Nejnovější komentáře

  • Šeryf: To samozřejmě, akorát pokud jde operátor po lidech, tak nejdřív spustí Hády a pak dopeče Kojál. Brňáci dostanou své a…
    00:33 08.09.2024
  • Šeryf: Proč by měl význam klesat? Velké vysílače označované v koordinační terminologii jako HPHT (High Power High Tower) zajišťují deštníkové pokrytí…
    00:30 08.09.2024
  • Václav: Hády budou dominantní pro Brno, velká část Moravy potřebuje Kojál. Pokud má v něčem dnes smysl lineární terestrické vysílání, tak…
    00:24 08.09.2024
  • H.: Význam „velkých“ vysílačů jako je Kojál, Javořice atd. neustále klesá. Jsou to monstra chrlící signál do lesů a polí. Pokrývá…
    23:13 07.09.2024
  • Šeryf: Ano, pokud vedle sebe pojede Kojál a Hády, Hády budou dominantní pro příjem u více lidí než Kojál. Zvláště v…
    22:50 07.09.2024
  • Michal R.: Počkat takže vy tvrdíte že například vysílač Brno – Hády pokryje více jak Brno- Kojál ? Alespoň takto chápu vaši…
    22:16 07.09.2024

Všechny komentáře

Kiss 98 posílí pokrytí v Ústeckém kraji

kiss98Rozhlasová stanice Kiss 98, která své hvězdné okamžiky zažívala především v devadesátých letech v Praze, posiluje svoji přítomnost v Ústeckém kraji. Ke stávajícím vysílačům Ústí nad Labem 99,8, Děčín 97,1 a Lovosice 97,5 brzy přibudou další dva – Teplice 97,4 a Chomutov 97,1 MHz. V severních Čechách je pražský Kiss přítomný již od roku 2011 a za dlouhých pět let zdejší posluchače nezaujal. Jeho poslechovost se tu pohybuje kolem 3 tisíců týdně, což je stejný výsledek, jako zde mají např. Expres FM nebo sesterská rádia Spin a Signál. Vše stanice, které v Ústeckém kraji narozdíl od Kissu nemají žádný vysílač. Proto se plánované dokrytí dá považovat spíše za formální akt, aby se síť Kiss mohla obchodně prezentovat souvislejším pokrytím celé republiky. To, že severočeské posluchače v reálu program nějakého Kissu z Prahy vlastně nezajímá, je vedlejší.

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
23 Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
18. 10. 2017 23:00

captain jack
pisničky

Žorž
29. 4. 2016 11:05

Smutné, co vše čeští vysílatelé udělají pro zisk – provozují už i vysílače, které se jim primárně nevyplatí. Chápu, že společnost musí být bonitní, ale dělat z radií za každou cenu továrnu továrnu na zisk je pro mě coby radiovýho srdcaře humus. „My máme pokrytý i severní Čechy, tak pojďte s reklamou k nám! A nemusí vám vadit, že se vám inzerce v tomhle kraji vůbec nevyplatí, protože i přesto, že tam máme pět vysílačů, nás poslouchá minimum lidí. Ale máme pokrytý celý území a na mapě to vypadá cool…“ Nechápu, jak tyhle za každou cenu se podbízející co největšímu počtu posluchačů fabriky může někdo vůbec poslouchat.

Tom
Reply to  Žorž
29. 4. 2016 12:36

Lidi ze SČ jejich program prostě nezajímá. Ti konzervativní už si tam svoje rádio našli a ti náročnější lidé už rádio neposlouchají. Moc dobře si pamatuju, když v Ústí začal vysílat Bonton. Tehdy na diskusních fórech lidé doslova jásali a byli rádi alespoň za tu malou alternativu. Pak ale přišel pan Škoda, který Bonton předělal do dnešní podoby a od té doby poslechovost nejen v Ústí postupně klesá. Náročnější Ústečané si můžou pustit jen Beat, Plus a Vltavu. A nebo mohou použít internet, to je asi to nejlepší řešení.

JM
Reply to  Žorž
29. 4. 2016 21:40

Z rádií v ČR se přičiněním RRTV prostě staly fabriky na peníze.

Až na vyjímky je to prostě produkt, který je nějak nastavený. A to platí i pro ty slušnější stanice, kde sice nějaké to srdcařství je, ale ve výsledku je to stejně produkt (Beat, Country). Jedinou výjimkou v éteru je v tuhle chvíli snad jen Radio 1 (které neztrácí svou tvář), Color a Sázava. I ten Expres, který je jinak skvělým rádiem, je prostě cílený produkt (ale taky dobře a od srdce dělaný).

Zbytek jsou prostě kolovrátky, kde hudba a moderování je jen výplní mezi reklamami.

Tom
Reply to  JM
29. 4. 2016 22:48

Souhlas, jinak na zmíněných rádiích je skvělý i fakt, že hudbu si vybírají sami moderátoři a nediktuje jim playlist žádný hudební dramaturg. To je výhoda jak pro posluchače, tak i pro samotné moderátory.

Žorž
Reply to  JM
30. 4. 2016 00:20

Expres je produkt, ale neni to továrna na prachy. Někde sem čet rozhovor s jeho současným majitelem – Petrem Stuchlíkem. Říkal, že Expres a Classic nepotřebuje – nekupoval je za účelem byznysu, ale protože je už dlouho poslouchá a líbí se mu. A to, že mu vydělávaj peníze, je fajn. A tenhle přístup se mi líbí, i když nejsem boháč jako pan Stuchlík 🙂

Žorž
Reply to  Žorž
30. 4. 2016 00:40

To se mi na Expresu dost líbí – od začátku svojí existence staví na tom, že neni pro všechny. Má určitou posluchačskou základnu, pro kterou vysílá a nesnaží se ovládnout trh. A z toho radia je to slyšet, tudíž se daleko líp poslouchá, respektive dá poslouchat…

Tom
Reply to  Žorž
30. 4. 2016 11:45

Tak to je dobře, že pan Stuchlík nekupuje Expres čistě kvůli penězům. Mě osobně vždycky zajímalo a zajímat bude, jestli třeba pan Babiš vůbec někdy poslouchá Impuls, nebo ho má koupený jen kvůli penězům, což je pravděpodobnější.
Ano, Expresu si je třeba taky vážit, protože hraje hudbu, která je u nás z neznámého důvodu stále alternativní, ale třeba v Británii je to mainstream.

HOME
23
0
Přidejte komentář, prosím.x