Nejnovější komentáře

  • Pevy: Teleko si ve východní části Pardubického kraje dost polepší (vzhledem ke kolizi na 7C Černá hora vs. CDG Kojál). Pravdou…
    09:48 05.04.2025
  • Benny: Tak já jsem předpokládal, že budou FM a když se v něm objevili tak jsem měl velké očekávání, ale bohužel…
    09:44 05.04.2025
  • Soundwaver: já měl s Děvínem místy u 5C problém (čistá nula}, byť na presnosňák Hama, i u Strešovické nemocnice, což je…
    09:16 05.04.2025
  • Oviradio.cz: S hudební dramaturgií WorldRadia si nikdo hlavu neláme, stejný interpret se opakuje po pár minutách, nejkřiklavější je rotace kapely Shakatak…
    09:12 05.04.2025
  • Soundwaver: no, letí to – 20 let, škoda i ‚nové‘ Zlatky, že nevydrželi, zajimalo by mě, zda by šli treba do…
    09:06 05.04.2025
  • Oviradio.cz: Primárně pro pražské Romy, kteří rádio také produkují, sekundárně pro další národnostní menšiny (slovenskou, ukrajinskou, polskou atd.). Ale musí to…
    07:34 05.04.2025

Všechny komentáře

Komentáře

Ivo Harvánek

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
27.6K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Michal
13. 1. 2020 16:40

V evropské databázi UKW se objevily dva nové kmitočty pro město Písek. Konkrétně 92,2 a 106 MHz. Jednu frekvenci tipuji pro ČRo Plus, druhou má nejspíš na svědomí některý z privátů. Možností moc není. Signál rádio? Hey? Evropa 2?

Michal
Reply to  Michal
15. 1. 2020 16:10

106 MHz – Český rozhlas Plus
92,2 MHz – Rádio Blatná

Jarda
Reply to  Michal
15. 1. 2020 16:17

čro plus se hodně snaží, ale radio blatná mě hodně překvapilo.:O taky jsem tedka koukal 😉

Jarda
13. 1. 2020 08:54

By mě zajimalo jak teleko má udělaný šíření stanic čro, fuet se to seka a porad jim to vypadává, dneska se ro skoro nedá poslouchat, je to pomalu horší jak hledat internet v mobilu ve vlaku bez wifi… Katastrofa dneska, to je vizitka provozovatele, už aby tady byl dokryvač čro….

David
Reply to  Jarda
13. 1. 2020 10:09

Kritik a věčný rýpal, který atakuje tento web, denně zde min. 5 příspěvku…, všemu rozumí a vše by dělal líp, že si nedáš pokoj…..najdi si děvče a dej tu pokoj.

Jirkas
Reply to  David
13. 1. 2020 11:53

Je spravne, ze to kritizuje, protoze to co predvadi Teleko anebo Cra je vazne na povazenou a podkopavani DAB.

David
Reply to  Jarda
13. 1. 2020 10:20

By mě zajímalo, kdy dáš tomuto webu pokoj, každej den tu zahlcuješ web nějakou kritikou, že je něco špatně….. by mě zajímalo Tvé pracovní výsledky, jak vše děláš na 100%….. Najdi si děvče a dej tomuto webu už pokoj.

Jirkas
Reply to  Jarda
13. 1. 2020 16:41

Evropa 2 ma zesileny zvuk a jeste chvilemi chtrapti, neni tam jedina poslouchatela stanice v mux Cra, vsechny maji otresny zvuk. Teleko je na tom epe, ovsem o kvalitni zvuk se zdaleka nejedna.

J K
11. 1. 2020 22:28

Na Blaníku žádné změny? Mě napadá, zda třeba do budoucna nedojde k vysílání centrálního zpravodajství na obou stanicích atd. Stejně v současnosti příspěvky v regionech připravují ti samí redaktoři jak pro Blaník i Hitrádio, takže ani bych se v budoucnu tomu vůbec nedivil, když se ty Hitrádia postupně centralizují.

Reply to  J K
11. 1. 2020 23:04

To bych neřekl. Do Brna nedávno hledali lokální zprávaře.

Jerry
Reply to  J K
12. 1. 2020 16:05

Souhlas jak píšeš, jeste na hitradiich o vikendech celoplosne vysilani a je to finito 😀nechapu, proc vsude cpou rock, pritom tu mame 2 takřka celoplosna rockova radia, naopak na kissu to ted pekne jede, horecka sobotni noci pridala spoustu tanecnich neohranych songu. Diky bassovi, padada, asi to vypadá na vyklizeni cesty kissu, protoze na hitradiich pochopili, ze se kissu konkurovat neda

Soundwaver
Reply to  Jerry
13. 1. 2020 15:28

k rocku – ano, třeba v Praze je Beat, Rockzone, Heyradio, Rockradio (místy v hlavním městě slyšitelé na 103.5 z Mladý Boleslavi). do toho ještě televizní stanice v DVB-T2. kolik je těch tradičních tanečních je asi každému jasné.
ještě k tomu Kissu, vše se v podstatě vrací, opět se čeká na taneční hudbu na sobotu od určitého času, jinak mají fanoušci neohrané taneční hudby a 90ek smůlu (tzn. doba, která tu byla přibližně v letech 2005-2010). naopak rockeři si mohou vybírat, ti mají výhodu. přitom bych neřekl, že rockových novinek je méně než v dance music. 🙂

Philmen
11. 1. 2020 22:07

Tak další „novinka“ na Hitrádiích – Rocková noc od 21h. Na City 93,7 v tuto dobu byla dříve naopak „taneční“ noc. Trochu mi to přijde vyklizení prostoru pro KISS a úplně „omlazení“ Hitrádií v tom nevidím.
Spíše mi přijde, že teď mezi Hitrádia a Fajn hodí „vidle“ a na Hitrádio dají tzv. „šou“ s dvojicemi a Fajn se stane takovou trochu nízkonákladovkou, kde bude moderátor jen jako doplněk. Bohužel, zatím na Fajnu nic moc „nového“ nevidím, jen to, že zrušili odpolední dvojici, a zkrátili podvečerní pořad. Od Fajnu bych očekával nyní větší „drajv“, víc novější a širší hudební knihovnu. M

Philmen
Reply to  Philmen
12. 1. 2020 00:08

Tak oprava – Rocková noc je již od 20h. a je do 5h.

Tomáš
Reply to  Philmen
12. 1. 2020 16:59

Já teda nevím, ale pamatuju Rrrrrrrockové soboty na Hitrádiích, a jelikož jim čísla v noci ještě víc spadla, pořad byl zrušen. Tak teď s velkou pompou návrat. Nerozumím jejich krokům, omlazují, ale nasazují prvky mimo cílovku – můj názor. Pražské City po sjednocení playlistu se zbytkem rodiny, špatný. Pražský posluchač je prostě jiný než posluchač na vesnici – nic proti vesničanům. Další nepochopitelná změna. Těším se, jak jim dopadnout na podzim čísla, kde bude nástřel dobrého či špatného tahu.

Václav
Reply to  Tomáš
12. 1. 2020 17:18

Ano, chaoz, jen čísla spíš podléhají sezonním výkyvům, doufám že se neřídí podle jednorázového neuspěchu hitradií II-III/19, což bylo období léto, kdy se nedařilo regionálkám obecně, zatímco přes zimu jsou úspěšnější. Možná se ale mohl projevit odchod Hniličky.

Philmen
Reply to  Tomáš
12. 1. 2020 17:32

No, také nevím…..podle playlistu z toho večera bych spíše řekl, že se jednalo o „popovou noc“, nevím, zda Kate Perry, Mirai apod. jsou zrovna představitelé rocku. Nevím, zatím jsou mé pocity ze změn na Fajnu a Hitrádiích takové všelijaké. Já se obávám, že česká rádia dělají všechno možné, aby se postupně pohřbívala a nutila své budoucí posluchače v plné ekonomické síle, aby se opravdu naučili používat aplikace YouTube, Spotify, DeeZer apod. Ta „politická korektnost“ hudebních dramaturgů je až zarážející. Buď se hraje „hezky česky“ anebo „hitově“, ale tak, že je skoro jedno, co za značku člověk poslouchá. Pořád si stojím za tím, že změna KISSů nebyla šťastná – ok, hrát 90tky je hezká retro vzpomínka, ale dle mého názoru už to vyčpívá, ten playlist už je velmi „ojetý“. A nic proti Vaškovi (DJ Basslicker), nevím, zda je hitparáda na KISSu pouze jeho záležitost anebo mu do toho někdo mluví, ale nasazovat do hitparády „novinky“, které jsou 3-6 měsíců staré mi přijde trochu zoufalé. Hitrádio se teď trochu stane takovým odpoledním Óčkem a Fajn – toť otázka, podívám-li se na Spotify a novinky, každotýdenně je tam několik adeptů, kteří by v CZ éteru mohli obstát, ale je tu klišé, že by lidi přeladili tam, kde ty interprety znají….já si to nemyslím.

Franz
Reply to  Philmen
12. 1. 2020 17:39

Když jsem se dozvěděl, že Hitrádia sjednocují playlist, tak jsem se těšil, že bude alespoň všude v ČR ke slyšení ten z pražského City, ale mýlil jsem se. Vzhledem k omlazení na moderátorských postech je aktuálnější playlist naprosto nezbytný, vždyť kolik hrají songů novějších než půl roku? Minimum. Přitom by stačilo ve výběru songů tak nějak držet krok s rakouským či německým Hitrádiem. Prostě věřím, že s další vlnou změn v únoru dojde v playlistu ke zlepšení. Zvlášť, když si na to připravili půdu mladšími moderátory.

Václav
Reply to  Philmen
12. 1. 2020 18:25

Ještě ke Kissu, co už jsem chtěl dřív. Chápu že nejde hrát v tempu celý den tak jak v horečče, ale to není omluva pro to, že budou hrát na půlku nové předepsané hity a druhou půlku v tomto tempu. Takže buď slyším Bad Liar nebo Whighfield. Proč nepoužívají i ostatní progresivní hity rovnoměrně milénia, 90 atd? Proč nenajdu v playlistu základní věc jako Busta Rhymes – I know what you want a spousty dalších, čili kissáci ani nedosáhly na tak již strohý výběr 90′ a 00′ od Hitrádia. Zas kdyby vůbec nebyl zájem o to staré tak by Kiss ani takovou dnešní poslechovost neměl a vůbec by ten prvek v playlistu nebyl. Myslím si že kdo to ladí tak ho to musí bavit a ty povinné novinky spíš otravují, kdyby aspoň šlo ani jeden hit 2x/den. Nemyslím si že kdo chce Bad Liary, Shotguny tak to není kdo by zůstaval na Kissu a půjde na Fajn. 3-6 měs staré a přesto mu to žerou – to je důkaz nesmyslnosti tady toho fenoménu s pár protekčníma novinkama, já se divím že tohle ještě funguje, to snad mělo smysl když lidi neměli krom rádia jiné média. Stejně tak jsem slyšel DJ Antoine vs Timati feat. Kalenna – Welcome to St. Tropez, respektive jsem si ho užíval již v létě jako letního hitu na Helaxu 2012 a E2 ho až párkát zahrála v dubnu 2013 🙂 . Zbytečně se zapomíná na takové věci, co by měly chytlavou melodii a tak se mi hnusí ty povinné rotace uniformního popu. To třeba na e2 trochu pochopili že jsou to naříkající songy jak trefně označili v ranní šou, a tak tam občas slyším světlejší období, kdy vynikne Kygo, Avicii – to by byla cesta i pro Kiss, neříkám že tam není, ale zaniká v těch lhářích.

PVo
Reply to  Václav
14. 1. 2020 12:20

nevím jestli zrovna „Horečka“ je tak dobrá jak se tu často tvrdí , poslouchal jsem sobotu před Vánoci a teď 11/1 (Alice Deejay mám rád taky, Vašku) a k tomu jaký si dělám servis sám, je to docela chabé. Do 21:00 byl každy druhý song tak mimo žánr že jsem měl chuť si přinést mobil a pusti si svůj nový objev na netu. Po 21:00 to bylo o něco lepší. Nebo obsah (a vyjadřuju se jen k tomu co tam patří) například Mily moj jsem slyšel před těmi Vánoci v tom pořadu taky.. netočí se to furt na tom samém? Co nějaké novinky? Když takové Atikapatum má za 3 měsíce na YT na dvou oficiálních (=od autora) videích přes 3 miliony zhlédnutí. Bylo tam někdy? Myslím že zhlédnutí na YT je dobrý parametr a taky proto si myslím že mám vkus v dance2trance docela neminortní. Vyjímkou je leda ta Cintura od Klaas kdy to má jen desítky tisíc, je to staré 2 roky a přitom to považuju za nejlepší věc za posledního půl roku co jsem slyšel. .. Pokud Diskopříběh je retro (a co do navazování songů po sobě zní fakt líp) tak Horečka je téměř také… „Legendární“ pořad mi to přijde jen z důvodu protože jednooký mezi slepými králem (v poměru k „běžnému“ programu) a kdyby to bylo lepší tak to co následuje pak, by bylo víc jako facka. Od Basslickera jsem zvyklý z dob DR na lepší servis…. Je to hrozný když dřív jsem se o to co poslouchám konkrétně prakticky nezajímal (nebylo potřeba, když mi to vyhovovalo) a teď když se nechci spokojit s málem a se spatlaným mixem od Vlacha po Bacha si musím hledat/vytvářet program sám…

PVo
Reply to  PVo
14. 1. 2020 12:30

jinak osobní objev tohoto týdne a můj námět do Kissmanie: Dj Ross feat Kumi- La Vie

Jarda
11. 1. 2020 21:29

Tak posledními L band vysílači jsou Teleko Brno a RTI Jachymov, ještě před rokem se skoro všude vysílalo v L bandu, dnes jsou už jen poslední vysílače, zbytek už je ve III pasmu a také přibyli nové vysílače. Za tu dobu se toho v dabu změnilo hodně.

jouda
Reply to  Jarda
12. 1. 2020 19:06

L pásmo už se bude jen vypínat a s dalšími novými vysílači se nepočítá. Perspektivní je pouze III. pásmo.

Jirkas
Reply to  jouda
12. 1. 2020 19:09

Tak to uz se vi nekolik let 😀

Jarda
Reply to  jouda
12. 1. 2020 19:26

jde o to jak dlouho to vše stálo, kdy běželo jen tech par vysílčů zejmena v L bandu. A minuly rok kolik se toho změnilo, konečne se přešlo na normalní pásmo, myslím že v tom L bandu to nemělo ani smysl zkoušet, na něj stejně moc radií není, všechna jsou většinou jen v III bandu.

Jirkas
Reply to  Jarda
12. 1. 2020 19:32

Podekuj laxnosti CTU, to se tyka ale vseobecne ve vsem, nejen v DAB+ a cele CR, vsechno tu neumerne dlouho trva z jakehokoliv odvetvi. A pak taky podekuj Fleischmannum a Hrabakum, tezkym blokovacum DAB a prznicum eteru, protoze se boji rozdrobeni kolace z reklam.

Jirka
Reply to  Oviradio.cz
9. 2. 2020 08:33

Jilové u Prahy jakbysmet.

Jakub
Reply to  Jirka
9. 2. 2020 11:29

Plzeň – Slovany též (84 km), i když šumavský Javorník (72 km) tu hraje taky

Michal
11. 1. 2020 10:58

Radio 1 pomalu přechází na nové jednodušší logo bez frekvence a města. Vzhledem k tomu, že mají již čtyři lokality/frekvence, je to vcelku logický krok a dal se očekávat. Nicméně staré logo mi bude chybět. Číslo 91,9 k této pražské legendě neodmyslitelně patří. Více zde.

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
11. 1. 2020 12:46

To novy vypadá divne když tam neni ta frekvence, no ale zase by museli být 4 loga…

Michal
Reply to  Jarda
11. 1. 2020 12:54

Souhlas, taky se mi nelíbí. Ale čtyři loga už jsou trošku problém. U webové prezentace by to šlo vyřešit GIFovou prolínačkou, ale u statické by čtyři loga působily nepatřičně. Tohle je asi jediný možný kompromis. Trošku mě mrzí, že liberecké logo nikdy nespatří světlo světa, byť neoficiálně existuje. 🙂

Jarda
Reply to  Michal
11. 1. 2020 13:14

Taky by mě zajímalo liberecké logo 🙂
A nebo by tam byli ty frekvene a bez města.

Michal
Reply to  Jarda
11. 1. 2020 13:22

Trošku mě překvapilo, že se změnou začínají již nyní, sotva obdrželi licenci pro nové lokality. Že by předzvěst brzkého spuštění Budějovic a Liberce? Ale vzhledem k tomu, že mají ještě spoustu práce jinde (stěhování Signál radia, spuštění osmi lokalit Country radia z říjnového přídělu), moc bych na to nesázel.

Michal
Reply to  Oviradio.cz
11. 1. 2020 13:53

Samozřejmě souhlasím, jen u nejstaršího českého soukromého rádia jde o jakousi tradici a očekávám, že skalní fanoušci a posluchači tohoto rádia nové logo přijmou poněkud chladně a s nevolí. Nicméně je dobře, že se takový program rozšiřuje do nových lokalit a nakonec nejde přeci o logo, ale o obsah vysílání a ten se nemění.

Vaclav
Reply to  Michal
11. 1. 2020 13:45

Červené Pozadí 91,9, jeho dolní okraj me připomíná jako utržený papir, to znamena jako by odvzdy chybely další frekvence. A tak by mohly pekne pokracovat pod sebou. Aspon nekde by to bylo pěkné (web) kdyz uz by to nebyl ctverec a nebo zmenšit napis Radio 1, stejne je moc na vysku roztazeny, zustal by čtverec ale je fakt, ze napis Radio 1 by byl malý.

Soundwaver
Reply to  Oviradio.cz
25. 4. 2020 20:27

já dnes taky celkem mile překvapeně koukal na jeden song na Frekvenci 1 – In-Mood feat. Juliette – Ocean of Light. Tohle jsem naposledy slyšel na Trianglu 97,9 před 11 lety.

PVo
Reply to  Soundwaver
25. 4. 2020 20:40

Konec Trianglu byl před 21 lety, nicméně ano, tu melodii si taky pamatuji z nějakého podkresu čí znělky..

Jarda
Reply to  PVo
25. 4. 2020 21:02

začatkem toho songu se inspirovala i reklama na eurotel 😀

Soundwaver
Reply to  PVo
26. 4. 2020 11:17

ano, mate pravdu, opravuji se – 21 lety. to víte, přijde mi to jako včera 😀
měli to jako podkres při ‚rozlučkové řeči‘, ale také to tam hráli v běžném vysíláni. výbornej song, včetně klipu (zpěvačky).

Michal
Reply to  Oviradio.cz
25. 4. 2020 21:34

Podle frekvence, co mají naladěnou na tom tranzistoráku asi čundračí někde na Znojemsku, nebo Českokrumlovsku. 😀

Reply to  Michal
25. 4. 2020 22:33

To jen signál doletěl ze Znojma až do Prahy. 😀

Václav
Reply to  frkotou
25. 4. 2020 22:44

Bílé čárky jsou spíš značky vytvořené někým. Ladící průhledný plast je před 90, takže sotva Opava, spíš možná tvůrci mysleli na těch častějších 90,7, když připustíme odchylku přijímače a nebo při přesnosti by to odpovídalo i Country radiu z něhož by se záhadně takto ozval Michael V. Bílá delší čárka může odpovídat 91,9 Radiu 1, kratší bílá 101,6? No spekulace, detaily.

Reply to  Václav
26. 4. 2020 00:16

Nebo jen prostě postavili „retro“ rádio na zem a dál si s tím hlavu nelámali.

T R
11. 1. 2020 01:54

Všimli jste toho ‘omlazení’ pražského City? V poledne a odpoledne tam vysílají bývalí fajňáci a večer teprve 19 letý Přívětivý. Nic proti nikomu, všichni mě baví, jen jsem si toho všiml.

Kristián
Reply to  Oviradio.cz
11. 1. 2020 08:46

Pripomeniem, že od pondelka je predĺžené popoludňajšie vysielanie do 18-tej (pôvodne do 17-tej, novo ho moderuje Filip Vlček) a hudobný špeciál To nejnovejší má len hodinový blok od 18-tej do 19-tej.

HOME
27.6K
0
Přidejte komentář, prosím.x