Nejnovější komentáře

  • Milda: Tady je další vysílač spinu
    00:20 22.12.2024
  • JM.: Tři písmena. A ne, v tomto případě to není ČTÚ.
    18:16 21.12.2024
  • Jirkas: Schwarzwaldradia je velká škoda..
    18:03 21.12.2024
  • Oviradio.cz: Denní monitoring parametrů DAB multiplexů v Praze (s výjimkou 5C FIERA) i jinde ve světě nabízí web Digital Bitrate. Díky…
    17:36 21.12.2024
  • Míra: Tunel Pohůrka ČB: 87,8 Kiss 90.5 Evropa 2 91,1 Radiožurnál 94,1 F1 102,9 Impuls Více jsem nestihl (např. Dvojku a…
    15:54 21.12.2024
  • Honza K.: Radio Spin koordinuje v Jindřichově Hradci 90.0 Mhz 200W. Lokalita stejná jako sesterské stanice tedy Děbolín – Vodafone.
    11:29 21.12.2024

Všechny komentáře

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
26.3K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
LiborV
27. 8. 2020 12:37

Vzpomínáte si ještě na dobu kdy lokální rádia vysílala množství místní reklamy? Dodnes si vzpomenu na některé z nich (ty obzvlášť vlezlé). Třeba na popěvek SOLAR STUDIO, Lenky Zlámalové. Na pizzerii Caravella (Kam námořníku s tou lodí… na skvělou pizzu do Pizzerie Caravella)nebo třeba taxislužbu Rychlá Želva. Nebo jinou taxislužbu kde celý spot zpívali její telefonní číslo. Dokonce se pro Radio 1 dělaly specifické lokální reklamní spoty. Vzpomínáte na tu dobu?

TÉMA
Lokální reklama
Míra
Reply to  Oviradio.cz
25. 8. 2020 11:32

U nás na jihu byly pouze tři eventy o kterých jsem se dozvěděl. První v ČB, v rámci majálesu (což bývalo i v minulosti). Od 24.7 do 22.8 se promítalo na Temelínské věže 96,4 MHz, což také nebylo poprvé. Pak ještě jeden, nejmenovaný. Jinak maximálně něco dalšího, o čem nevím a reportoval případně někdo jiný.
Každopádně přímo v ČB byly v plánu dva další vícetýdenní eventy, ale pořadatelé nenašli přidanou finanční podporu, takže z obou sešlo.

Míra
24. 8. 2020 23:41

Tak přátelé, opět po čase přináším dobrou zprávu pro všechny, kteří jsou v dosahu Budějovické frekvence 100,8. V rámci rozšiřování vysílání Netro Life radia se ve středečním večerním čase budeme setkávat s dvouhodinovým pásmem Retro Party. Nestíhám sledovat ostatní FM stanice, tak snad přinesu něco navíc. Držte nám všem palce již tuto středu 26.srpna. P.S.: Doufám, že to nebude jen Retro, ale snad i Vintage, pro někoho.

TÉMA
Netro Life program
Míra
Reply to  Míra
8. 9. 2020 07:49

Dnes poprvé pravidelná „Ranní Show s Vencou !“ (út+čt).
Dále každý čtvrtek od 18h dělá Jirka Kadlec rozhovor v rámci pořadu „Cesty k úspěchu“. Tento týden primátor města ČB.
V neděli od 18h do 20h „Aktuálně s Vencou !“ a následuje DJ Honza a jeho o „Hosti z města“.
Instagramový účet se chystá. Internetový life stream taktéž.

TÉMA
Netro Life program
Philmen
23. 8. 2020 22:42

Tak to vypada,bude-li tomu tak na nejaky restart Bontonu….podle indicii to vypada,ze duo Iva Lecka a Vojta Efler budou od 7.9. vysilat mezi 7-10 na Bontonu. Blanik pada,sami to uvedli.Myslim,ze do 28.8. se nazev radia nepotvrdi,protoze IL bude jeste vysilat posledni den na Blaniku.Ale pokud by to byl Bonton,tak by me zajimalo,zda jeho format se nejak zmeni,protoze ta poslechovost je dost tristni.

TÉMA
Bonton
Radek
Reply to  Oviradio.cz
24. 8. 2020 09:40

Nápověda číslo 1: B je správně

Nápověda číslo 2: Na fotce 🙂 

v komentářích pod příspěvkem: „Neee, Bonton nee, ten nam nejde naladit“ – odpověď Ivy a Vojty: „Internet/aplikace to jistí 😉“

Tímto se omlouvám, že jsem pochyboval o restartu Bontonu. Protože F1 by ho možná potřebovala vzhledem k pokrytí ještě o něco víc.

TÉMA
Bonton
Radek
Reply to  Radek
24. 8. 2020 09:41

To „B“ v první nápovědě odkazuje na předchozí otázky v diskuzích, zda to bude Bonton.

TÉMA
Bonton
MichalZ
Reply to  Radek
24. 8. 2020 21:19

Přesně tak. Navíc smajlík odkazuje na logo Bontonu. Taky jsem hodně zvědavý na případný restart, protože doposud Bonton působí dost lowcostově, ale nasazeni silné moderátorské dvojice naznačuje změnu.

Jirka
Reply to  MichalZ
24. 8. 2020 21:22

Bonton hlavne potrebuje zmenu hudebni.

Jarda
Reply to  Jirka
24. 8. 2020 23:10

bonton se dal poslouchat, když hrali rockovou muziku, ted je to spíš takovy blaník..

MichalZ
Reply to  Jarda
25. 8. 2020 08:23

No jo, ale rockových rádií je plno a těch pohodových českých rádií taky. Já vůbec nemám nic proti české produkci, ale mohli by se právě vymezit tím, že začnou hrát ve velkém novinky i neprofláklých interpretů a ne jen ty, které se točí na všech hitrádiích a Evropě 2. To si myslím, že by mohlo uspět. Něco jako rádio pro proražení nových českých interpretů. Myslím, že nějaký takový pořad běží na Óčku. A je jedno, jestli by to byl pop nebo rock.

Jirka
Reply to  MichalZ
25. 8. 2020 08:28

To by Bonton akorat zazdilo, novinkove hudby tu mame habadej a je to humac nad humac. Timto smerem se to nastesti ubirat nebude.

LiborV
Reply to  Oviradio.cz
25. 8. 2020 10:18

Moc krásně jste to Ovi popsal. Způsob konzumace rádia a hudby obecně se liší. Zahraniční rádia, zejména ta veřejnoprávní, se samozřejmě snaží držet prst na tepu technologických změn. Tomu, že i oni myslí primárně na posluchače 30+ ukazuje to, že své nové aplikace nasazují jako první právě u okruhů pro tuto cílovou skupinu. Obvykle ukáží v aplikaci uživateli playlist na několik hodin a on si může klikem prstu vyměnit písničku, kterou nemá rád za jinou. Obvykle je ke každé písni nabídka 2 – 3 jiných s podobnou charakterustikou. S tím, že mluvené příspěvky a reportáže běží lineárně. Až později se dostávají tyto „vychytávky“ do rádií pro mladší posluchače typu Das Ding. Trend, který popsal Ovi je i v tomto viditelný.

LiborV
Reply to  Oviradio.cz
25. 8. 2020 10:37

Před několika roky jsem viděl údaje o tom, že největší úspěch má dvojice Vojta Efler a Iva Lecká u žen ve věku 35 – 45 let. Jejich humor a životní zkušenosti jsou jejich posluchačkám blízko. Umí rozesmát a povzbudit sebeironií unavené ženy, které balancují mezi rodinnou a prací. Tato dvojice se hodí výborně k formátu, který popisuje Ovi. Spíš než k novinkám, k hudbě 90s a milénia. Moderátoři zahraničních rádií s převahou hudby 80tých let bývají lidé ve věku 50 – 55 let. Zrovna včera jsem poslouchal oblíbené berlínské rádio s hudbou 80s a dopolední moderátorka tam nadšeně sdělovala, jak jako školačka vybalovala s nadšením k narozeninám desku že, které se právě chystala hrát. A její posluchači s radostí sdíleli jaká byla ta jejich vysněná deska v 80s. U rockových formátů nás již nepřekvapí, že nejvhodnější moderátor je fanda rockové hudby.To je i za úspěchem dlouholeté ranní moderátorky Beatu Katky Kachny Kolínkové (dříve Seibrtové). U hudby 80tých a 90tých let to nejspíš teprve přijde.

TÉMA
Cílové skupiny
Jirka
Reply to  Oviradio.cz
25. 8. 2020 18:54

Ono jsou novinky prezentovane stanicemi u nas a za hranicemi.Takze to neni o tom, ze by lidi kolem 30-40 nezajimali novinky, ale to co serviruji hitradia, fajn radia, evropa 2 je opravdu odpad novinek.

Žorž
Reply to  Jirka
25. 8. 2020 19:31

Teď se nikoho nezastávám, ale když si na Spotify začnete pravidelně otevírat playlisty New Music Friday (světová verze) a New Music Friday CZ/SK, zjistíte, že odpadu je plný svět. A při pohledu na novinky českých radií si uvědomíte, že by mohlo být i hůř 🙂
Nejhorší u novinek na českých „CHR“ je jejich neaktuálnost.

Last edited 4 let před by Žorž
Jirka
Reply to  Žorž
25. 8. 2020 20:15

Mluvim o cz stanicich a ty jsou na odpad opravdu unikat a nedostizny. Ano, odpadu je plny svet a cz radia si ho opravdu umi vybrat a jeste prezentovat to nejhorsi.

Žorž
Reply to  Jirka
25. 8. 2020 20:55

Které konkrétní novinky z posledních týdnů vás nejvíc žerou? To mě zajímá 🙂

Last edited 4 let před by Žorž
LiborV
Reply to  Žorž
26. 8. 2020 00:52

Žádné 🙂 Na stanicích s klasickou hudbou nebo relaxačním zvukem jich moc není 🙂 l

Jirka
Reply to  Jarda
25. 8. 2020 08:27

Hrali lehky pop-rock, i tak odlisny tomu z Beatu, Rockradia apod.

LiborV
Reply to  Jirka
25. 8. 2020 08:29

Sloganem Bontonu v té době bylo Pop – rock nezastavíš.

TÉMA
Bonton
Jiříkovo
Reply to  LiborV
25. 8. 2020 08:49

V tu dobu se mi líbil Bonton nejvíc 🤷‍♂️

Květák
Reply to  Jiříkovo
25. 8. 2020 09:18

Mě se libil Bonton nejvic v 1.polovině 90.let, kdy v jeho vysílání byl značný podíl taneční muziky a výborné pořady

TÉMA
Bonton
LiborV
Reply to  Květák
25. 8. 2020 09:57

V druhé polovině let 90. a kolem roku 2000 se Bontonu nedařilo vytvořit populární ranní show. Velmi často se střídaly pokusy o zábavné vysílání s převážně hudebním ranním slotem. Změny probíhaly v intervalu cca roku, max. roku a půl. Mezi roky 1999 a 2004 byly 3,spíše 4. Některé ranní show Bontonu měly velké ambice. Měly bombastický rozjezd, velkou reklamu, vlastní obal, mnoho prvků. … A ono to nefungovalo, tak se postupně vše seškrtalo. Až došlo k náhradě nejprve jména show, pak i moderátora. Vzpomínám si především na pokus udělat legendu ranní show s Dana Kostky. Původní název Krychle budí rychle, byl časem nahrazen označením Dan Kostka 6-9.Zlaté Praze se v té době dařilo s ranním programem lépe.

TÉMA
Bonton
LiborV
Reply to  Oviradio.cz
25. 8. 2020 10:47

Dan Kostka dnes vysílá na Bontonu pro jinou cílovou skupinu než dříve. Při současném formátu nemá vedení stanice ambice být přímou konkurencí Leoše Mareše. Tehdy taková ambice byla. Pokud se potvrdí místní spekulace, tak právě jeho nahradí v ranním vysílání dvojice Lecká a Efler.

Lohen1
Reply to  Květák
26. 8. 2020 01:01

A měli nonstop živé vysílání i v noci, s 1 písní na přání v hodině. Tuším, že to bylo kolem roku 2000, snad se nepletu. Hodně jsem je tenkrát v noci poslouchal. Jméno moderátorky si ale už nepamatuji.

Soundwaver
Reply to  Lohen1
26. 8. 2020 07:22

nevím p|esně, ale Šárka Váňová, nebo Eva Hodková? a máte pravdu, že měli noční vysílání, asi do roku 2001, pak se to zkracovalo až zrušilo (do 22:00).
jinak pamatuju, že kromě toho tam od 2001 večer a v noci hrali i výborný remixy hitů (i těch tanečních). pamatuju třeba LeeAnn Rimes- Cant Fight the Moonlight v Almighty remixu,
nebo Airheadz – Stanley Here I Am (Wippenberg remix) apod.

možná by nám k té době mohl něco bližšího rict treba tehdejší moderátor Bontonu Vítek Červený, pokud to tu stále čte 🙂

TÉMA
Bonton
Lohen1
Reply to  Soundwaver
27. 8. 2020 00:08

Když jste to takto napsal, vybavuje se mi ta Eva. I když bych ruku do ohně nedal, ale nějak mi to tak naskočilo. 😉

Lohen1
Reply to  Oviradio.cz
28. 8. 2020 00:22

Možná, že to bylo o něco dříve, je to už dávno. Nicméně na sto procent přes noc vysílaly živě, hodně jsem tenkrát poslouchal. Teoreticky mohlo jít i obrok 99, těžko říct. A vlastně je to dnes jedno, jen jsem si na to nostalgicky vzpomněl 😉

Soundwaver
Reply to  Jiříkovo
25. 8. 2020 09:19

mně se teda Bonton líbil nejvíc v ketech 1996-2001-02, to potom byly pouze kopie něčeho jiného a nepřišli s ničím odlišným, teda více méně se jim ta odlišnost trochu povedla v době’předblaníkovské‘, ale už si nevybavuji, jestli se v té době i tak nepřekrývali s Expresem a Blaníkem (Owl City, Keane & Žlutý pes, A. Langerová apod.).
jinak s dovolením trochu odbočím, na Frekvenci 1 mě před chvilkou hodně mile překvapil remix Kryštofů – Srdcebeat- (Johny Rainbow Remix)

TÉMA
Bonton
Jirka
Reply to  LiborV
25. 8. 2020 18:50

To moc dobre vim jaky byl jejich slogan. Znam Bonton od prvniho vysilani az po soucasnou ceskou zoufalostni premenu, kterou ma nasvedomi mr. Skoda z F1.. Pop Rock nezastavis hral Bonton luxusne.

Soundwaver
Reply to  Jirka
25. 8. 2020 21:02

A z hlediska pestrosti a bohatostí hudebního archivu byl prodle Vás Bonton nejlepší kdy?

TÉMA
Bonton
Jirka
Reply to  Soundwaver
25. 8. 2020 21:35

V uplnem zacatku, pak byl nepovedy Bonton Deejay, ten ne a pak posledni faze Rock Pop nezastavis, ta zase vratila Bonton na vysluni.

HONY
Reply to  Jirka
26. 8. 2020 08:36

Ještě pak byl samotný DeeJay jaký byl rozdíl mezi Bonton Deejayem a mezi samotným Deejay rádiem ? já to nevím a proto se ptám.

TÉMA
BONTON
Last edited 4 let před by HONY
PVo
Reply to  HONY
26. 8. 2020 10:28

programově žádný, stagnace poslechovosti pokračovala. Nicméně si na rozdíl od Jirky podle poslechovosti myslím že ta další fáze „Poprock nezastavíš“ žádné výsluní nebylo (poslechovost byla o dost nižší)

Soundwaver
Reply to  PVo
26. 8. 2020 20:34

no, mám pocit, že tam přece jenom měli v pátek večer mixovaný autorský pořad „Megamix“ od italských djs DJ Mollely, Fargetty, Gabry Ponteho atd., ale jinak to výrazněji v běžném vysílání nevyčnívalo hudebně od jiných, tehdy už pop, radií.
Zajímavostí taky bylo, že tam v té době běžel večerní speciál s black music Backspin s Dj Omarem, nebo třeba již Clubmix s M. Kroužilem (posléze a dodnes na Dance radiu) také BPM v akci s tím samým djem.

Osobně jsem ale doufal, že dle názvu (Deejay) to pošlape v rytmu tehdejšího italohouse music, a naopak to bylo opravdu spíš mainstreamově zaměřené radio.

TÉMA
BontonDeejay 2004-2006
Jirka
Reply to  PVo
26. 8. 2020 22:29

Po Deejay to vysluni bylo a poslechovost byla vyssi. Zabil to az Skoda z F1.

LiborV
Reply to  Jirka
26. 8. 2020 23:21

Pan Škoda byl tou tváří změny. Jestli měl se změnou formátu volnou ruku, nějaká zadání, či omezení se jen tak nedozvíme. Říkalo se, že měl pan Škoda za úkol Bonton odlišit od Evropy 2 a F1. Zda je to pravda netuším.

TÉMA
Bonton
Jirka
Reply to  LiborV
28. 8. 2020 18:41

Ano, mel zcela volnou ruku i to prezentoval na Facebooku, ze celou zenou pozvedne poslechovost.Doprasil to neskuecne.

LiborV
Reply to  Jirka
28. 8. 2020 21:39

Předpokládal jsem, že dostal pan Škoda nějaké zadání. A on vymyslel na jeho základě „nový formát“. Zvýšení poslechovosti se nepovedlo.

TÉMA
Bonton
Jirka
Reply to  LiborV
30. 8. 2020 11:55

Pan Skoda dostal zadani zvednout poslechovost a mel zcela volnou ruku a jak to dopadlo vidime, respektive bylo to jasne hned v prvni den noveho vysilani, ze tohle spatna cesta. A lide co tomu oponovali na facebooku a jinde byli mazani, blokovani apod.

HONY
Reply to  Oviradio.cz
26. 8. 2020 19:25

Kratochvíl nebyl to majitel bývalého rádia Petrov Zad Kratochvil ?

HONY
Reply to  HONY
26. 8. 2020 22:06

Oprava:Jef Kratochvil

PetrB.
Reply to  HONY
26. 8. 2020 23:43

Hergot, ty si nedáš poradit,viď? No jo, vlastně ty rady zkušenějších nebereš… Když Ti někdo poradí, že kruhový dipol není vhodný pro dxing a chce Ti poradit co a jak, tak se naštveš a z profesionálních skupin zbaběle odcházíš. Přitom tam se dozvíš spoustu nových věcí, to si přece tu psal, že se chceš něco dozvědět………. Udělej to zde také……Takže zkrátka. TO JE VELKÝ PROBLEM PRO 12TI LETÉHO KLUKA KOUKNOUT NA GOOGLE – JUSTICE A HNED SE DOZVÍŠ KDO JE VLASTNÍK KDEJAKÉHO RÁDIA…. Ty tu místo toho zasíráš dalšíma zbytečnýma příspěvkama a nasíráš další a další lidi-i ty, co Ti dříve fandily…

TÉMA
HONY a jeho příspěvky o ničem
Last edited 4 let před by PetrB.
LiborV
Reply to  Oviradio.cz
26. 8. 2020 23:45

Zkoušel jsem poslouchat Blaník, Rádio Bonton i Signál rádio. Abych věděl víc o tom, co kritizuji. Blaník se mi poslouchal z této trojky nejpříjemněji.Hudba nebyla můj šálek kávy, přesto se k sobě hodila. Program působil kompaktně. V případě Bontonu sem si připadal jako když Pejsek s Kočičkou vařily dort. Jednotlivé ingredience českých písniček bez ladu a skladu. Písnička z pohádky Princezna ze mlejna hned vedle Kabátů a pana Zmožka. Narozdíl od Blaníku jsem nedokázal tento pro mě nesourodý mix vstřebat. Bylo to odpoledne kdy moderoval Marek Fotr. Jeho styl moderace byl blízký spíš Hitrádiu (přišel z Hitrádia FM než Blaníku). Zdá se, že není mnoho posluchačů, které uspokojí právě tato kombinace české hudby. Vydržel jsem jen chvíli. Doufal jsem, že zaslechnu nějaký náznak případných změn, ale nevydržel jsem moc dlouho. Moderátorské vstupy byly za dobu mého poslechu 2 (doprava a teplota vody na koupalištích). Zaslechl jsem i jeden reklamní blok, který obsahoval jednu reklamu na majetkově zpřízněný časopis Elle.

Martin
Reply to  LiborV
27. 8. 2020 10:25

Čus Bonton jsem naladil jen pro zajímavost není to pro mě česká písnička za písničkou.Signal jsem ještě neposlouchal .Za to Blaník musim nedobrovolně poslouchat v práci a to už snad od jeho vzniku.Neskutecnym způsobem mě tohle komunistické rádio pyje krev.Kdyz pomynu ty ohrané songy hlavně české že.Jedna za druhou .Tak ještě víc mě vytáčí ty jejich znělky .Právě poslouchate pohodové české radio,hrajeme hezky česky ,hezký český bez reklam,před každou českou písní samozřejmě že hrajou hezký cesky,právě poslouchate rádio Blaník.Naprosta hrůza.Cele rádio na mě působí jako kdyby začlo vysílat v roce 1960.I moderátoři Hlasatele působí nepřirozeně jako to bylo za KSČM.Uz jsem i premejslel že budu muset tady skončit.

JM.
Reply to  Martin
28. 8. 2020 21:10

Tak to buďte rád, že nemusíte poslouchat Signál. Zatímco Blaník aspoň hraje zahraniční hity 70. a 80. let (teď už spíše jen 80. let) v originálech, Signál vyhrabal z archivů normalizace jejich české předělávky a to je teprve komunistická stanice…

Martin
Reply to  JM.
31. 8. 2020 10:27

Tak mám bejt vlastně rád .Blaník taky právě hraje ukradené zahraniční hity v češtině.No jsem dost zoufalej.Jen když slyším právě poslouchate Rádio Blanik,fest se mě přitíží.

LiborV
Reply to  Martin
28. 8. 2020 21:35

Rádio Blaník je tu pro lidi, kteří byli v oněch 60tých a 70tých letech mladí a prožívali tehdy i navzdory režimu své lásky a úspěchy. Vzpomínají i díky Blaníku na krásný a šťastný svět, který nikdy neexistoval. Ten projekt je právě u těchto lidí oblíbený. A úspěšný. Musí být hodně těžké pro člověka, který nespadá do cílové skupiny každý den, celou pracovní dobu. Blaník vydržím poslouchat o něco déle než Bonton, ale také ne celý den. Neumím si moc představit komu se může líbit celý jeho playlist.

TÉMA
Bonton
Martin
Reply to  LiborV
31. 8. 2020 10:22

No přesně tak,ale horší je že takovej ročník tady v práci není.Je mě jasné pro jaké lidi to rádio je.Pro mě ročník 1980 rozhodně ne.Nejhorsi je to že to hraje fakt hodně hlasitě.Pak Blaník hraje ještě v mé oblíbené hospodě ale tam zaplať bůh jen slabě.Co se týče Bontonu taky jsem ho zaslechl, tam nejsou alespoň ty trapne znělky ale jinak taky hrůza.Mazec je na Blaníku první pondělí v měsíci to hrajou celej den jen cesky.

Reply to  Martin
31. 8. 2020 11:07

Proto s sebou nosím malý FM transmitter. 😉

Míra
Reply to  Oviradio.cz
31. 8. 2020 11:37

Jsem ročník 79 a už se mi zase chce zvracet. Už jsme to tu probírali (Snap na Blaníku).

PVo
Reply to  Míra
31. 8. 2020 13:33

Proč zvracet? Některým lidem to tak vyhovuje (Blaník je na pokrytí myslím druhou nejposlouchanější stanicí, poslouchanější než Hitrádia).Že se mi jejich program nelíbí na tom nic nemění. A to jsem podle Oviho věková cílovka jak vyšitá..:-)
Btw, někde jsem viděl poslechovost Blaníku podle věku a socioekonomické skupiny, a leckterý rádio, prohlašující se za mladé, by mohlo závidět ( v absolutních počtech) a i v socioekonomické skupině A a B na tom byli slušně na to co bych sám čekal…

LiborV
22. 8. 2020 20:15

Víte prosím někdo něco o zaniklém Rádiu Golem 90,3? Proč skončilo? Po něm vysílalo Rádio Limonádové Joe 90,3 FM. S jingly, které si hrály s písmeny F a M. Třeba…90,3 Filmových melodií, Fetuj míň apod. To rádio jsem poslouchal občas ráno. Mělo excentrickou ranní show. Zbytek vysílání Limonádového Joeho mě tehdy moc nebavil. O jeho předchůdci Rádiu Golem vím jen, že existoval.

TÉMA
Rádia Golem a Limonádový Joe
Jirka
Reply to  LiborV
22. 8. 2020 20:54

Rada mu neprodlouzila licenci a on stejne Golem byl dost zadluzeny..
Mel na svou dobu velice moderni program a hudbu, dodnes unikat a skoda ho.

Vaclav
22. 8. 2020 10:35

Nyni jsou nejake lepsi podminky, tuner nasel automaticky neobvyklou 106,0 z Krasneho nedaleko zlina. Na začátku prazdnin jsem uplne poprve na tomto uzemi chytl dalsi rakouske vysilace Semering 92,4 nebo vzdaleny Graz Shockl 101,7. Rakousko sovisi stim, ze jiz pred nejakou dobou jsem si poridil ten mobil huawei, ktery tu doporucoval ovi.

Matyas
Reply to  Vaclav
22. 8. 2020 10:47

Zdravím Vašku, byly podmínky, už od včerejšího dne, já tu měl dnes po ránu s RDS Poprad, Krížavu, Radhošť a v čistém monu i velmi lokální vysílače od nás, Rakouska i Polska.

Míra
21. 8. 2020 14:50

K tomu není co dodat:
COLOR Music Radio můžete naladit v mezinárodní aplikaci TuneIN již řadu let. Ode dneška se však nově i v této aplikaci zobrazuje název právě hraného songu a též obrázek alba, ze kterého se hraje. Aplikaci TuneIN naleznete i ve výbavě moderních autorádií u nových vozů a tak si můžete užít plného komfortu poslechu našeho rádia včetně informací o muzice po celé Evropě! A nepotřebujete k tomu žádný DAB!

TÉMA
NO DAB
Last edited 4 let před by Míra
Jarda
Reply to  Míra
22. 8. 2020 07:07

ted už jen aby mobilní operatoři zařídili 100% pokrytí LTE datovými sítěmi, pak to bude mít smysl, hlavně v autě, kde za současnosti je mnoho nepokrytych nebo špatně pokrytých silničních useků, vesnic a tak, nebo špatne pokrytí příhraničních oblasttí. A přepínat mezi fm a lte daty uměli některé audiny, ale myslím že od toho upustili, už jsem to nikde neviděl, umělo to přiřadit k fm radiu jeho webovou verzi a když nebyl signal tak to přepínalo mezi fm a web lte. Akorad za ty data musíte platit a kor v čechach, kde mame jedny z nejdraších tarifů. Kdo by platil za mobilní data aby si pustil rádio.

Jirka
Reply to  Jarda
22. 8. 2020 09:46

Nikdy v zadnem state nebude 100% pokryti.Placeni za data problem neni, sam mam jiz nekolik let 30GB na tyden, problem je sit a jeste kolik lidi na ni (dane BTS) visi v dane lokalite.

PVo
Reply to  Míra
22. 8. 2020 09:21

Míro, takovýhle hlouposti o nepotřebě DABu mlel furt Flajšman, ale říkám to furt: pokud někteří vysílatelé nechtějí na DAB tak ať vrátí FM frekvence a vysílaj na netu.Já s tím problém nemám.

TÉMA
Ne no ale yes DAB
Jirka
Reply to  PVo
22. 8. 2020 09:43

Presne tak, kdo do DAB z vysilatelu nechce, at ho ignoruje. Ty same nesmysly o nepotrebe DAB mele i Hrabak ala Impuls. Dalsi takovy tupec.

Jarda
Reply to  Jirka
22. 8. 2020 09:44

do dabu se nehrne snad žadne komerční radio, resp medialní skupina. Jinak už by dab+ éter zaplavila miliarda hitrádií.

Míra
Reply to  Jarda
22. 8. 2020 10:33

Z jihu Čech bohužel špatná zpráva. Došlo ke změně DAB vysílacího systému na vysílači Kluk, což má za následek zhoršení příjmu na trasách CB – Freistadt a bohužel i CB – Třeboň – Jindřichův Hradec. Celou situaci budu postupně monitorovat.

Jirka
Reply to  Jarda
22. 8. 2020 12:56

Radio 1, Radio Beat ze spolecnosti Radio United s DAB pocitaji, proto take dlouhodobejsi smlouvy, prime linky ze studii apod.
Prskaji jen známé „firmy“, které blokuji/doublují a zapleveluji léta FM eter. A jak bylo receno, nechteji do DAB, at nechodi, ja budu jedine rad, kdyz DAB+ plus bude bez hitradií, Impulsu apod humusu. Jsou jak kdysi odpadkova Tv Nova..

Jarda
Reply to  Jirka
22. 8. 2020 14:59

jenže nova pak najednou obratila a jak toho využíva a prodava reklamu, dnes již s několika televizními kanály. Tak aby to pak nebylo stejné, ti co nejvic prskají, se pak naklonují a bude milion radií, spíše reklam.

Míra
Reply to  Jarda
24. 8. 2020 13:29

Kurník šopa, dneska jsem poslouchal R1 a v jinglu říkali: Praha, Plzeň, Liberec, České Budějovice. To je mi nějaké divné pořadí. Já myslel, že to budou brát podle datumu spuštění a oni podle lidí. Už aby začli vysílat v Bezdíkově, to budem aspoň předposlední :))

TÉMA
Nespravedlnost
Michal
Reply to  Míra
24. 8. 2020 13:48

Ale vždyť to je správně podle data spuštění. Praha 1991, Plzeň 2016, Liberec cca 9:20 30.3.2020 a Budějovice podle FMscan 9.4.2020. 🙂

Míra
Reply to  Michal
24. 8. 2020 16:22

Jo, 30.3 Liberec sedí a budějky jsem nedohledal, tak budu předpokládat, že jsem si to pomotal s DAB.

Jarda
Reply to  Míra
24. 8. 2020 17:31

Tak aspoň že zmíní, kde vsude vysílají, pokud se jejich poslouchaci nekam vydají tak vědí ze to tam taky naladí, jen by me zajímalo, zda zmiňují ve vysílání i dab+

Jirka
Reply to  Jarda
24. 8. 2020 18:24

To i Hrabak a spol najednou obrati (az se priblizi magicke datum) a uvidis jak zasvini DAB nekolika klony.

PVo
Reply to  Jirka
24. 8. 2020 20:04

No proč ne? Aspoň bude výběr. Co všichni máte proti klonům? u televize koukám na klony častěji než na „hlavní kanály (platí pro zoom, cool, cimema,max … naopak třeba na novu 2 jsem snad ještě nekoukal déle než 5 minut)

Jirka
Reply to  PVo
24. 8. 2020 20:20

Jasne, takze tam bude zase humac a kolotoce ala Media Bohemia v 5ti variacich Hitradia, Londa v 5ti variacich Impulsu a na kvalitni stanice se nedostane, hlavne to zaplacnout nesmyslama, aby se nedostalo na ostatni a ty tomu jeste kvitujes.

PVo
Reply to  Jirka
25. 8. 2020 00:42

Potenciál DABu v ČR je tuším 7 až 9 sítí celoplošek a proto se „5ti variací hitradia“ a že by se „nedostalo na ostatni“ atp. fakt nebojím. Ostatně od čeho je státní správa (=RRTV)? Na více možnostech vysílání v Dabu logicky nemůže být nižší variabilita/výběr než je dnes. Tak jako u analogové TV byly sotva 4 kanály (prima měla 70% pokrytí) tak teď těch kanálů je (bez ryze reklamních typu Klenot TV) všude aspoň 30. Samozřejmě ani já nepociťuji 7-8x lepší výběr o kolik je teď vyšší počet kanálů než byl tehdy, ale znatelný posun nepopiratelně je.
Co je myšleno kvalitní stanicí si myslím, že je ve tvém podání, jenom kvalifikace podle ryze subjektivního vkusu rád/nerad . Já samozřejmě prosazuju taky to svoje, ale aspoň se to snažím prosazovat třeba díky historickým datům o poslechovosti že prostě tady taková stanice chybí. A obecně jako dobré rádio uznávám taková co generují nadprůměrnou poslechovost. Nemyslím si, že lidi poslouchající rádio, který třeba nesnáším(= neposlouchal bych jej dobrovolně ani 5 minun), musí být kvůli tomu hlupáci.

Last edited 4 let před by PVo
Míra
Reply to  PVo
25. 8. 2020 06:39

Tak nějak. Kolik různých stanic vysílá dneska na FM v ČR ? Přes 100 ? Pokud by byl zájem, nebo prachy, tak nějakých minimálně 90 stanic se do DAB vejde (ovšem celoplošně). Spíše jde o to, jak poskládat jednotlivé vrstvy, protože je to otázka reálného naplnění celoplošných muxů a zájmu, nebo významu, nebo nutnosti poskládat v DAB nějaké regiony. Některé kmitočty zbudou (nedoskládá se z nich celoplošná síť).
Na to musí být jasná koncepce (mimo jiné, co se stane s FM – jestli zůstane přeprásklé). Pět let uteče jako voda.

TÉMA
DAB parcely
Jirka
Reply to  Míra
25. 8. 2020 08:21

FM muze v klidu zustat, nicemu defakto nebrani, takze uvolnovani neni nutne.

Jirka
Reply to  PVo
25. 8. 2020 08:20

Bohuzel ne, na papire ano (pocet siti), v realite nikoliv. Dve celolosky si odecti uz u ceskeho rozhlasu.(jednu jiz ma, druha ma byt casem). A pokud to dopadne jako v Italii, kde narvou do mux 15 stanic, to bude humacek.

Míra
Reply to  Jirka
25. 8. 2020 09:40

Já bych v ČR uvolnil FM klidně z 50% aby byly kmitočty méně rušené. To je podle mě jeho použitelná kapacita.

LiborV
21. 8. 2020 09:56

V Německu se řadu let udělují každoroční prestižní ceny Deutsche Radiopreis. Hlásí se tam sama rádia (drtivá většina). Jednou z 20ti kategorií je i Inovace v ranním vysílání. Do top 3 se dostaly příznačně především novace rádií pro mladší cílové skupiny. Uspěla rádia z Berlína, severu i jihu. NRJ region Stuttgart několikrát týdně vysílá zrepovanou lokální událost z regionu. Je k tomu pokaždé dispozici i video na YouTube a dalších sítích. Z podobného soudku je i Inovace berlínského Kiss 98.8. Moderátor ranní show rappuje dopravní informace. Poslední nominace je veřejnoprávní a není jediná rappovaná. SWR 1, hudebně informační stanice zařadila do svého Dobré ráno Bádensko – Wurtenbersko každodenní seriál Zamrzlí v Antarktidě. Jedná se o vstupy z velké vědecké antarktické plavby. Projekt koordinuje sám vedoucí mise. A tak se posluchači dozvěděli mnoho zajímavého z dané výzkumné plavby. Jsou i u nás každý rok nějaké zajímavé inovace v komerčním ranním vysíláním. Když si pustím k otestování nějakou novou ranní show, která se promuje jako jedinečná a originální, tak je v ní obvykle to co jsem již někde slyšel. A jak to vidíte vy?

HOME
26.3K
0
Přidejte komentář, prosím.x