct, že by ta stanice byla špatná a že nevzbuzuje patřičný zájem. Buď chceš oslovovat masy a uděláš masový produkt, nebo to děláš čistě podle vkusu tvého a tvých spolupracovníků a očekáváš, že posluchači se stejným vkusem přijdou a naladí. A většinou už zůstanou. Color ani Hey třeba nemají závratnou poslechovost, ale komunita posluchačů je určitě věrnější než u tuctového zaměnitelného Hitrádia a jiných produktů.

PVo

Rádio 1 je proti jeho rádiím masové rádio – i při nižším pokrytí
Takové rádio který osloví takto málo posluchačů je prostě špatné rádio.

PVo

Představu že komunita posluchačů Hey nebo Color věrnější než tuctového Hitrádia máš založenou na čem? Nejspíš jen domněnka když čtu výše co posloucháš sám jak jsi prozradil výš v diskuzi k testu Fajnu.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  PVo
2. 4. 2022 14:46

Třeba tím, že když tu vypnuli Hitrádio Černá Hora, tak jsem ve svém okolí (a vím, že ho tu pár lidí občas ladilo) ani nikde na internetu nezaznamenal jedinou stížnost, dotaz, nic. Prostě přeladili jinam. Když se něco mění u Coloru, jak změna pokrytí, tak třeba programu, odezva posluchačů na internetu je poměrně slušná. A v mém okolí co můžu vidět to lidi skutečně poslouchají, vnímají, reagují. Ale tobě stejně nemá cenu cokoliv vysvětlovat. Čekám, že zase přijdeš se způsobem jak mi to vyvrátit. Rovnou říkám, že konkrétní čísla, tabulky ani grafy na to nemám. Z podstaty věci bude vždy žánrově vyhraněné rádio mít věrnější posluchače, když prostě nemají alternativu. Hitrádio se dá přeladit třeba na Evropu 2 a jako kulisu nepoznáš rozdíl.

PVo

aha takže sociální bublina. Konkrétní tabulky či grafy na to taky nemám jen mě to zajímalo jak jsi na to přišel Já totiž myslím že toto zrovna bude rozdílné kus od kusu i když nějaký statistický trend samozřejmě existovat může

PVo

Rádio pokračuje – pod jiným názvem, tedy i rypáci mohou být spokojení 🙂

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  PVo
30. 3. 2022 12:01

Nech mě hádat. Euro K? 😀

Last edited 3 let před by Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
PVo

Nehádej hloupě a podívej se na FB

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  PVo
30. 3. 2022 12:58

Na FB jsou miliony stránek, fakt nevím kde začít. Vadilo by ti moc sem dát odkaz?

PVo

aha myslel jsem že funguje původní odkaz
Radio Triangl online | Facebook

Jirkas

Radio L, konecne to nejsou vykradaci.

HOME
27.9K
0
Přidejte komentář, prosím.x