Nejnovější komentáře

  • Šeryf: To samozřejmě, akorát pokud jde operátor po lidech, tak nejdřív spustí Hády a pak dopeče Kojál. Brňáci dostanou své a…
    00:33 08.09.2024
  • Šeryf: Proč by měl význam klesat? Velké vysílače označované v koordinační terminologii jako HPHT (High Power High Tower) zajišťují deštníkové pokrytí…
    00:30 08.09.2024
  • Václav: Hády budou dominantní pro Brno, velká část Moravy potřebuje Kojál. Pokud má v něčem dnes smysl lineární terestrické vysílání, tak…
    00:24 08.09.2024
  • H.: Význam „velkých“ vysílačů jako je Kojál, Javořice atd. neustále klesá. Jsou to monstra chrlící signál do lesů a polí. Pokrývá…
    23:13 07.09.2024
  • Šeryf: Ano, pokud vedle sebe pojede Kojál a Hády, Hády budou dominantní pro příjem u více lidí než Kojál. Zvláště v…
    22:50 07.09.2024
  • Michal R.: Počkat takže vy tvrdíte že například vysílač Brno – Hády pokryje více jak Brno- Kojál ? Alespoň takto chápu vaši…
    22:16 07.09.2024

Všechny komentáře

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
25.2K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Macek
20. 11. 2020 21:17

Zdravím, nedávno se tady psalo o Star rádiu Moravě a Rádiu Moravě, chtěl bych se zeptat, neměl by někdo nějaké nahrávky z té doby? vysílač 101,1 FM mám za barákem, tak by mě to zajímalo.

TÉMA
Star radio Morava/Radio Morava
Michal
Reply to  Oviradio.cz
20. 11. 2020 12:56

Haleluja! Už budeme mít v Liberci jen 3x Hitrádio. 😀
Mimochodem je zajímavé, že IBUR žádost o Fajn v Brně sám stáhl. Že by přecijenom chtěl Rubi zachovat alespoň v Brně?

Last edited 3 let před by Michal
Michal
Reply to  Oviradio.cz
20. 11. 2020 15:11

Kdysi mělo Rubi ambice na extra Brněnskou mutaci. Odkud je program fyzicky odbavován není zas až tak důležité.

Philmen
Reply to  Oviradio.cz
20. 11. 2020 15:25

Viděl bych to tak, že se vypíšou licenčka na frekvence po HitČH, kde se bude prosazovat Fajn a pokud to vyjde, tak by se rozšířili v nějaké žádosti na RRTV i do Brna. Vzali by to jedním vrzem a mohli by třeba udělat nějakou PROMO na všech nových frekvencích, i když v případě FAJNu zase ta propagace není tak velká

Michal
Reply to  Philmen
20. 11. 2020 15:36

Zlatý voči…

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
20. 11. 2020 17:52

nemají ty kmitočty po hitradiu černa hora nahodou nějakou navaznost? takže na kazdem z nich nemuže byt jiny program? Tedy budou muset žádat o ten balíček kmitočtů znova? Ale zase budou všecky na jednom balíku jako jedna žádost a potom jedna licence.

Michal
Reply to  Jarda
20. 11. 2020 18:09

Bingo

Jarda
Reply to  Michal
20. 11. 2020 19:11

jenže několik těch 87,6 je stale v provozu.

Michal
Reply to  Jarda
20. 11. 2020 19:33

Ty už se evidentně nepovažují za součást této SFN. Tam s největší pravděpodobností zůstane Hitrádio.

Mike
Reply to  Oviradio.cz
30. 11. 2020 22:04

Liberecká 87,6 MHz off air.

Mike
Reply to  Mike
30. 11. 2020 22:44

Při té příležitosti jsem zkusil co na této frekvenci doma na metrovou prutovku ulovím a hle – Impuls z Kojálu. Čekal jsem spíš Černou Horu z Harrachova, určitě ne Brno.

jouda
Reply to  Mike
1. 12. 2020 11:18

Na 87,7 teď slabě hraje Zittau/MDR Sachsen.

Mike
Reply to  jouda
1. 12. 2020 12:20

To mi tu hrálo i předtím. Pioneer s tím neměl problém, byť tu 87,6 valila jak z praku. Tyhle moderní tunery, to je prostě zázrak techniky. 🙂

Last edited 3 let před by Mike
Jarda
Reply to  Oviradio.cz
20. 11. 2020 17:57

to radio dalnice 2x v brně? Nechapu důvod, když tam mají pokryto, takhle ztratí navaznost z brna.

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
20. 11. 2020 18:00

jinak jsem čekal, že se objeví licenčko pro kmitočty radia color, ale zatím nic. Uvidíme co bude na dalším zasedání.

Mike (dříve Michal)
Reply to  Jarda
26. 11. 2020 12:50

Zas nic.

Marek
19. 11. 2020 22:21

Existuje nějaká knižní verze Radionovel z Venezuely s Donem Seladonem a spol? Vysílají se někde v současné době?

TÉMA
radionovely z Venezuely
Lukáš D
18. 11. 2020 20:06

Poslechovost online radia HELAX dál klesa včera poslouchalo jen 9237 posluchaču.

PVo
Reply to  Lukáš D
19. 11. 2020 11:53

Já na webu vidím 12626, a to není špatné.. třeba Color má takovou denní poslechovost podle posledního Radioprojektu za druhé pololetí 2019 i v éteru.

Když koukám na historii Dancerádia od CzC tak v červenci 2005 (zahájení vysílání)
mělo denně 2566 průměr UIP denně , rok na to 14716 a za červenec 2009 už 25006.

PVo
Reply to  PVo
21. 11. 2020 18:35

oprava: koukám na web se statistikou a teprve dnes jsem si všiml že ty počty jsou počty spuštění (=může být násobné na jednu unikátní IP. a vlastně ani UIP nemusí být vyloženě jeden člověk, Teoreticky kdybych poslouchal furt nějaké jedno rádio tak teď na třech UIP ( doma+práce+ mobil)
Když jsem tehdy poslouchal DR tak jsem mohl prakticky jen doma, něco jako net na mobilu měl tehdy ještě málokdo a v práci jsem nemohl..

TÉMA
počet spuštění nerovná se UIP a UIP nerovná se 1 člověk
Michal
Reply to  PVo
21. 11. 2020 19:38

My máme jednu IP pro celej panelák, představ si to. Samozřejmě nemáme tam jen jednoho ISP, ale asi chápeš kam tím mířím, viď?

PVo
Reply to  Michal
22. 11. 2020 15:17

sdílení jedné IP víc lidmi je samozřejmě možné, teď ´jde o to jestli to vyrovná nebo překoná co jsem uvedl výše. Škoda že statistiky na radia,cz nejsou podle UIP ale podle spuštění. Blbě se tak vícenásobně zkreslená data porovnávají třeba s radioprojektem–.
Btw:I když nejspíš Helax v Radioprojektu zůstane

Michal
Reply to  PVo
22. 11. 2020 19:23

Radioprojekt nebude o moc přesnější než tahle statistika. Pro nějakou hrubou představu (a nastavení ceny za reklamu) to asi stačí, ale to je tak vše. Mě se víc líbí graf poslechovosti na play.cz. Sice z toho nevyčteš celkové počty posluchačů za týden/měsíc, ale zase je tam krásně vidět jak posluchači reagují na různé programové prvky, což může být pro broadcastera určité vodítko. Viz třeba dnešní vývoj poslechovosti Coloru.
https://api.play.cz/plain/getStats/ethno/24h/1280×720/?hideAxisX=false&color=FDB433

Jirkas
Reply to  Oviradio.cz
22. 11. 2020 19:52

To souhlas..

Michal
Reply to  Oviradio.cz
22. 11. 2020 20:10

Ve všední dny je tam hezky vidět, že jasným lídrem poslechovosti je stále Michael Viktořík se svým Světem, vždy to v 7 a ve 13 hodin výrazně vyleze nahoru. Sleduju ty grafy u více rádií už delší dobu a dá se z toho ledacos vyvodit.

Last edited 3 let před by Michal
Jirkas
Reply to  Michal
22. 11. 2020 22:29

Vsak je take Golemacka legenda, co nestarne.

PVo
Reply to  Michal
23. 11. 2020 12:01

Na mediálních serverech se objevily články o netové poslechovosti s hodně nadneseným údajem poslechovosti za prvních 7 dnů „V průměru jde o více jak 44 000 přístupů denně“

A zároveň ze statistik zároveň zmizely veškeré údaje kromě poslechovosti online.
Co taky čekal od takové firmy jako Media Bohemia, jsou ulhaní a nefér ve všem. Je to ubohost jak si dělají z lidí šašky, hlavně se tomu zase tlemte na poradě managementu…
za první 4 dny je průměr Helaxu něco přes 35 tis. a poslední dobou se ustálil na hodnoty kolem 12,5 tis.za všední den a necelých 9 tisíc o víkendu.

TÉMA
vzkaz do MediaBohemia
Last edited 3 let před by PVo
Franz
Reply to  PVo
23. 11. 2020 21:09

Minulý týden Helax zveřejnil na sociálních sítích, že předchozí den ho poslouchalo téměř 47 tisíc posluchačů (jednalo se o pondělí 9.11. tzn. třetí den po opuštění 93.7 FM). Taky mi to přijde nefér, když ve skutečnosti se jedná jen o počet spuštění rádia. Mnozí to rádio spustí třeba 20 krát za den, ale stále se jedná jen o jednoho posluchače…

Ty čísla, která se objevila nejen na RadioTV, jsou z doby před dvěma až třemi týdny, tedy z období překlopení Helaxu na online. Od té doby jsou čísla už úplně někde jinde, ale věřím, že k propagaci je budou využívat ještě hodně dlouho…

Bohužel teď nastala doba lhaní a snaha přilákat inzeranty na zmanipulovaná čísla poslechovosti. Po dvou týdnech strmého pádu poslechovosti (včera jen něco přes 8 tisíc spuštění, se rozhodli raději statistiky nezveřejňovat, ale naopak dnes přibyl zázračný „upgrade“ algoritmu „krát dva“, kdy došlo zhruba ke zdvojnásobení počtu uživatelů aktuálně online. Kdo statistiky pravidelně sledoval, jistě si dnes všiml dvojnásobné poslechovosti oproti normálu a to u všech rádií.

Nakonec to skončí stejně tak, že se bude veřejnost divit, že Media Bohemia zruší i online verzi Helaxu, když přitom celou dobu prezentovala tak fantastická čísla poslechovosti. To už je tak do očí bijící, že si toho musí všimnout i zadavatelé reklamy.

TÉMA
Zmanipulovaná čísla poslechovosti a účelová interpretace dat
Last edited 3 let před by Franz
Jan Šindelář
Reply to  Franz
23. 11. 2020 22:30

Dobrý den pane PVo, Helaxu se v online velmi daří. Určitě brzo zveřejní super čísla za listopad. A teď ohledně metriky, jak měříme počty pusluchačů… Pomocí cookies jsme schopni rozpoznat, když si někdo pustí rádio opakovaně, pukud někdo poslouchá na různých zařízeních, tak tu máme registrace a pak jsme opět schopni rozeznat, že se jedná o stejného posluchače. A pak je tu malá část posluchačů, které si nespojíme a tam je možné, že vyskočí ve statistikách opakovaně. Proto také nezverejnujeme počty posluchačů, ale počty poslechů, aby to bylo fér. Pokud Vás tato problematika zajímá, napište mi na email, rád Vám vše vysvětlím. Hezký den, Honza – Rádia.cz

Jan Šindelář
Reply to  Jan Šindelář
23. 11. 2020 22:34

A ještě ohledně zmizení statistik… Omlouvám se, dneska jsem to nechal stoupnout, protože se nám špatně scitaly počty poslechů ze všech streamu Helaxu. Helax streamujeme přes CDN pro programatickou audio reklamu, samostatný stream má jejich mobilní aplikace a ještě tu máme streamy pro Tune in atd. Jakmile bude chyba opravena, tak se počty poslechů do veřejných statistik vrátí.

Petr
Reply to  Jan Šindelář
24. 11. 2020 14:59

Zdravim Honzo,
to je perfektni, ze tu jste. Myslim si, ze uz tak je zpusob poctu „posluchacu“ perfektni. Rozhodne oproti Radioprojektu. Kazdopadne nikdo nemuze vyloucit, ze jeden stream posloucha 6 lidi v kanclu atd… Dulezite je, aby vsechna radia mela stejne podminky a pote muzou byt v poslechovosti porovnatelna. A o to preci jde 😉 Kazdopadne ted neco osobniho. Posloucham Helax pres Vasi apku Radia.cz a to i v aute. Neplanujete zpristupnit funkcionalitu, ze po pripojeni meho telefonu ke konkretnimu v aplikaci zvolenemu BT zarizeni (napr. autoradio) dojde k automatickemu spusteni predem zvoleneho streamu? Nasledne po vypnuti motoru/autoradia by se tento stream ukoncil. Dalo by se to vyresit pravidlem: bude-li zvolene BT zarizeni 30 sekund neaktivni, vypni stream. Mozna, ze uz tuto volbu mate, ale nikde jsem na ni nenarazil. Zatim u meho testovani mi to castecne fungovalo u TuneIn, kdy se stream spustil, ale vypnout jsem ho musel manualne. Ovladat to rucne na kratsi trasy je opruz. A pokud to ma v budoucnu nahradit FM, tak by to bylo velice prakticke 🙂 Na zaver bych doplnil, ze oproti mym prvotnim obavam jsem s kvalitou spojeni a celkovou funkcnosti spokojeny 🙂 Naopak mam ted pri mych cestach signal i v tech zapadlych castek Jeseniku. Uz se tesim na leto, kdy budu autem cestovat do zahranici. At se dari!

Jan Šindelář
Reply to  Petr
24. 11. 2020 22:16

Dobrý den Petře, co se naší aplikace týče, tak na příští rok plánujeme velkou aktualizaci na verzi 3.0. Chceme to mít do jara venku. Preprogramovani celého jádra do nativní podoby nám umožní aplikaci dal rozvíjet. Pro další updaty pak chystáme podporu zkratek a tam už by si člověk mohl nastavit nějakou akci při připojení na konkrétní bt a odpojení. To ale v první velké verzi nebude. Chceme toho moc, třeba i carplay a Android auto, nebo podporu hlasových asistentů. Vše bude, ale ne hned na jaře.

Ať se daří.

Last edited 3 let před by Jan Šindelář
PVo
Reply to  Jan Šindelář
24. 11. 2020 22:33

Možné toto vysvětlení samozřejmě je, Nicméně trochu náhod najednou…veřejná statistika nezapočítává všechny streamy, ale správná a neveřejná data máte i zpětně, A zmizí v době kdy je zveřejněný článek s ničím nepodloženými čísly..

TÉMA
statistika
Jan Šindelář
Reply to  PVo
29. 11. 2020 14:16

Ano, nechal jsem to schovat kvůli tomu článku. Zítra spustíme nové eshopy pro Hitrádia a pak se hned začneme věnovat statistikám 🙂

Jan Šindelář
Reply to  Jan Šindelář
29. 11. 2020 14:21

Čísla máme i zpětně, problém je v tom, že se to z různých zdrojů dostává v různých časech a je to jen problém cache. Někdy se nám to pro veřejnou tabulku uložilo v mezičase, kdy jsme ještě neměli čísla že všech streamů. Programátor to dá do kupy, nebude to problém.

PVo
Reply to  Jan Šindelář
30. 11. 2020 10:37

a u jiných rádií jste měli statistiky také chybně? že pořadí onlne se taky dost liší od pořadí spuštění včera a to logicky by tolik nemělo…

Jan Šindelář
Reply to  PVo
1. 12. 2020 13:12

Ano, bylo to chybně u všech rádií, které mají víc streamovacích serverů. Třeba Český Rozhlas nám jede jen na Wowze a tam je to v pořádku.

Jan Šindelář
Reply to  Jan Šindelář
1. 12. 2020 13:16

Koukám, že nám píšete i na Radiotv, když to řešíme tady, tak se snad nebudete zlobit, když to tam nechám odstranit.

PVo
Reply to  Jan Šindelář
1. 12. 2020 13:34

Psal jsem to ještě než jste tady něco odpověděl, lépe by bylo odpovědět i tam než takový projev cenzury.

PVo
Reply to  Jan Šindelář
1. 12. 2020 13:49

(poučení pro příště) je lépe snad ani takové články neuveřejňovat když se to rozchází s jinými publikovanými a pak zmizelými údaji. Samozřejmě nemohu posoudit kde je pravda protože nejsem u zdroje ale obecně je toto typický příklad proč lidé pak nedůvěřují médiím.

Jan Šindelář
Reply to  PVo
1. 12. 2020 15:56

Ta chyba ve statistikách nás trochu zaskočila, to uznávám. Snad jsem vše transparentně vysvětlil. Čísla budou brzo zpět.

PVo
Reply to  Jan Šindelář
2. 12. 2020 11:06

Vysvětlil vcelku logicky tak že na to nelze při mém levelu informací nic namítnout,ale transparentní by spíš bylo kdyby ty výsledky auditoval někdo nezávislý než že to prezentuje firma z holdingu MediaBohemia

Jan Šindelář
Reply to  PVo
3. 12. 2020 11:22

To máte naprostou pravdu, bohužel taková instituce(agentura) v ČR neexistuje. Naši zahraniční partneři nám doporučují, aby v ČR vznikla asociace, která to bude zaštiťovat. I to je ve hře.

Míra
Reply to  Jan Šindelář
3. 12. 2020 12:05

Problémem je evidentně rozstěpenost internetových kanálů. Chtělo by to transparentní web, kde by poslechy běžely online a to všechny streamy na světě. Filtrovat podle žánru…..Stejně si říkám, kdyby tu byl už jen síťový poslech (neexistující lineární fm, dab….) tak jaký by byl vlastně obsahový formát.

PVo
Reply to  Míra
3. 12. 2020 12:24

povinnost být na takovém webu by bylo proti volnému trhu daleko více než pokud by třeba stát uzákonil prodej jen přijímačů který umí DAB (protože tím spravuje svoje vlastnictví – vysílácí pásma). Počítačové síte státu nepatří.

Míra
Reply to  PVo
3. 12. 2020 13:35

Nerozumím a o povinnosti jsem nepsal.

PVo
Reply to  Míra
3. 12. 2020 14:13

Bez povinnosti, třeba v rámci EU, by to nešlo , proč by se měli všichni vysílatelé jinak združovat na nějakém webu ? Účast by je něco stála (= náklady na provoz toho webu) a taky výběr/přehled z konkurence by pro ně nebyl také žádné plus.

Takže bez legislativni povinnosti by se takto sdružily jen nějaká rádia a to je tak prakticky teď taky.

PVo
Reply to  Franz
24. 11. 2020 22:59

Nevím, online hodnoty jsem nesledoval (bylo by záhodno si je psát aby v hodnocení nepřevládly nepodložené dojmy) . A nejen u rádií se stáje MB ale i jiná .. Ani jsem nesledoval změny pořadí podle hodnot online kvůli trendům… , zda se od minulého týdne změnilo (předpokládal bych (kromě Helaxu který logicky klesal), jistou setrvačnost než nějaké skokové změny..
Online hodnoty by vyžadovaly soustavnější pozorování… minimálně takové jsem věnoval Danceradiu,(které jsem nadšeně poslouchal) aby se odpozorovaly pravidelnější změny/trendy jak během dne tak týdně nebo i roku…
Helax mě zajímá jen jako dění v médiích ve vztahu jeho k posluchačům. Jinak mám k němu neutrální vztah.

TÉMA
online hodnoty
Míra
18. 11. 2020 16:44

Zjišťování názvů skladeb podle úryvku zvuku na webu (nikoliv pomocí aplikace v telefonu). Začal jsem s „midomi“ nikde nevidím vizuální odezvu, že vůbec webová aplikace slyší v dané chvíli nějaký zvuk. Hledanou píseň nicméně nenašla (komerční trane z konce devadesátých let). Jakou webovou aplikaci byste doporučili a na co si dát pozor. Díky moc.

TÉMA
Vyhledávání názvů skladeb podle zvuku.
Last edited 3 let před by Míra
Reply to  Míra
18. 11. 2020 19:13

Tak je asi něco špatně. Máte správně nastaven výstup zvuku, tedy výstup ze zvukové karty, většinou označeno jako stereo mix? Pak je ještě možné, že se na zvukové zařízení zeptá samotný prohlížeč, tam je to také potřeba potvrdit. Po kliknutí na velké oranžové tlačítko se ukáže Listening… po chvíli hledání to ukáže, jestli to skladbu našlo nebo ne. Ono moc webových aplikací není, spíše ty mobilní. Pak je ještě web aha-music.com, který používá technologii od ArcCloud, která má snad i lepší výsledky než Shazam. Případně watzatsong.com, který ale není aplikace, ale komunitní web, který je spíše pro hudbu, kterou žádná aplikace nenajde. Tam jde o komunitní hledání, kdy nahrajete krátký úsek, je to tam tuším na 30 sekund a když to někdo náhodou pozná, tak vám tam napíše název a interpreta.

Míra
Reply to  frkotou
18. 11. 2020 19:26

OK. Zkusím i jiné. Aplikace do telefonu jsou nimo hru, do telefonu ty písničky prostě nehodám rvát, to je šílené….

Reply to  Míra
18. 11. 2020 19:38

Rvát? Ony ty aplikace pouze poslouchají z mikrofonu, takže stačí písničku jen pustit a přiložit mobil k reproduktorům.

Reply to  Oviradio.cz
18. 11. 2020 20:39

Mám stejné zkušenosti a že těch songů už několik bylo… Na mobil ještě doporučuji Music Detector (ikona s modrou notou), ta mi našla pár věcí, co nenašel Shazam a využívá právě ten ArcCloud. Jinak k tomu webu aha-music, je to limitováno na 10 hledání za den… Ovšem aplikace limitovaná není. Dále pak doporučuji nové Google vyhledávání hudby, též na mobilu. Ještě jsem zapomněl na audiotag.info, kam se nahraje přímo krátký mp3 soubor a web se to pak pokusí najít.

Míra
Reply to  frkotou
18. 11. 2020 22:35

Hoši, díky za reakce. Nesmíte zapomínat na to, že jsem stará škola. Když nahrávám na mikrofon reprodukovanou hudbu, tak výsledek je nazolik příšerný, že použt ho jako zdroj pro rozpoznávání hudby je totální bizár 🙂 Ale, pokud to funguje v praxi tak proč ne.
Akorát teda jestli něco fakt nemusím, tak je to obecně instalování aplikací do mobilu.
Pro mě je už těžko kousnutelné i to, že někteté věci sé lépe obsluhují z mobilu, než z notebooku…
Takže díky ještě jednou a v příštích dnech využiju…..

JM.
Reply to  Míra
19. 11. 2020 01:10

Nezoufej, tady je stará škola každý až na Honyho 😀

Míra
Reply to  JM.
19. 11. 2020 09:54

Tak, music detector mojí neznámou skladbu nepoznal, nepoznal ani Get Funky od Da Hool.
Poznal Blumchen Herz an Herz a Capella Angel….
Pátrání pokačuje….

Míra
Reply to  Míra
19. 11. 2020 10:18

Audiotag.info bez výsledku….Mám takový dojem, že jedna věc jsou databáze a drouhou věcí je, že hledaná skladba nemusí být v originál rychlosti, takže možná selhává umělá inteligence…

Last edited 3 let před by Míra
Reply to  Míra
19. 11. 2020 10:48

Klidně mi hledanou skladbu pošlete na mail. frkotou@seznam.cz Rád se na to podívám.

Jiříkovo
Reply to  Míra
19. 11. 2020 11:40

Tak úplně instalovat nemusíš, třeba na iPhonu stačí požádat Siri „Hey Siri, what is this song“, případně Deezer (používám místo Spotify) má tuhle funkci v sobě přímo integrovanou…

Míša
18. 11. 2020 06:59

To by to Dab muselo být na všech vysílačích

TÉMA
Dab
PVo
Reply to  Míša
18. 11. 2020 11:08

ta poznámka nedává smysl. Sítí DAB bude více a jejich pokrytí se bude lišit (mírně může i u celoplošných, výrazně u regionálních) Každá bude na vysílačích, které zajistí pokrytí požadované/zaplacené od zakazníků (=provozovatelů rádií).

TÉMA
DAB
Last edited 3 let před by PVo
Soundwaver
17. 11. 2020 18:35

nevím, jestli se to zdá jenom mně, ale Radiožurnál vylepšil kvalitu zvuku, zvuk na 94,6 v Praze není už dle mě tak přebasovaný a líp se poslouchá i hudba.

TÉMA
Radiožurnál – zvuk
Last edited 3 let před by Soundwaver
Jirkas
Reply to  Soundwaver
17. 11. 2020 21:20

Dik za info, zitra zkusim naposlouchat.

Žorž
Reply to  Soundwaver
18. 11. 2020 12:36

Teď to neberte jako rýpání, myslím to v dobrém: stačí si pohrát s nastavením zvuku radia (basy, středy, výšky), případně vypnout funkci bass boost 🙂

Last edited 3 let před by Žorž
Soundwaver
Reply to  Žorž
18. 11. 2020 14:16

no, to máte pravdu, ale ono je otázka, zda to funguje na přebuzený zvuk již u zdroje. . úpravou výšek – basů se mi to nikdy ekvalizérem vyloženě vyčistit nepodařilo. příkladem tohoto bylo dříve také Radio City, nebo Evropa 2.

TÉMA
Radiožurnál – zvuk
Jirkas
Reply to  Soundwaver
18. 11. 2020 18:56

Tak Radiozurnal to nemá přebuzené, jen využívá větší basovost.

Jirkas
Reply to  Žorž
18. 11. 2020 18:55

To nestaci, protoze logicky budou znit ostatni stanice nahouby, ty ktere maji zvuj jak ma byt.

Jirkas
Reply to  Soundwaver
18. 11. 2020 18:55

Ovi zvuk je pořád stejný, nic se nezměnilo.

Míša
17. 11. 2020 11:54

Ahoj, ohledně dab u mě to je trochu komplikované. A budu rád, když všechny stanice fm nepůjdou do dab, to bych nemohl chytat skoro nic. Jediný co chytnu je multiplex 12D ostatní nic, jen když je tropo tak chytnu daleký dab třeba 5D wienna jinak nic

TÉMA
DAB
Jirkas
Reply to  Míša
17. 11. 2020 12:00

Az skonci FM, tak budou vykony DAB+ vysilacu jinde a logicky i DAB+ dostupny u tebe.

Peťa
Reply to  Jirkas
18. 11. 2020 00:20

Ale fmko rozhodně jen tak neskončí. A vůbec ne v souvislosti s DAB, to je pouhý doplněk…

PVo
Reply to  Peťa
18. 11. 2020 10:52

Doplněk kvůli kapacitě by mělo být logicky FM

Jirkas
Reply to  Peťa
18. 11. 2020 11:45

Ale az skonci, bude pokryti DAB uplne jinde nez dnes.

HOME
25.2K
0
Přidejte komentář, prosím.x