Nejnovější komentáře

  • Václav: Loučil se dnes Krusbersky?
    23:56 29.04.2025
  • PVo: Buď jsou na onlineradioboxu nově – a to i s playlistem, nebo jsem minule jen špatně hledal…. A Viktora Sheena…
    23:03 29.04.2025
  • PVo: Nic neposlouchám, ale koukal jsem že na play.cz a pro mě překvapivě mají více posluchačů než SeeJay, asi proto že…
    22:51 29.04.2025
  • PVo: ….to vypadá jakoby majitel zapomenul vypnout počítač se streamem… Cca tak před rokem a půl jsem nadhodil ten dotaz tady…
    22:44 29.04.2025
  • Tuxik: Ústí n. Labem HeyRadio na 100.2MHz od dnešního odpoledne on air.
    22:25 29.04.2025
  • Jakub DXer: Kometa slaví v Brně na Zelnaku, na pódiu samozřejmě moderátor Rádia Krokodýl.a 2 hostesky…
    20:29 29.04.2025

Všechny komentáře

Komentáře

Ivo Harvánek

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
28K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
HONY
22. 4. 2020 17:42

Vypadá to že technici relaxu přetočily anténu na jihozápad původně byla otocena na severozápad

aaa
Reply to  HONY
22. 4. 2020 19:06

jakou frekvenci, pro Beroun?

HONY
Reply to  aaa
22. 4. 2020 22:21

97.5

Žorž
22. 4. 2020 12:22

Před časem jsem zmiňoval poněkud „zvláštní“ způsob práce zvukařů odbavujících vysílání Radiožurnálu. Všimnul jsem si i neobvyklého technického řešení na Plusu. Moderátoři zde mají mikrofony daleko od úst a proto je mají přidané na maximum, aby byli dobře slyšet. Pak ale posluchač vnímá i listování papírem nebo moderátorovu propisku, kterou si během rozhovoru píše poznámky. Od Českého rozhlasu čekám profesionálnější nazvučení.

Jarda
21. 4. 2020 19:55

tak dneska jsem do auta přítelkyně nainstaloval dab radio, no nečekal jsem že u toho budu muset „opravit“ půlku auta 😀 ale povedlo se. hraje to pefektně, ač na nalepovací anténu. jen co mě štve, že pokud mate v utě ledky, tak když otevřete dveře tak signal zmizí. Ale jinak za jizdy parada, hodne využije funkci telefonovaní přes bt, nebo přehravani muziky z mobilu.

Jirka
Reply to  Jarda
21. 4. 2020 19:58

Nalepovaci antena je zoufalost..

Jarda
Reply to  Jirka
21. 4. 2020 20:42

zrovna jina možnost nebyla, ale problemy s ledkama mam i ve svojem autě, kde mam antenu na střeše. Ale hraje to dobře. Pro fm sem taky daval nalepovací, tohle auto ma antenu buhvi kde, neni na střeše, no ale rozebirat půlku auta se mi nechtělo 😀 a vrtat do střechy díru taky ne 😀 No aspon to pekne hraje, stejne letos spustí ještěd. 😉

Jirka
Reply to  Jarda
22. 4. 2020 21:06

Jina moznost je vzdy, vymenit stavajici stresni antenu.

Jarda
Reply to  Jirka
22. 4. 2020 21:24

tak zrovna tyhle auta nemeli střešní ani jednu 😀 Ten Golf ani nwm kde ji ma, na střeše nebyla 😀 jestli je nekde v okně, nebo nekde pod blatnikem nebo kde… A ten hyundai ji měl na blatníku a také jelikož je to hezke lákadlo, tak ji davno někdo urval…

Jirka
Reply to  Jarda
22. 4. 2020 21:25

Meli v blatniku apod a dodelat ji, je to nejmensi.

Jarda
Reply to  Jirka
22. 4. 2020 21:27

dodelat by to šlo, ale musel bych koupit „stromeček“ na vrtačku 😀 a pak vyvrtat na střeše díru a usadit. To bych ale musel udelat u obou aut. A to se mi nechtelo, radio posloucham spiš jen ja, ona si pouští vetšinou bluetooth 😀

Jirka
Reply to  Jarda
22. 4. 2020 21:53

Tak zvolis bidne reseni a nalepovaci paskvil. To radsi zadny DAB, bud poradne, anebo nic. Nic ve zlem Jardo. Takhle to v cele republice vypada se vsim, i s DVB-T a zakoupenim pokojove anteny, stejny priklad a fail provedeni.

Fanda
Reply to  Jirka
24. 4. 2020 11:24

Nemate prosim nekdo kontakt na provereny servis v Praze a okoli, ktery montaze autoanten, pripadne adapteru provadi ?

Lukáš
20. 4. 2020 22:00

Dnešní večerní Jukebox na Kissu byl luxusní. Moderoval DJ Basslicker a je vidět že i moderátor má zásadní vliv na výběr muziky. Byli k slyšení chuťovky jako COSMIC GATE & EMA HEWITT – Be Your Sound, NIKOLA – Šedá, MARK OH & TJERK – Words, DJ MNS & E-MAXX – Solo Por Ti, BLANK & JONES – D.F.F. ( DJS, FANS & FREAKS ), DATURA – Will Be One, SM TRAX – Got The Groove, SSL9000 – Arrival, DA HOOL – Meet Her At The Loveparade, AQUAGEN – Partyalarm, A KLANA INDIANA a mnoho dalších pecek. Bez nadsázky se dá říct, že to jelo jako na legendární Zlaté Praze. S žádným jiným moderátorem takový Jukebox není a DJ Basslicker zvedá rádio Kiss do těch nejvyšších výšin.

PVo
Reply to  Lukáš
21. 4. 2020 11:14

jojo vliv moderátor má už jen tím že ze dvou/tří přání vybere to nejpříhodnější.. Problém Kissu je že normální playlist nestojí za nic. Teď na home office mám neomezaná data tak mohu ject ty mý oblíbený netové rádia a nemusím se spoléhat na to kdy kde v českém éteru by se dalo něco poslouchat.

LiborV
Reply to  Lukáš
21. 4. 2020 13:29

Spoustě lidem se pod slovy 90 tá léta vybaví i jiná muzika než ta, která frčela na Zlaté Praze. Přiznávám, že nic z toho co jste Lukáši napsal neznám. Vyrůstal jsem v 90 tých letech a ano byla to doba EURO DANCE (a je to tak v pořádku). Možná se ke mě i nějaký ten euro dance hit dostal. Současně však vznikla i spousta jiné muziky, která dobývala české i zahraniční hitparády a mnoho lidí na ní vyrůstalo. Rozhodně to neznamená, že hudební vkus milovníků euro dance a popu/ rocku té doby je lepší nebo horší. Že je něco z toho špatná muzika. Je spousta lidí, kteří v době kdy jste poslouchal Zlatou Prahu poslouchala třeba: Madonu (např. hit Vogue), R.E.M. (např. Nightswimming), Aqua (Baby Girl), Spice Girls (Wannabe), Cher (Believe), Santanu (Smooth), Eltona Johna (Candle in the Wind),Britney Spiers (Baby on more time), Manic Street Preachers (Motorcycle Emptiness), U2 (One), Queeny (Innuendo), Alanis Morissette (You Oughta Know),Bryana Adamse (I Do It For You), Wet Wet Wet (Love Is All Around),East 17 nebo Madonu. Vybral jsem songy, ne podle ohranosti, ale podle zahraničních singlových hitparád z let devadesátých. Mnozí pařili v létě roku 1996 na Macarenu. Výhodu mají milovníci písní, které jsem zmínil v tom, že je mohou slyšet v rádiu častěji než taneční mix let devadesátých. Když se podívám na německou nebo britskou oficiální singlovou hitparádu z jednotlivých let, tak to vypráví o tom jaká hudba byla většinově oblíbená v té době. A mnozí se k ní rádi vrací i dnes. Nemluvím teď o tom, že mnoho školaček v 90 tých letech mělo na plakátu u postele Kelly Family a lecjaký klučičí pokojíček zdobila ve stejný čas ta uměle sestavená dívčí kapela, u mých spolužáků hodně frčely Spice Girls.

PVo
Reply to  LiborV
21. 4. 2020 14:41

To je jasné že dost lidem vyhovuje jiná music z 90 let než eurodance. Myslím že té ostatní je obecně na rádiích dost a je i na Kissu , Kiss se od ostatních liší jen že tam je toho eurodance víc ale zas ne tolik aby to uspokojilo mě… Máte pocit že se eurodance na Vás valí příliš a že si nevyberete? Mě naopak eurodance chybí a opravdu si v Česku nevyberu.

LiborV
Reply to  PVo
21. 4. 2020 15:03

Rock a pop si poslechnu obvykle jen tam kde je puštěné nějaké rádio. Hudebně jsem se posunul jiným směrem. Na FM si nevyberu ne kvůli eurodencu, ale kvůli tomu, že Vltava je dle mě rozkročená příliš a Classic Praha naopak málo. Poslouchám zahraniční veřejnoprávní rozhlas z klasickou hudbou (dlouhodobě mám rád NRK Klasisk a nově i kukturní stanici z Izraele). Dále poslouchám relaxační hudbu a veřejnoprávní mluvené slovo z Čech i Německa.

Václav
Reply to  Lukáš
21. 4. 2020 21:04

Když jsme u toho, takto nějak bych si představoval základ pro Dance-popové rádio_https://www.youtube.com/playlist?list=PLMGBgA7ALUqdv8aiq_4FREMh6ImYswmtY

PVo
Reply to  Václav
21. 4. 2020 21:23

jojo díky, prima výběr, z toho by mě nebolela hlava jako z běžného playlistu Kissu 🙂

Václav
Reply to  PVo
21. 4. 2020 22:38

Není zač :), je tam ale i dost popu.

PVo
Reply to  Václav
22. 4. 2020 10:25

oproti běžnému playlistu Kissu je to o dost více poslouchatelné a rozhodně bych byl víc happy než z jakéhokoliv současného cz rádia. A na rozdíl od Oviho si nemyslím že to nemá jednotící linku, naopak.

Soundwaver
Reply to  PVo
22. 4. 2020 11:01

přesně tak, a už vůbec si o taneční hudbě, (kterou třeba hrálo i Danceradio v nejlepších letech), nemyslím, že jsou to převážně recyklace starých songů. nekteré teda samozřejmě ano (třeba ‚Time After Time‘ od Novaspace atd.) ale vemte si, kolik podobných recyklací hraje Country radio (třeba P.Bobek apod.), Beat, Blaník (H. Zagorová, H. Vondráčková) Hey. také hrajou předělávky dřívějších country nebo rockových songů z USA, Texasu a jejich posluchači jsou vděčni, že je, i jiné songy, hrajou. 🙂

PVo
Reply to  Václav
25. 4. 2020 12:47

Ve středu jsem si to během práce všechno poslechl, třeba to od Le Pneumatiq je spíš na rockové rádio, některé věci mi přijdou průměrné a našel bych jíné co považuju za zásadní a chybí, ale opakuju v globálu dobré a prima se to poslouchalo… Nicméně jednu zásadní věc bych přece jen vytkl: Dance2trance není žádný skanzen! Kolik věcí z výběru je mladší 4 let? Skoro nic jestli vůbec něco. Není to podvědomý důsledek poslechu českých terestických rádií? Uváděl jsem tady dost věcí co jsem postřehl na netových rádiích a podle počtu shlédnutí na YT jsou jednoznačně žádané. Toto je jak na Kissu …kdy Diskopříběh jsou věci v průměru tak 20 let staré a v Horečce jen 10 let a i když má ve sloganu že hrají i novinky tak se tak děje zcela výjímečně…. btw. Kopytovce jsem v éteru slyšel tuším kdysi že jen na Life..

Václav
Reply to  PVo
25. 4. 2020 14:38

díky za ohlas, zpětnou vazbu, aspoň vím o co jsou odlišné představy. Schválně jsem tady uvedl pojem pop – dancové rádio. Takto bych si dokázal představit Netro Life rádio. Vybíral jsem věci hlavně s nějakým instrumentálním prvkem nebo co ve mě zanechaly nějaký dojem. Pečlivě vybírám co ano, ne z mnoha let i když fakt je něco popového; a přesto že tyto všechny věci znám nazpaměť, taky jsem ve čtvrtek neodolal a dal si k práci a každý další song jsem si říkal že se musím přinutit skončit, abych taky poznal něco jiného. Klidně uveď nějakou věc mladší která by se hodila rozpoložením do tohoto výběru, nebo něco co tam zásadně chybí, tedy nějakou asi klasiku, jestli si myslel, ale to právě jsem nezařazoval, neboť je jinde dost frekventovaná, chtěl jsem aby hodně věcí vyniklo neznámých a zároveň nenáročných ale pokud možno kvalitních. Nedržel jsem se 100% EDM, proto Le Pneumatiq se objevil, zase energická skladba jinde nehrána. Ale od té doby (středy) hlavně včera jsem přece jen oddělal HIM a Liquido atd. a ještě doplnil nějaký ten EDM song a dále uspořádal aby songy navazovaly (podobně znějící k sobě) i když samozřejmě se prolínají jednotlivé podžánry. Říkám klidně uveď něco mladšího ale já jsem se nenutil vzal jsem průřez EDM od počátku pomocí těch melodických songů. Stejně tak jak je postaven BEAT nebo COUNTRY, tak by si zasluhovaly EDM songy. A taky jsou Baťáci a CR úspěšní a nenutí se do novinek, a je to přirozené; já se jim nebráním ale měly by něco splňovat, je pravda že je to výběr z terestrických rádií ale i toho Pure Trance. Ale skupina EDM je bohužel odbita obyčejným AC popem a nebo na druhé straně zbytečně tvrdým menšinovým dance bez úspěchu a mají alibi, že se to nevyplatí a musí se popík, nebo chcou aby náhodou takovýto dance nebyl lepší než ten vnucovaný popík. Nebo klidně řekni co známého by si nahradil jiným známým nebo neznámým, neboť příspěvky už tvoje už tady zanikly, nebo řekni na které straně v Komentujeme nalistovat, když by to šlo.

PVo
Reply to  Václav
25. 4. 2020 16:24

z klasiky dance třeba Caballero-Hymn nebo vocaltrance Ralph Fridge-Angel ale dalo by se najít toho fakt hodně , to je myslím spíš otázka individuální známosti a nuancích ve vkusu, to jsem jen podotkl a nebyla to výčitka. Btw jak píšeš o ultraklasice a počátku tak třeba levan polkka (a že na to je dost zajímavých dance/trance remixů) by bylo starší než popcorn… Vyčítal jsem ale absenci jakýchkoliv novinek (a 4 roky to už není novinka) navozující, že má oblíbená music je nějaký skanzen. Vůči tomu se důrazně ohrazuji. Uváděl jsem tady v diskuzi z poslední doby třeba Timiho Trumpeta nebo Marnik&SMACK – Gam Gam či Up&down. A co Atikapatum nebo Dj Ross feat Kumi-La Vie…. ,třeba Cinturu od Klaas mám jako zvonění na mobilu… 🙂 Taky by se toho dalo najít jistě mnohem mnohem víc, třeba Luboš Novák na facebooku každý čtvrtek uvádí trance novinky v pořadu 2hot. Ale to se z českých rádíí není šance dozvědět až na řídké vyjimky jako Dynoro & Gigi D’Agostino – In My Mind nebo Buurenovo BlahBlahBlah co jsem posledním roce zaslechl v běžném vysílání (nejen Kissu) nebo songy od AronChupy Albatroz/Rave in the Grave co jsem zaslechl v Horečce.

PVo
Reply to  PVo
27. 4. 2020 12:40

od Timmyho Trumpeta samozřejmě

Lukáš
Reply to  PVo
27. 4. 2020 22:52

Kopytovce jsem slyšel v poslední době párkrát na Kissu. Ale vždy to bylo v rámci Jukeboxu.

Soundwaver
Reply to  Oviradio.cz
22. 4. 2020 10:00

Pe-ro – Fish and Chicks hrálo v ‚dobe Luboše Nováka‘ někdy v roce 2011, tedy už na FM, Dance Radio.
Schillera – Dream of you jako snad na jediném radiu v Praze taktež na DR.

Václav
Reply to  Oviradio.cz
22. 4. 2020 11:09

Ani nevíš jak jsem rád za zpětnou vazbu s tvýma zkušenostma. Možná se to úplně (zatím) nepovedlo ale některé prvky tebou negativně hodnoceny asi přetrvají. Úmysl byl takový: přejít od zprofanované předělávky On the Beach k tomu co je pro většinu sice neznámé a tedy nové, tedy
A)vokální trance, ale striktně vybrány jen nenáročné kousky s chytlavou melodií z poslechu (s přestávkami) dnes již neexistujícího streamu Pure Trance od našeho Danceradia, stejně tak jako navazující
B) instrumentální skladby č. 16 – 25. Stream jsem jel v 2014 – 2017 a spousta z těch věcí tehdy byly novinky, to bylo zajímavé jak tam trance žil, i když mainstreamu se trance přes deset let nedotýkal. Ze začátku si s tím hraju, snažím se aby skladby na sebe navazovaly. Mělo by to být vymezeno aby neznámé věci byly nenáročné a s chytlavou melodií a na druhé straně věci, které nejsou taktak ohrané. Nejdůležitější je tam ten výrazný melodicky prvek ve většině skladeb. Zároveň pozor aby to nesplňovalo už cokoli, Fool s garden a Likvido je už úlet. Jinak pak od tohoto trance to mělo přecházet k Vanese což je pravda že se na ní poznamenala ohrannost. Tady si všimněme ale už i u jiných žánrů jak se pro nás stávají neposlouchatelnými, ne kvůli nízké kvalitě skladby ale právě kvůli ohrannosti, typickým příkladem je středoproud 90 do dnes používaný na Imp. a mnoha dalších, proto v éteru vždy vítám aspoň malé vybočení playlistu. Jinak třeba taky housličkové skladby od Puldriver pokud spadají i do negativního hodnocení, tak ty už ale tolik časté nejsou. Tím by mohli ještě někoho zaujmout, chápu že ne každému se líbí.
Dále to mělo pokračovat dance trance hity 2000-2005 s dobrým zvukem na které se nejvíce zapomíná.
Pak přechod do 90 taky výrazné melodie, ústřední Kalidoskop Skies
Pak ještě 80s taky nepožívané melodie jako Touch in the night
A je tam i Popcorn od Gershon Kingsley jedna z prvních elektronických skladeb r.1969, kdoví jestli ne úplně první, díky které tak nějak odstartovala elektronická hudební scéna.
Do skladby 66 jsem se to snažil uspořádat, jednotící linka jsou elektronické songy s výraznou melodií. Podžánry se postupně prolínají. Trance vokal – instrumental; 00s; 90s; 80s; 2010s. Nejsem nějaký ukazující se člověk, ale není to ani týden a 900 shlédnutí playlistu.
Chápu že věci se ohrajou a pak je média nenabízí, ale někdo by to mohl trochu pěstovat. Na mysli mám Kopytovce, že já jsem se skladbou vědomě setkal až vloni na jukeboxu Kissu. V playstu nemám skoro normální eurotrance (tzn kolik se dá najít věcí (přes 100 ks), když se snažím vyhýbat tomu normálnímu) ale tohle jsou ty silné vyjímky. Na první pohled obyčejná paradie, nemám ve zvyku poštět si jeden song za sebou dokola, ale na tomhle se vždy seknu 🙂 Nevěřil jsem že může taková blbost uchvátit.
Díky Ovi i za tvé vysvětlení tvého vkusu, taky ho už znám, ale dobré je upřesňovat. Na mě funk působí moc stejným beatem, já mám raději takové ty průběžné dynamické melodie, chápu že jsou vyčerpatelné proto jsem se snažil vybrat neohranné za téměř už 20 let vědomého poslechu rozhlasových stanic, ale chápu že můžou být melodie i kýčovité, divím se tvému kladnému hodnocení trance. Neříkám když tu a tam slyším funk, že si ho neužiji, ale až takto aktivně jej nevyhledávám. Čili když mě tady přestane bavit ta EDM elektronika, já jdu zase jiným směrem k indies (neznámý ale opět melodický soft rock) či jinou mainstreamovou alternativou (Expres, Rádio_FM) či dokonce folk worldmusic, ale i 60s (rock n roll) popř. starší.

Soundwaver
Reply to  Oviradio.cz
22. 4. 2020 14:29

ano, všechny tyhle trance tracky jsou výborné, akorát bych neřekl, že Above and Beyond-Alone Tonight nebo Super8 & Tab je vyloženě pop-trance, spíš klasickej čistej trance. nebo podle čeho řadíte songy, aby měly přívětek ‚pop‘?

mimochodem co říkáte na IIO – Rapture v Riva Remixu?(viz odkaz níže). dle mě lepší, navíc ten remix z toho udělá jiný singl na stejných základech.

https://www.youtube.com/watch?v=268dpUHlpEQ

Soundwaver
Reply to  Oviradio.cz
27. 4. 2020 23:36

ano, v běžném, případně večerně-nočním vysílání to hrálo pražské radio Bonton (to původní) s taneční hudbou

DJ Basslicker
Reply to  Lukáš
21. 4. 2020 21:45

Wow, tak to moc diky, to vis, musime to nakopnout, at to slape a provetrame eter 😀dneska jsem hral treba darkness in my dreams, nebo aligatora davaj davaj a ted jeste svihnu cosmic gate the truth taky dlouho nebyla. Diiky ze nas ladis

Lukáš
Reply to  DJ Basslicker
21. 4. 2020 23:23

Jojo, dneska jsem zase poslouchal a bylo to opět luxusní. Těšil jsem se na to celý den. Je vidět že tím žiješ a dáváš do toho maximum. Seš člověk na správným místě a to je hodně poznat. Z posluchačů je cítit velké nadšení a Jukebox má parádní atmosféru. Stejně tak nadšený jsem i já. Je to muzika přesně podle mých představ a dáváš rádiu úplně jiný rozměr. Opravdu velký respekt.

Soundwaver
Reply to  Lukáš
22. 4. 2020 10:27

no vidíte, a to někteří lidé tvrdili, že taneční hudba nikoho moc už nebere, a přitom Kiss je radio, naladitelné téměř v celé ČR, a lidé si i přesto píšou+volají i třeba o progressive, handz-up a trance, včetně neohraných devadesátek.
za mě také jen tak dál a klidně ivíce. 🙂

Žorž
Reply to  Oviradio.cz
20. 4. 2020 14:01

Logo mají narozdíl od zvukové grafiky dost konzervativní

Jirka
Reply to  Oviradio.cz
20. 4. 2020 18:08

Zvláštní logo..

HONY
20. 4. 2020 09:46

Dnes v Praze nehraje rádio beat

Reply to  Oviradio.cz
20. 4. 2020 13:46

Myslím, že jsem někde zrovna četl poptávku o zapůjčení vysílače.

Míra
Reply to  Oviradio.cz
20. 4. 2020 15:09

Počítám, že nezůstane jen u Klatov. Chystá se minimálně jedno neseverní krajské město. Docela se divím, že promotion Agentury se toho nechytly dříve.

Reply to  Oviradio.cz
27. 4. 2020 15:28

Další Autokino bude i v Brně od zítřka do soboty na výstavišti. Frekvenci na webu neuvádí. Provozuje firma Kletch CZ.

Michal
Reply to  frkotou
27. 4. 2020 17:16

V Liberci taky, od 1. do 3.5. u arény, frekvence neznámá.

Michal
Reply to  Michal
2. 5. 2020 09:14

Včera u liberecké arény vysílali zvuk na 88,7 MHz. Skoro mi připadá, že takhle blbou frekvenci zvolili záměrně, aby to nebylo slyšet moc daleko od místa konání (v autě místy hrálo pěkně i 2 km od kina). Zajímavé by bylo, kdyby si někdo z blízkých bytovek stěžoval, že mu znemožňují poslech ČRo Sever, který zde hraje slušně na 88,8 MHz a dost lidí ho v Liberci stále poslouchá, přestože tu už máme několik let vlastní studio a program.

Jarda
Reply to  Michal
2. 5. 2020 09:18

aspon je to donutí přeladit na adekvatní stanici 😉

Michal
Reply to  Jarda
2. 5. 2020 09:26

Nutit někomu to správné, co má poslouchat a to „nežádoucí“ zarušit jak komouši? To jako vážně? I člověka žijícího v Liberci můžou zajímat informace z ústeckého kraje, když odtud třeba pochází. Přestože je v libereckém éteru dost těsno, napadá mě spousta vhodnějších kmitočtů, kde provozovat takovéto akce a nikoho tím neomezit na poslechu jeho oblíbené stanice.

Jarda
Reply to  Michal
2. 5. 2020 09:27

a čro liberec asi vysíla pro srandu králíkum? Asi ne a to vysilani neco stojí a platime ho všichni. Tak proč by liberečaci neměli poslouchat svoji stanici? Jsem rad že už je i v dab, kde ma po liberecku, hlavne na českolipsku vyrazně lepší pokrytí bez šumu, chrčení, rušení atd.

Michal
Reply to  Jarda
2. 5. 2020 09:34

Ať si každý poslouchá co chce. Ale záměrně rušit 100 kW Ženevu, co tu má slušné pokrytí a není zde pro stejný program dobře přijímatelná alternativní frekvence je prostě špatně. Liberečák ze svých peněz platí stejně tak provoz ČRo Sever jako ČRo Liberec a je na jeho svobodné vůli, co si vybere k poslechu.

Míra
Reply to  Oviradio.cz
2. 5. 2020 09:28

Jo, někde blíž k jihu :)) Pokud všechno klapne, pak bude zajímavej počet těch kin v rámci města !

Michal
Reply to  Oviradio.cz
2. 5. 2020 09:47

Ovi mohl bych poprosit o odkaz na ČTÚ, kde se dají dohledat krátkodobá povolení pro tyto nízkovýkonové vysílače? Ono dohledat cokoliv na tomhle webu je trochu mravenčí práce.

jouda
Reply to  Oviradio.cz
2. 5. 2020 12:04

Spíš to vypadá, že valná většina autokin vysílá pirátsky.

Jirka
Reply to  jouda
2. 5. 2020 12:22

Vypada, ale neni tomu tak.

stapa
Reply to  Oviradio.cz
15. 5. 2020 20:40

Koncert pro auta – skupina Mirai, Ostrava – Vítkovice právě teď na 91,7 MHz.

JM.
Reply to  stapa
15. 5. 2020 23:05

Tak auta by mohla ještě tvorbu Mirai strávit. Pro člověka, který má na rozdíl od aut uši, je poslech této skupiny a jejich textů mučením.

stapa
Reply to  JM.
16. 5. 2020 11:56

Koncert byl zajímavý tím, že zvuk se přenášel na principu autokina tzn. vysílal na FM. Dnes je repete. Tvorbu neřeším.

jouda
Reply to  Oviradio.cz
6. 5. 2020 23:10

Objevily se tam až dnes, včera ještě nic. A zdaleka nejsou všechny, které jsou v provozu.

Míra
Reply to  Oviradio.cz
12. 5. 2020 13:24

Hm, je to celkem zajímavé, že někdo se s půjčovnou filmů dohodne (aby se mu akce rentovala) a někdo ne.

Tomáš
Reply to  Oviradio.cz
12. 5. 2020 13:26

Domnívám se, že Autokino v MB se nenachází u Pentagonu ale u OC Olympia.

HONY
Reply to  Oviradio.cz
12. 5. 2020 20:24

Když jsme u Ml Boleslavi jak hodnotíte její vysílače?

Čejetice chloumek Palackého nebo Bradlec ?

Tomáš
Reply to  HONY
12. 5. 2020 21:04

Hony, záleží z jakého směru bych měl hodnotit. kvalita pokrytí, nebo stanice vysílající na daném vysílači? Co se týče pokrytí je to bez debat, nejlépe jsou na tom samozřejmě vysílače na Chlumu 92.9 Kiss (dříve Delta), 105,7 Signál dříve (Jizera),100.3 Region dále pak Bradlec 103.5 RockRadio, 94.8 Bonton, Kosmonosy 94,4 Beat, 106.2 Country, a naposledním místě jsou 91.7 a 87.6 Černá Hora, nicméně co se týče kvality signálu v samotné Boleslavi je např. Frekvence 91.7 ve městě daleko kvalitnější než frekvence Beatu a Country vysílací antény nejsou totiž na směrovány na město ale na sever. Když budu hodnotit jednotlivé stanice nejvíce mi vadí doublové vysílače Hitrádia Černá Hora, Černou Horu v MB naladime na celkem 4 frekvencích ale důvod známé asi všichni sjednocení Černé Hory a Magicu. Dále mi vadí to co se stalo z bývalích Boleslavských rádií Delta a Jizera myslím, že především Jizery je velká škoda, i přes velice pozitivní poslechovost v regionu Jizera dojela na to, že současnou společnost RU dříve radio Investmens koupil Ivan Zach, vysílače Zachova prodelečného rádia Hey byli rozděleny mezi Country a Jizeru s tím, že Jizera změní název na Signál, přiznávám, že to byl logický krok nicméně i přesto, že rádio vysílalo až do letošního března z MB, ze studia bývalé Jizery, rádio se z prvního místa poslechovosti dostalo na současné 7-6 místo punc regionálního rádia se vytratil, jako boleslaváka mě to mrzí, nicméně Boleslav není jediné město, které přišlo o své radio.

HONY
Reply to  Tomáš
12. 5. 2020 21:06

A co třeba za mestem

Tomáš
Reply to  HONY
12. 5. 2020 21:49

Za městem první místo 92,9fm, druhé 105.7fm, třetí místo 100.3fm, čtvrté 103.5 fm a 94.8fm, páté 94.4, šesté místo 106.2 těsně pak 91,7 a poslední 87.6 fm.

HONY
Reply to  Tomáš
12. 5. 2020 21:57

Slyšel jsem že 91.7 má hrozné uniky

Tomáš
Reply to  HONY
12. 5. 2020 22:07

Co se týče 91,7 je to jedna z nejkvalitnějších frekvencí ve městě.

JM.
Reply to  Tomáš
13. 5. 2020 11:12

Frekvence 91,7 FM je klasickým vysílačem Media Bohemia. Měl by hrát skoro jen ve městě, reálně hraje i na Liberecku a Jablonecku. Zato 87,6 Černé hory končí za Babou, tak 91,7 hraje v pohodě až k Turnovu. Tam se zase někdo „zasnažil“, podobně jako na 107,3 FM.

Pavlus
Reply to  Tomáš
13. 5. 2020 09:01

Souhlasím přesně napsané ty doubly Černé Hory to je síla jinak ,bych docela bral,kdyby dali do MB radio Dalnice a potom vysílač cra Dab+

Jarda
Reply to  HONY
12. 5. 2020 21:44

asi nejlepší je vysílač radia kiss, ma brutalni pokrytí a hraje fakt daleko.

HONY
Reply to  Jarda
12. 5. 2020 21:57

Souhlasím Chloumek ke výborná kóta

jouda
Reply to  frkotou
2. 5. 2020 12:02

94,7 a 97,2 je v Brně.

Míra
Reply to  Oviradio.cz
28. 5. 2020 08:42

Posvěceno ČTÚ ? Já jen, že 87,5 a 108,0 se ofiko nepovoluje.

TÉMA
Autokina – autokoncerty
Jirka
Reply to  Míra
28. 5. 2020 09:03

V pripade trvaleho vysilani, ne techto docasnych, vykonove mizivych vysilacku.

HONY
Reply to  Oviradio.cz
19. 4. 2020 21:34

Ano stále a má pty varied

HONY
Reply to  Oviradio.cz
23. 4. 2020 20:14

Vždyť ano

HOME
28K
0
Přidejte komentář, prosím.x